Capitolul9: Scoala noua lll

428 31 3
                                    

Cred ca am adormit ... Oare unde sunt restul ? Sa terminat ? Duar nu am dormit cat timp au anuntat cine este primit in echipa si cine nu ?! Ce idioata sunt !

Derek tocmai a intrst in sala .
D: Ce faci iubire ?
A: Derek , unde sunt toti , am dormit chiar atat se mult ?
D: Nu pui , antrenorul sa retat pt selectare si ne-a spus sa mergem sa mancam, sa ne odihnim si ne va chima pe toti chand a terminat de selectat...
A: O , ce bine , am crezut ca am ratat anuntul .
D:Sigur vrei in echipa ?
A:Da! Foarte mult !
D:Of... Copilas incapatanat , deaia te iubesc eu ! Uite , cum tu ai adormit am trimis-o pe Alexis sa iti ia ceva de mancare de la magazin iam dat eu bani si i-am spus sa se grabeasca presupun ca iti este foame si nu prea intentionezi sa mananci de la cantina..

A:Cam da. Multumesc !

D:Nu ai pentru ce , iubito ! Te-am mai zis ca te iubesc ?
A: Da ! Dar sa sti ca eu te iubesc mai mult !
D:Imposibil !

A inceput sa radem dupacare Derek ma tras in bratele sale ,eu facandu-ma mica la pieptul sau , bratele sale puternice formand un un scut de otel in jurul meu .

Usa de la sala se auzise si pe ea intrase Alexis cu o punga de mancare . Ne-am pus la o masa si am scos din punga trei sucuri , trei senviciuri , o punga de floricele , niste covrigi , 3 mere verzi , 2 porti de cartofi prajiti si 3 briose .

An: Alexis ai luat tot magazinul ?
Al: Derek mi-a spus sa iau toate astea!
D:Mi-e foame ! Nu te mai uita asa !

Am inceput sa radem toti apoi ne-am pus pe infulecat , daca ne vedea cineva cred ca ar fi zis ca suntem nemancati de 3 saptamani la cum infulecam cu toti .

Dupa ce am terminat ne-am sters cu servetelele aduse de Alexis odata cu mancarea si apoi am aruncat tot gunoiul ala la cos , la tanc pt ca a intrat si antrenorul cu restul . Antrenorul a inceput sa strige numele presoanelor care au intrat , in ciuda faptului ca m-am luptat bine zic eu , imi era frica ca nu am sa intru in echipa , cand mi-am auzit numele am sarit la propri atst de sus de cred ca era sa dau cu capul de tavan .

Dupa ce a terminat cu anuntul ne-a dat uniforma , orarul cu orele de antrenament si am plecat cu toti in camerele noastre .
M-am bucurat sa aflu ca Alexis statea cu mine in camera , bine ... Cu nime , Anca si Vanesa . Una din colegele mele sa transferat la alta scoala asa ca Alexis ia luat locul in camera nostra .

Stateam intinsa pe pat holbandu-ma la tavan , dc faceam asta ? Habar n-am ... Mi-am luat cu mine un echipamnet pt un joc de reslitate virtoala dar nu am jucat niciodata , nu prea ma intelegeam cu realitatea virtoala si am zis ca am luat echipamentul cu mine degeaba pt ca nu voi invata niciodata sa il folosesc .

Ne avad ce sa fac na , am ajuns sa ma holbez la tavan.

D:Ce faci iubire , dc te holvezi la tavan ?
An : M-am plictisit nu am ce face .
D: acum ai !

Si aceastea find spuse Derek scoate de la spate un pui de lup .

An: Doamne cat de dragut este !!!!!!!
D:Sa inteleg ca iti place !
An: La nebunie ! Este asa dragalas !
D:Mai mult ca mine ?
Al : Nu.. Daca ma gandexc mai bine , poate .
D: Deci nu mai sunt preferetul tau ?

Am inceput sa rad pentru ca la tacinarea mea el in raspunsese folosind o voce dd copilas si aplicad o fata de copilas trist xaruia iar fi luat cineva bombonica .

L-am sarutat si l-am luat in brate

An: Te iubesc cel mai mult pe lume !

D: Si eu te iubesc !

An : Dormi cu mine ?

D:Mai intrebi ?

Eu eram deja in bijamale , adica o pereche de pantaloni scurti mulati gri inchis si un maieu rosu larg .

Iubire de Alpha(un nou suflet pereche)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum