Capitolul13:Salvata

287 27 0
                                    

Eram intr-un loc necunoscut , ca un fel de temnita , mai multe camere unde erau torturate diverse "personaje " , una mi-a atras atentia , o femeie , slaba , inalta , cu parul rosu si ochii albastrii era legata de maini si de picioare de un perete , un barbat masiv , imbracat in negru ce statea cu spatele la mine incerca din rast puteri sa rupa lanturile , cand sa intors era ... Era Derek !!! , A parut sa tupe dupa cineva dar curios ca nu puteam auzi nimik si nici nu puteam sa il atuing , iar el parea sa nu ma vada ... Era un simplu telespectator la intamplare , imediat langa el a apraut un alt baebat ce i-a dat o catana cu manar verde , a lovit cu putere lanturile si acestea sau rupt , eu am ramas cu privirea atintita asupra roscatei , imi parea cunoscuta , semana cu mine dar avea si trasaturi total diferite ... O mai vazusem dar nu puteam sa imi dau seama unde .
Apoi ea a zambit la Derek si imediat mi-a picat fisa ! Era ... Era mama !!!!

De ce ? De ce vedeam asta ??? Am inceput sa plang , nu stiam se ce plangeam dar nu ma puteam opri.

Derek a ordonat unui barbat sa o ia pe femeie si apoi el a fugit in alta directia am observat ca se indrepta spre un camp de lupta , apoi..

M-am trezit , totul fusese un vis ? Cum am ? Nu , nu era un vis , ci o viziune !!!

M-am ridicat din pat si m-am dus la baie , am facut un dus si am incercat sa uit de cea ce vazusem , sau visasem .

M-am imbracat cu un tricou negruu cu un cap de lup desenat pe el si o pereche de blugi tot negru .
Am iesit si m-am dus la sala de antrenament desi stiam ca nimeni nu era colo deoarece Derek si cu ei erau la razboiul acela , multi sau oferit sa ii ajute in lupta ,pt ei era o onoare sa slupti alaturide un Alpha ca el.

Indiferent de rezultat eu as fi fost trista, se lupta cu haita redwolf ... Cu haita mea , ma temeam pentru fratii mei si pentru Derek , pentru tata , ... Nu imi pasa .

Am intrat in sala si i-am vazut pe toti cei care placasera la razboi ..

An:Nu trebuia sa fiti la lupta?? Deja ati terminat ?
???:Am invins haita redwolf , maritul Alpha Derek Hale este acum la cabinetul medical , cu o fata prizoniera unei haite care sa alaturat haitei redwolf in lupta .

Nu am mai zis ceva si am fugit repede spre cabinetul mediacal canda am intrat Derek interoga o femeia ...era cea din vis , era mama !

An:Mama ???
M:Scunpo !

A sarot sa ma inbratiseze darm-am ferit , era terifiata , cunde vazusem cand a salvat-o si cunde traieste ???

M:Scumpo nu te speria , o sa itiraspund la toate intrebariele!
An:Tu ai fost ? Tu mai lasat sa vad prin ochii tai cand ai fost salbvata mai lasat sa vad toata scena ! * Am spus eu incet spre ea.

M: Nu ! Este una din abilitatile de demon , o sa iti spun mai multe despre asta daca vrei .
An:Cunde este in viata ?
M:M-am luptat cu un demon din iad si am castigat ,miza luptei era , castig , ma duc inapoi pe paman, pierd raman in iad si sunt sclava sa. M-a adus inapoi dar era pe un teritoriu strain si am fost atacata si luata prizoniera , ani intregi am fost torturata si apoi am aflat ca haita aceea se aliase cu cea a tatalui tau in lupta cu haita lui Derek.. Dupa cum ai vazut Derek a venit in erminita mea si ma eliberat spunandu-ma ca ma va duce la tine ! Mi-a fost asa dor de tine scumpo , am luptat in continu sa te vad iar , esti asa frumoasa si ai crescut

An:De unde ai stiut ca este mama ? Si cunde ai stiut de prezenta ei acolo ?
D:Beta ma informat , l-am rugat sa adune infprmatii despre mama ta , stind ca ai pierdut-o cu mult in urma si ca iti era dor de ea .
Am aflat ca era prizoniera si am adus-o aici !

An:L-ai invins pe tata ?
D:Da , fratii tai ni sau alaturat in lupta inpotriva tatalui tau , ei sunt acum in drum spre noi , vor sa te vada , le era foart edor de tine si aproape ca i-au rupt capul tatalui vostru cand a aflat ce te-a facut .

Eram uimita , nu ii mai vazusem de mult , de cand a plecat mama mai exact ...

Am sarit si l-am imbratisat pe Derek, mi-a raspuns imediat la imbratisare .

An:Multumesc .. Te iubesc !
D:Si eu te iubeac !

Iubire de Alpha(un nou suflet pereche)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum