Jack ARCHER
- Maria da geldiğine göre artık kehaneti söyler misin Eva?
Eva beni onaylarken göz rengi değişmeye, transa girmeye başladı. Birkaç saniye içinde kehanet dudaklarından döküldü.
- Büyülü kitap çalınacak
Zümrüt gözlü kurt, şifacıyla birleşecek
Denizin dibi büyük sırlar saklarken
Karanlığın oğlu, şifacıyı ölümün elinden alacakİş için gelen teklif dönüm noktası olacak
Deniz perisi yol gösterecek
Kolyeler kitabı açarken
Şifacı kalbine yara alacakDost görünen düşmanlar açığa çıkacak
Sevgi kalpteki yaralara iyi gelirken
Hainin kibri sonunu getirecek
Zümrüt gözlü kurt önemli bir haber alırken
Ölüm kampta kol gezecek- Hah birçok bilinmeyenle dolu bir kehanet daha.
Maria bunları göz devirerek söylerken sırıttım. Kısa bir süre sonra Kheiron telaşla yanımıza geldi.
- İçinde en eski büyülerin bulunduğu kitap yok! Tüm kampın altını üstüne getirdim. Çalınmış, kitap kampta yok!
Maria ile gözlerimiz kesişti. Kehanetin ilk dizesi böylece anlam kazanmış oldu.
- Merak etme Kheiron. Büyü kitabını bulacağız. Kehanet bununla ilgili.
- Satır satır gidip anlamaya çalışalım kehaneti.
- İlk dizeyi anladık, bu görev büyü kitabı için.
- Zümrüt gözlü kurt derken benden bahsediyor, şifacı da sen olmalısın. Tanrı Apollon'un oğlu olduğun için.
Onu başımla onayladım.
- Kitap denizin dibinde olabilir mi? Yani büyük sır kitabı saklaması mı?
- Olabilir. Beni karanlığın oğlu ölümden alacağına göre bir yara alacağım ve Leo kurtaracak. Leo'yu da kapsıyor görev. Bizimle gelmeli.
- İş için gelen teklif... Bu benim çalıştığım şirket olmalı. Yani bu kitabı çalan her kimse şirkete su sporlarından biri için istekte bulunacak. Sanırım denize girip kitabı alan ben olacağım. Hangi kolyelere ihtiyacımız olacağını biliyorum. Periyle de iletişime geçerim rahatça.
- Ama Jack'in kalbine alacağı yara? Fiziksel mi duygusal mı?
Leo'nun sözleri üzerine Maria ve ben ona baktık. Hissedebiliyordum, duygusal bir yara alacaktım. Ama bunu şimdi itiraf edemezdim. O yüzden konuyu değiştirdim.
- Bir hainden bahsediyor. Kitabın çalınmasına kamptan biri yardım etmiş olabilir mi?
- Kampta ölümün kol gezmesi derken hainin ölümünden bahsediyor olabilir. Ama ben ne haberi alacağım acaba?
- Bilemiyorum artık. Onu da görev sona erdiğinde göreceğiz. Hadi hazırlık yapıp şu şirkete gidelim. Düşman oraya teklifte bulunacak ya. Kim olduklarını anlamaya çalışalım.
Beni onayladıklarında yanımıza birkaç silah ve ne olur ne olmaz diyerek birkaç sağlık malzemesiyle yiyecek almıştık. Bu kehanet bir şeyleri değiştirecekti, biliyordum.
Duygularımın açığa çıkma vakti gelmişti. Bu zamana kadar Maria'nın birkaç kez şüphelendiğini hissederek anlamaması için ona göre davranmıştım. Yoksa ondan kaçacağına inanmıyordum. Artık 18 yıllık bir sırrın açığa çıkması gerekiyordu.
****
Leo JONESŞirkete geldiğimizde Maria bizi patronun odasına tıkmıştı. Dediğine göre patron bir kurttu ve ailesinin sürüsündendi. Burada güvende olacağımızı düşünüyordu. Şirkette ne idüğü belirsiz insanlar olduğunu, bu odanın bizler için en iyi yer olacağını söylemişti. Birkaç dakika içinde yanımıza geldiğinde elinde bir kağıt vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alfa'nın Meleği (TAMAMLANDI)
FantasiaMaria ANDERSON; yarı tanrı yarı kurt olan bir melez. Her şey büyük annesi ile Poseidon'un tanışmasıyla başladı. Kader ağlarını örerken dört kadın, Olimpos'un kaderini belirleyecek kehanetlere sahip oldu. Kehanetler yüzyıllar boyunca adım adım oluşur...