Capitolul1: O zi nu tocmai normala ...

1.6K 65 0
                                    

Buna ma numesc Andreea ! Sunt un demon si tot odata si un varcolac , dar inca nu m-am transformat , pt ca sunt pe jumatate demon nu ma transform in varcolac pana la varsta de 17 ani ,bine ... Asta doar daca raman virgina , cea ce am sa si fac ! :-)

Chiar daca sunt cum sunt ... Pot spune ca am o viata normala , mama este demon si tata Alpha haitei blackwolf , o haita pe locul 5 in clasament imediat dupa cele mai puternice 4 haite . Cum noi eram haita Black bine inteles ca rivala noastra este haita White... Nu am vazut niciodata haita White si nu am auzit de ea dar se spune ca este foarte puternica si ca este conduca de un baiat de 15 ani ...

-Andreea ! Ai scoala , idioato! Du-te imediat si pregateste-te !

Ei ... Asta este tata nu ma preasuporta pt ca sunt demon si pt ca mama a ales saa fie inchisa decat sa mor eu nu ia spus niciodata motivul adevarat ptcare eu trebuia neaparat sa traiesc ... Mereu baga scua cu " este fica mea si o iubesc ! " ... Ce sa zic ...

Dar acum nu am timp trebuie sa ma grabesc , trebuia sa dezactivez puterile pt ca daca tata mar fi vazut cu semnul puterilor pe gat si cu parul rosu probabil m-ar fi sfasiatin bucati .

Nu a fost greu pt ca nu mai emanam decat foarte putina energi prin bratare rosie ce o purtam, daca nu sunt imbrata in rosu este ca si cum puterea este dezactivata , semnul dupa gat dispare si parul mi se faca brunet .

Supar, acum am ajuns la scoala , o noua zi monotana ,doar daca nu cumva se intampla ceva si vine apocalipsa .. Sau dau de un alt copil cu puteri supranaturale ca mine ...

Cei asta ? Mai multi lupi albi in fata scolii ?? Dc nu se misca ? Nu suns statui dar tot se parta ca unele ... Ma rog .. Deci asta trebuia sa fie din cauza haitei White ce naiba vor sa faca ia gasit draci sa pazeasca oamenii ?

Urc la ultimul etaj unde aveam clasa si intru.... un baiat dragut cu parul brunet , musculos si destul de chipes vb cu diriga ? Ce nai a se patrece ? Trec pe langa ei si ma asez , el se uita la mine incruntat apoi a plecat .

CE NAIBA MAI ESTE SI CU ASTA ? Atunci mi-a picat fisa ... EL ESTE ALPHA HAITEI WHITE !!!??? Deaia erau acei lupi albi in fata scolii dar ce vrea de a venit aici ? Doar nu ma cauta pe mine ? Deaia sa ss fi uitat ciudat ? Daca pregateste un atac ? Dar dc ar ataca o haita ca noi ? Haita white se co centra pe invingerea haitei Redwolf ce ar vrea de la noi ? Un tratat de pace ? Nu le sta in fire...

Ma rog ... Acum au plecat ore au decurs normal am coborat in baza subterana de sub scoala care presupun ca este doar a mea din moment ce nu am mai vazut vro finta spuranaturala in scoala asta inafara de profesoara de matematica care este un necromat ( finta care poate vedea spiritele , poate auzi ce vb ele si bineinteles ca poate comunica cu ele ) .

Dupa cateva ore in baza, timp in care mi-am facut temele si m-am uitat la Tv am plecat acasa , tata era beat si bine inteles agresiv,o frate nu am puterile activate de data asta ... Ne stin ce sa fac am loat repede o matura pt aparat i-am smuls coada din lemn care o voi folosi pt aparare aruncand restul din ea in coltul camerei .

Am urcat in camera mea si el era acolo . CE DRAC... AH.... MIA RAVASIT TOATA CAMERA !!!??? PANA SI DULAPUL LA DARAMAT ??? CE DRA.. CE A PATIT ???

Pana sa imi dau seama m-a loat de par arucandu-ma ca o papusade carpe , m-am lovit cu spatele de dulap simtind ca mi se taie rasuflarea , am incercat sa ma abtin din a plange sau a injura si m-am ridicat punand mana pe o bata ascunsa in caz de pericol sub pat .

-Stai acolo! Alfel dau !!! Am strigat la el incercand sa il trezesc la realitate si sa il intimidez.

-Nimicule ce este !!! Este un monstru !! Din cauza ta nu o mai pot vedea !! Din cauza ta sufera ! O sa te omor !

Iubire de Alpha(un nou suflet pereche)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum