Buna am revenit cu un nou capitol si va astept parerile ,sper sa va placa!
Razale soarelui sa jucau pe fata mea facundu-ma sa mormai pt ca vroiam sa mai dorm , m-am intors pe o parte incercand da dorm dar imediat am auzit un mic raset , adorabil , da normal ca era Derek ...
M-am intors inapoi si am deschs ochii privinu-l pe iubitul meu cum statea sprijinit in cot langa mine si ma privea zambitor .
- Ai dormit bine , iubito ?
- Da.. spun eu cascand
- Bine , Ana este jos la bucatarie si asteapta sa vi , iar Hades te astepata in biroul lui sa ii spui ce trebuie sa faca in caz ca durerile reapar ...
- Altceva ? * spun eu plictisita
- Da * spune cu o voce de copil mic si lundu-si fata de cateusi mic lasat in ploaie ... * Eu vreau sa stau cu tine ! * spune el tot cu vocea de copil , era asa adorabil cand facea asta .
- Stiu ca sunt adorabil ..
- NU IMI MAI COTOBAI PRIN CAP !
- Scuze ... ma ierti ? * spune cu o voce de copilas caruia stie ca nu ii rezist .
- Bine , acum trebuia sa ma duc sa ma schimb si sa o antrenez pe Ana ...
Incerc sa ma ridic si sa plec dar Derek ma trage de mana inapoi in pat punadu-se peste mine .
- Iar pleci si ma lasi singurel ?
- Ne asteapta...
- Lasa-i sa astepte !
Spune si incepe sa imi aplice sarutati apasate si ude la gat .
- Te iubesc, dar trebuia sa ma duc , nu stau mult si candm a intorc promit ca stau cu tine . o .. si tu nu ai antrenamet cu Hades si restul ?
Ofteaza si sa da jos dupa mine lundu-si un tricou pe el si iesind din camera , ma duc si eu imediat si ma bag la baie , dupa ce am terminat , parul imi mirosea a menta si lamaie, preferatele mele !
M-am imbracat cu o pereche de pantaloni scuti negrii si un maieu rosu pe care scrie '' No problams ! ''
Am iesit din camera dupa ce mi-am piaptanat parul lung si rosu du dupa ce l-am prins intr-un coc dezordonat . M-am oprit la al 2-lea etaj unde era biroul lui Hades a mbatul la usa si l-am auzit spunadu-mi ca pot intra , am intrat si m-am asezat pe scaunul din fata biroului unde se afla Hades.
- Derek mi-a spus ca ma asteptai ...
CITEȘTI
Iubire de Alpha(un nou suflet pereche)
WerewolfUn baiat de numai 15 ani este nevoit sa devina Alpha peste haita nr. 3 in clasament , una din cele mai puternice 4 haite din lume , dupa tradarea "sufletului pereche" el cade in depresie si nu mai este in stare sa conduca haita dar chiar cand hait...