Ma trezesc si din instict ma uit in jur .... mda nimik , ma ridic din pat si imi iau o pereche de pantaloni scurti negri si un tricou pe care scria '' Partty '' ... masaj idiot .. stiu dar nu am chef sa ma schim iar .
Am iesit si m-am dus sa alerg apoi m-am oprit la o cascada din padure m-am dus langa cascada si m-am intins pe spate .
Am stau puti acolo apoi m-am intoras acasa Derek era pe canapea cu surorile ei si cu o fata cu parul albastru , arata lafel ca mine duar ca parul era albastru , purta o pereche de pantaloni scurti ca ai mei si un maieu ca al meu duar ca pe albastru , acelasi mesaj ...
- Bana , Anabella ! Imi pare bine , tu esti ...
- Andreea , si mie imi pare bine ... parca am fi ...
- Identice ... hei tu ai acelasi semn pe gat ca mine duar ca al tau este cu rosu si el meu cu albastru ...
-Wow !!! * am spus amundoua la unison , eratam identice, forma fetei , indentic
Am mers la un intelept din haita care ne-a spus ca suntem surori se pare ca acum mult timp luna a trimis pe pamant un cufar in care era doua pietre una rosie si una albastra aceste pietre au intrat in persoane dandule puteri si aceste persoane se supne ca vor aduce pacea iar la 1.000 de ani apare reincarnarea lor , adica noi .
Am ramas uimite ,si ea era tot varcolac si jumatate demon ca mine dar ea era demonul apei iar eu al focului .
Dupa o zi petrecuta cu '' sora'' mea simteam ca o cunosc de o viata si se pare ca a venit aici adusa de Beta si spera sa isi gaseasca sufletul pereche .
Derek mi-a spsu ca ii cunoaste sufletul pereche si ca diseara il va intalni , am si uitat dar azi este ziua mea ... si se pare ca si a Anabellei ...
Cum sa uit de propia mea zi de nastere ?Ma rog .
* La petrecere.
-Mai veniti ? * Streiga Derek la mine si Anabella
- Da ,nu suntem inca gata , venim cand terminam , ho ! Urlu eu la el .
- Of , bine .
Eu aveam o roche pana la genunci albastra stramta la talie si buganta in jos , simpla fara altceva , Analbella avea una alba tot asa duar ca avea si o funda neagra in spate . Machiajul nostru era simplu , un luciu de buze de culoare pieli care deabia se observa dar se lua greu si un rimel negru . cercei cu o floare , albi la amundoua si atat .
In picioare eu mi-am luat o pereche de balerini rosi si Anabella tocuri albe .
Am coborat jos unde era petrecerea si toti sau uitat la noi ,cine nu ar face-o ??? aratam super !!
Eu m-am dus langa Derek si l-am sarutat pe obraz
- Arati supar !
CITEȘTI
Iubire de Alpha(un nou suflet pereche)
WerewolfUn baiat de numai 15 ani este nevoit sa devina Alpha peste haita nr. 3 in clasament , una din cele mai puternice 4 haite din lume , dupa tradarea "sufletului pereche" el cade in depresie si nu mai este in stare sa conduca haita dar chiar cand hait...