Era ora 14:30 cum luasem vacanta , am venit de la scoala aceea inapou acasa la Derek , acum eram la bucatarie cu mama , Derek , Anabella , Hades si frati mei , Marc , Dilan , Naill .
Eu: Mama vrei sa ma ajuti sa fac Alba-ca-zapada ? Nu stiu reteta si ... *am inceput eu sa mint
M:Glumesti , nu ? Da!!! Logic ce vreau sa te ajut ! Hai sa facem prajitura !! IeiiiDesi , este o femeie in toata firea ,are comportamentul unei pustoaice ... Uneori zici ca este un copil , vad de unde am mostenit asta , iar firea mea rebela presupun ca am mostenit-o de la el..
Am inceput sa fac prajitura impreuna cu mama in timp ce baietii vorbeau .
Derek pov .
Imi vad iubita in culmea fericiri ,nu am mai vazut-o asa fericita niciodata , acum ca mama ei sa intors si frasti ei sunt alaturi de ea , acum ca monstrul acela care are tupeu sa spuna ca ii este tata sa dus, poate sa fie si ea fericita din toate punctele de vedere .
Dilan: Si ca sa inteleg si eu , tu (arata spre Anabella) esti un fel de sora din alta mama dar cu acelasi sange ca al ai (arata spre iubita mea) si sunteti surori menite sa ajute lumea cu puterile lor uimitoare ?
Anabella:Intr-un fel ,da ! Asa este!
Atunci Dilan a venit si a strans-o pe Ana in brate.
Dil:Ieiiii mai am o sora !! Oarecum .. Dar ce mai conteaza !?
Ana:Aer...
Dil:Scuze...
Ana:Nu-i nimik !Mi-am indreptat privirea spre iubita mea ce venea cu prajitura mea preferata , defat tot ce face ea este " lucrul meu preferat" sau mai bine zis , lucrurile ...
A asezat prajitura pe masa si a vrut sa se puna langa mine dar am tras-o in puala mea .
-Miam.. Mi-ai facut ceva bunut ?! *spun eu utilizand o voce de copilas si o fata de catelus nevinovat.
-Da , ia si papa !
A luat o bucata din brajitura si mi-a facut " avionul"...
Am inceput sa radem uitand pentru moment ca nu eram singuri . Realizand asta sa inrosit si sa dat jos din puala mea asezandu-se langa mama ei .Am inceput sa vorbim , sa povestim , ma intelegeam bine cu fratii ei erau de treaba si se pare ca erau foarte fericiti ca mai au o "sora " ... Ce ciudat este ...
Hades a ras toata seara cu Ana si cu mine , iar Dilan, Naill, Marc ni sau alaturat ,ne imbatasem asa de rau incat radeam cu toti ca idioti . La un momsnt dat Ana la luat pe Hades si la dus sus sa il puna la somn , se imbatase destul de rau cei drept ... Acelasi lucru a facut si iubita mea in timp ce o ajuta de altfel si pe mama ei sa ii duca pe nebunii ceilarti in camerele lor ...A mers destul de bine dupa mine .
Andreea pov.
Dupa ce baieti sau inbatat si noi i-am dus in camerele lor , au cu mama am inceput sa facem curastenie , in timp ce mai vorbeam , mi-a fost asa dor de ea .
Dupa ce am terminat am condus-o pe mama in camera ei si m-am dus si eu in a mea , unde Derek dormea bine mersi pe burta.
Este asa dulce cand doarme , l-am sarutat scurt si l-am vazut cum zambea , apoi m-am pus si eu in pat si m-am culcat .
Dimineata m-am trezit zambitoare vazand ca afara ningea si deja era un strat considerabil de zapada .
-Neata iubito !
-Neata iubire! Priveste! Ninge!!! Iei !!
- Te comporti ca un copil . *spune el cicotind
-De parca tu ai fi mai matur ... Acum hai , vreau sa ies afara in zabada !
-Nu iesi nicaieri in pijamale, te imbraci gros daca iesi , nu vreau sa racesti !
-Of... Bine.Mi-am luat o pereche de blugii crem ,un blovar larg maro cu inima aurie pe el ,o geaca de iarna roz pal in cap un fes alb si in picioare niste cisme albe iar ca tinuta mea sa fie cumpleta mi-am luat si niste urechiuse de culoare roz asemenea geci cu un fular alb pufos .
CITEȘTI
Iubire de Alpha(un nou suflet pereche)
WerewolfUn baiat de numai 15 ani este nevoit sa devina Alpha peste haita nr. 3 in clasament , una din cele mai puternice 4 haite din lume , dupa tradarea "sufletului pereche" el cade in depresie si nu mai este in stare sa conduca haita dar chiar cand hait...