Capitolul17:Demoni ?

325 27 2
                                    

Ma plimbam prin padure , habar nu am unde sunt sau cum am ajuns aici , am dat de o oaza, colo era o femeie tanara, imbracata cu o roba rosie pana in pamant si un costum de latex mulat de culoare neagra , parul ii era lung si negeu iar oxhii rosi .

-Bine ai venit Andreea , trebuia sa vorbesc cu tine , ma numesc Ecat ! Sunt aici sa iti apun ca copii tai vor mostenii o putere foarte mare , ii va paste un viitor maret dar periculos ,ei pot fi cauza distrugerii lumii sau salvarea ei ...

-Dar de ce ?

-Mai multi "specialii" au puteri , apa ,pamant , foc ,electricitate , aer , lumina si intuneric . Dupa cum stii acestii copii nu mai sunt acceptati in haite deoarece atrag pericole din cauza puterilor detinute de acestia ...

-Si ce legatura are cu copii mei ?

-Lasa-ma sa termin ce am de spus si ai sa afli ! Cum ziceam , nu mai spun primiti de haite , am creat un loc unde acestia pot sa vine , o tabara de vara .. Unde ei pot locui , se pot antrena si pot invata sa isi co troleze puterile . Pana acum nu am avut niciodata un copiil cu puterea intunericului din nastere , insa baiatul tau va avea aceaata putere ! Va fi" special " , un lup cu puterile intunericului , cel mai puternic dintre toate creaturile magice, dar nu trebuie sa il lasam sa fie atras de partea lu' Lucifer si distruga lumea noastra si cea a oamenilor .

In aceasta tabara il va invata sa isi controleze puterile si sa nu isi piarda controlul , distrugand astfel lumea ,il voi lasa sa stea cu tine pana la 18 ani , cand va inplini 18ani el si sora lui trebuie sa vina sa imvete sa isi controleze puterea !

Deasemenea si sora lui este speciala ! Nu are puterile intunericului dar profetia zice ca ea este cea care isi va da viata ajutamdu-si fratele sa-l imchida pe Lucifer.

-CE?!!! Nu ,nu sepoate sa moara !

-Profetia zice ca intr-o zi va fi o pereche de gemeni ce va reusi sa schimbe ciclul si sa puna capat acest razboi continu !

-Si de ce tocmai ei ?

-Profetia ia considerat demni de asta ,ei sunt alesi !Acum trebuie sa plec , ne mai vedem !
-Vis terminat -

*15.iun.

Eram deja trista dupa ce am aflat de destinul copiilor mei ,au deja un an sunt foarte mici nu imi pot inchipui sa aiva asa multa putere dar avamd in vedere ca intunericul ,am observat ca ii protejeaza , odata era sa cada din patut si intunericul la protejat (baiatul =Shan , fata =Chole )

Baiatul are parul negru si ochii de un negru patrunzator tanul deschis iar fata ara parul rosu cu ochii albastrii iar tenul ei este tot deschis.

Iam spsu si lui Derek , la inceput era trist dar acum suntem amundoi mandri de copii nostrii si suntem sigurii ca se vor descurca , mai avem 16 ani la dispozitie si o sa profitam de tot timul ramas sa le fim alaturi si sa ne bucuram odata cu ei de crestera lor .

..........................................................

Bun am terminat cartea !!! Ce ziceti de o a 2-a carte ? Sa o facem ?

ASTEPT RASPUNSURILE VOASTRE !!

VREAU PARERI DESPRE CARTE !

O sa va anunt eu cum se numeste volumul 2 in caz ca vreti sa il fac :* Va iubesc !!!

Iubire de Alpha(un nou suflet pereche)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum