Evet, yine bizzzz
Hazır tatildeyken rahatça bir bölüm okuyun dedimm
Keyifli okumalarrrr ❤️
****
Kheiron
- Durumları nasıl?
- Panzehir yapmayı başardık. Toparlanmaya başlarlar yakında.
- Üç ay oldu. Üç aydır baygın bir şekilde bu yataklarda uzanıyorlar. Maria'nın babasıyla sevgilisi kampa gelip duruyor ve kızın durumu sürekli kötü! Ya bu panzehir işe yarar ya da kızın ailesinden yardım isteyeceğim. Bu zamana kadar çoktan iyileşmeleri gerekiyordu!
- Efendim birkaç saat bekleyelim panzehir işe yaramazsa haber veririz alfaya. Ama çok feci yaralanmışlar, bu zamana kadar hayatta kalmaları bile mucize. Kampa getirildikleri zamanı hatırlamıyor musunuz?
Şifacı haklıydı. Leo ve Maria pegasuslar tarafından kampa getirildiklerinde yüzleri morarmaya başlamıştı. Ölmek üzerelerdi. Yapılan müdahalelerle bu zamana kadar hayatta kalabilmişlerdi fakat durumları da geçen günler boyunca kötüleşmişti. Apollon bile kampa gelip bakmıştı onlara. Ama yapılan tedaviler bir türlü işe yaramamıştı. Vücutlarına giren zehrin tam bir iyileştirme yöntemi yoktu. Nadir görülen ve kesin bir tedavi yöntemi bulunmayan bir zehir kullanmışlardı.
Sıradan bir insan olsalardı şimdiye kadar çoktan ölmüşlerdi. Ama bu melezler sadece komadaydı. Ne zaman iyileşecekleri meçhuldü. Belki de kurtların şifacılarıyla birleşip bir tedavi bulmaları mümkün olabilirdi.
Kheiron bu düşüncelerle revirden çıktı. Büyülü tekerlekli sandalyesine yerleşti ve ön ayaklarının görülmemesi için üzerine bir örtü örttü. Ne olur ne olmaz diye büyü de yaptı. Artık ön ayakları normal insan ayağına benziyordu.
Kheiron alfa Michael'ın sürüsüyle birlikte yaşadığı bölgeye gitti. Daha önce birkaç defa buraya geldiği için sürüdeki kurtlar kendisini tanıyordu. Bu yüzden hemen alfanın yanına gitti.
- Konuşmamız gerek.
- Kızıma bir şey mi oldu? Durumu nasıl?
Michael çok endişeliydi. Kızıyla tanışalı neredeyse bir yıl olmuştu ama bu bir yılın sadece birkaç ayı onu görebilmişti. Kızına yeni kavuşmuşken ellerinden kayıp giderse alfayı hiç kimse toparlayamazdı.
- Durumu şu an sabit. Ben buraya sizden yardım istemeye geldim. Vücutlarına giren zehirin tam bir tedavi yöntemi yok ve en güçlü şifacılarınızı alıp benimle kampa gelmenizi istiyorum. İki tarafın şifacıları birleşirse melezler belki kurtulabilir.
- Pekâlâ. Bana Diego ve Sarah'ı bulun. Bilinen en iyi şifacı onlar. İkisiyle birlikte kampa gideceğiz.
- Fazla kalabalık olamazsınız. O iki şifacı, Jason ve sen gelebilirsin en fazla Michael. Normalde kampa sadece melezler ve kamp görevlileri girebilir. Sizler bir istisnasınız ve tanrıları kızdırmak istemeyiz.
Michael başını sallayarak Kheiron'u onayladı. Kızının eşine de ihtiyacı vardı. Belki de Jason yardımıyla kızı kurtulurdu. Jason Maria'nın yaralandığını hissetmişti. Tüm yaşananları tam manasıyla kavrayamasa da sevgilisinin çektiği acıdan haberdardı. Bu da genç adamı öfkeyle dolduruyordu. Sevgilisinin acı çekmesine dayanamıyor, onun canını yakan herkesin boğazını parçalamak istiyordu.
****
Jason BLACKKampa geldiğimizde sevgilimin yaşadığı yeri öğrenmek istercesine etrafı inceledim. Bir tarafta yan yana dizilmiş kulübeler vardı. Yemeklerin yenildiği yer, masalar, ormanlık alan, göl, eğitimleri için ayrılmış alanlar... Her şey Maria'nın anlattığı gibiydi. Bir keresinde her yeri en ince detayına kadar anlatmıştı ve zihnimde canlananla burası tıpatıp aynıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alfa'nın Meleği (TAMAMLANDI)
FantasyMaria ANDERSON; yarı tanrı yarı kurt olan bir melez. Her şey büyük annesi ile Poseidon'un tanışmasıyla başladı. Kader ağlarını örerken dört kadın, Olimpos'un kaderini belirleyecek kehanetlere sahip oldu. Kehanetler yüzyıllar boyunca adım adım oluşur...