9. Bölüm

227 21 14
                                    

Selammmm

Ben geldimmmm

Bu dönem okuldan kurtulmanızın şerefine size yeni bölüm getirdimmmm

****

Birkaç ay sonra / Okul zamanı

Maria ANDERSON

- Okulun da ilk dönemi bitmek üzere. Son birkaç ay çok hızlı geçti değil mi güzelim?

- Kesinlikle öyle sevgilim. Zamanın hızına yetişemiyorum. Şu düşman kurt kabilesi ne alemde?

- Şu anlık ses seda yok. Geçen gün yine kavgaya karıştı iki sürü biliyorsun. Biz de epey zarar verdik onlara. Bir süre daha bize bulaşmaya cüret edemezler.

- Umarım.

- Bu gece ay tutulması mı vardı?

- Evet evet ve çok merak ediyorum tutulmayı.

- Nedense içimde kötü bir his var.

Jason'a yaklaştım ve kolumu beline doladım. O da kolunu omzuna atmıştı.

- Ne gibi?

- Bilmiyorum. Ama seni bir süre göremeyecekmiş gibi hissediyorum.

- Kendi kendine kuruntu yapma hayatım.

Dedim gözlerimi devirirken. Düşüncesi bile korkunçtu. Jason'dan uzak kalmak istemiyordum. Jason sözlerim üzerine saçlarımı öptü.

- Belki de haklısın. Başka şeylerle ilgilenmek varken neden kuruntu yapıyorum ki?

Sesinde bariz bir ima vardı. Boynumu da öpmesiyle bunu kanıtlamış olmuştum. Bu adam kesinlikle doyumsuzdu...

- Jason.

- Ama güzelim sen dedin.

- Senin de aklın hep oralara çalışıyor.

- Sana hasretim her daim. Tabi aklım oralara çalışacak! Hem bizim ne zaman bebeğimiz olacak?

- Sana demiştim gayrimeşru bir çocuk dünyaya getirmek istemiyorum.

- E hemen evlenelim?

- Okul bitsin, bakarız.

Göz göze geldiğimizde bana yüzünü asarak baktı. Ona kalsa yarın yıldırım nikahıyla evlenmeliydik.

- Hadi hadi yüzünü asma. 1.5 yılımız kaldı bir sorun çıkmazsa.

- Bugün yine benim ol asmayayım yüzümü.

- Çok biliyorsun sen.

Dedim dirseğimi karnına geçirirken. Birlikte okuldan çıkmıştık. Şimdi eve gidiyorduk. Bu geceki planımız öncelikle ay tutulmasını izlemekti. Devamı doğaçlama gidecekti. Geçen aylarda çok büyük bir şey olmamıştı. Hayatımız çok sıradan geçiyordu. Belimi geçen saçlarımı kestirmiştim. Şu an omzumun biraz aşağısındaydı. Ama saçlarım çabuk uzuyordu.

Evdeyken pek çok şeyle ilgilendik ay tutulmasının olacağı saate kadar. Sonra ben yorgunlukla Jason'un göğsüne sindim. Bir süre uyumak istiyordum. Bilincim yavaş yavaş kapanırken sanki ruhum başka bir evrende yolculuğa çıkıyormuş gibiydi. Bu durumdan korkarak gözlerimi açmaya çalıştım ama başaramadım... Farklı bir boyuta çekiliyordum.

****
Jason BLACK

Maria iki saat kadar göğsümde uyumuştu. Ben de onunla birlikte dalmıştım. Tutulmaya yarım saat kala uyandığımda sevgilimi de uyandırmaya çalıştım. Ama bir türlü uyanmıyordu. Sanki bir tür transta gibiydi. Birkaç dakika bekledim. Transtan bir türlü çıkmıyordu. Korkarak onu kucağıma aldım. Hemen yatağına yatırdım ve yardım çağırmaya gittim. Birkaç dakika içinde birkaç şifacı ve ikimizin de ailesi yanımızdaydı.

Alfa'nın Meleği (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin