Capitolul16:Eu... in coma?? Nooo ....

311 30 0
                                    

Dupa 2 saptamanani

Acum sunt acasa cu trupa One direction , am facut ritoalul de inviere , toate haitele sunt antrenate si gata de lupta , Harry a invatat repede sa lupta si sa isi controleze lupul interior .

Restul trupei nu fac altceva decat sa isi ia bataie de la razboinici . Norocul lor ca avem mult sange de Pura lupus .. Sangele lor fac minuni .

Azi dam o petrecere in onoarea Alpha-ului pheonix .

-Harry,pentru dumnezeu te mai aranjezi mult ?????
-Duar nu vrei sa arat urat ?
-Arati bine .. Acum hai ! Toti te asteapta !!! Trebuie sa faci juramantul !
-Este chiar necesar ??
-Da !
-Ok ok vin acum frumoaso !

Am mers prin padure vro 10min dar insfarsit am ajuns la locul unde se tine petrecerea la "Cascada urletul " nu cred ca va intreseaza povestea numelui ..

Revenind , am ajuns tocmai la fix pentru jurnamant .

-Eu Harry Styles jur sa apar haitele si sa exterminez toti exilatii ! Jur pe luna sangerie !
-Eu Andreea Hale (eu :) ) jur sa apar cartea sacra si sa imi duc misiunea de protectie a Alpha-ului pheonix la sfarsit ! Jur sa apar pana la moarte haitele si sa extermin exilatii ! Jur pe luna sangerie!

-Eu Derek Hale jur sa lupt alaturi de Alpha Pheonix si sa inving exilatii ! Jur pe luna sangerie !

-Eu Hades Black jur sa lupt alaturi de Alpha Pheonix si sa inving exilatii ! Jur pe luna sangerie !

,...............

DUPA CEREMONIE

Acum ca am terminat ceremonia a inceput petrecerea !!!!
Volumul muzici este dat la maxim toata lumea danseaza sau sare din varful cascadei facand un plonjon de toata frumusetea in apa .

Si a vsnit si randul meu , m-am urcat in varful "muntelui" de piatra si ma pregatesc sa sar ..
O sageata trece pa langa capul meu evitandu-ma la limita , m-am intors numai ca sa vad vampiri
Ce anul asta nu mai au curaj sa lupte , trimit vampiri in locul lor ? Ok sa-i dam drumul , mie imi convine !

Toti eram inarmati , ne asteptam sa atace , mi-am scos sabia ascumsa pe sub haine si am sarit in mijlocul "campului de lupta "

Am inceput sa lupt si sa ucit vampiri fara regret pana cand am vazut mai multi copii din care majoritatea erau ingerii ai mortii si necromatii ... De ce ar ... ? Este o capcana ! Incearca sa ne sistraga !

-Capturati copii ! Este ocapcana! Mergeti repede spre sat !
-Am capturat imediat copii si am lasat o mica armata ( echipa) sa se ocupe de rastul vampirilor si noi am plecat spre sat chiar la fix deoarece se pregateau sa ince diaeze locul !

Am sarit in fata si l-am omorat pe cel ce trebuia sa aprinda focul ! Am inceput sa eliberam zona dar stiam ca adevarata armata este probabil la granite si se indtreapta ste noi .

Cand zona era gata am ordonat sa ne despartin fiecare haita intr-o parte din padure cand ar fi ajuns ne-am fi napustitasupre lor si chiar asa am si facut.

Locul asta este plin de sange partea buna noi pana acum nu am pierdut foarte multi oameni spre deosebire de ei ! Dar avem nevoie de Alpha Pheonix unde o fi idiotul ala ???

Si se pare ca mi-am primit raspunsul ..ce nai... Ataca impreuna cu vampiri ?
Stai vampiri aia ne ajuta ??? Omg ..

Acum zpna este libira mai este decat ca Alpha pheonix sa il omoare pe conducatorul sau care momentan este imposib de atins deoarece are armura din argint .

Stiu ! O sa imi folosesc puterile de demon sa distrug armura lasandule loc sa il omoare dar asta inseamna ca si eu am sa mor !

Macar voi salva multe vieti !

-Derek , Hades , Harry !
-Da ?!
-Vreau cale libera spre el !Am un plan !
-Nu are rost are arumura de argint !
-Aveti incredere !

Toti au incuvintat din cap si mi-au facut drum liber spre el .

-Nuferums !!! Zeul intunericului !!! Destynya !!!
Parul meu a capatat culoarea rosu aprins si zabia mea acum rosie si emana o putere foarte mare alaturata de o lumina rosi ce orbea pe oricine !

Alergam cu viteza mare spre el si cu o lovitura am despicat armura in doua lasandul vulnerabil bucati de aegint din armura si din sabia sa mi-au strapuns pielea arzadu-mi caernea .

Asta este ! Voi muri dar si el la fel !

Cu o singura lovitura cand se astepta mai putin Harry la ucis ,eu m-am prabusit la pamand find gata sa mor .

Ultimul lucru pe care l-am auzit a fost si singurul care ma facea sa vreau sa lupt ca sa traiesc chiar daca stiam canu mai era nimik de facut si ca soarta mi-a fost scrisa .
-Te rog iubito nu ma lasa .... Asta este ultimul lucru auzit ..

-Negru ,

-Negru

-Negru

M-am trzit pe un pat alb intre patru pereti de aceasi culoare si niste bipuri care tot imi distrugeau linoste ..
Stai nu am murit ?? Cum sa intamplat asta ?
M-am rotit privirea prin camera si l-am vazut pe Derek care dormea pe un scaun langa parul meu . avea cearcane si parul era ravasot ,tenul alb , dupa cum arata nu a dormit sau mancat bine in ultima vreme ,oare cat oi fi stat aici ?

Saracutul arata oribil , toate astea din vina mea ??

A deschis ochii si ma privea somnoros pana a realizat ca eu ma trezisem apoi pe fata sa facu aparitia zambetul sau de milioane si a sarit repede sa ma imbratiseze .

-Doamne ce bine ca te-ai trezit ! Te iubesc ! Te iubesc asa mult !
-Si eu te iubesc ! Cat am stat aici si ce mi sa intamplat ?
-Ai fost in coma 2 luni ! Dupa mica ta escapada !!!! Sa nu mai faci asta niciodata m-am spetiat asa tare .
-wow asta este ceva ..
-De ce nu mi-ai spus ca esti insarcinata?
-Eu ... Deabia in seara aia aflasem si nu stiam cum sa iti spun .. Copii sunt ...
-Sunt bine ! Inca sunt la tine in pantec ! Sti ca te iubesc ?
-Da ! Si eu te iubesc mult !

Ma sarutat tandru , apoi sa dus dupa doctor sa il i trebe cand imi da drumul ,acesta ma consultat si aspus ca pot pleca si sa vin in fiecare luma la control .

Am plecat acasa unde ceilarti ma asteptau cu un tort... What ???
Dupa ce ne-am imbratisat cu toti am plecat in camera mea , adica a lui Derek si dupa o baie lunga m-am pus in pat langa iubitul meu care a adormit cu capul pe pantecul meu ..
El chiar crede ca ii poate simtii inca de acum?? Mai ai de asteptat iubire ! Cam 7luni mai exact .doua au trecut :)))))))

Iubire de Alpha(un nou suflet pereche)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum