A trezut cred ca 3 saptamani decand sora mea a invatat sa se descurce cu puterile si acum am 17 ani ... trebuia sa ma duc la liceu , Derek ma ajutat sa ma transfer la o scoala de finte magice din apropiere , oameni nu vad scoala si nu pot intra in ea , numai fintele supranaturale pot pt ca numai ele au acces la portal .
In fina , acum am ajuns in fata scolii am coborat din masina si m-a intrepatam spre intrarea in scoala dar dc toti se uita la mine asa ?
- Nu aveti televizor acasa ?!
In clipa urmatoare toti s-au intor la cea ce faceau ... scaoal este foarte mare inconjurata de niste ziduri uriase , scoala avea un teritoriu inimaginabil de mare , cu o padure ce incunjura scoala, aici avea m sa stau era ca un fel de facultate ... camere.. ora de sitngere, salile de clasa ,modul de predare ... dar ma rog .
M-a indrepatm spe biroul directoarei ca sa iau orarul , cartile si sa imi spune unde este camera mea .
- Buna ziua , domnisoara Andreea Hale , perechea dumneavoastra Derek hale , maritul Alpha a venit deja aici si sa ocupat de tot ,acesta este orarul dumneavoastra si cartile , camera 315 este a dumneavoastra si o sa locuiti cu inca 3 fete sper sa va simtiti bine la scoala nostra.
- Multumesc .
Am iesit din birou si m-am indrepat spre camera mea , am intrat si m-am prezentat i nfata mea se aflau doua fete ,
Cea cu parul lung , blond , cu ochii albastrii si imbracate cu o rochita pana la genunchi cu imrimeu folrar se pare ca se numeste Ana si este destul de timida ,este zana ... celaltla are parul negru ochii verzi si statea intinsa pe pat cu o carte in mana , numele ei este Valentina dar prefera sa i se spuna Va ..
este vrajitoare . M-am lasat geanta in camera si cand m-am intors in camera unde se aflau ele am simtit un miros ... era o fata cu parul brunet pana la fund , imbracata in rosu ochiii caprui , numele ei este Cory dar prefera se i se spuna Cy se pare ca este vampir ...
Va este indiferenta , inteligenta si are un comportamnet ... vorbeste cand este intrebata nu se amesteca unde nu trebuia , ii place sa nu respecte unele regile , sta mereu cu nasul in cari si prefera umbrele , Cy este prietgenoasa , zambareata , invatya ... accepatabil ii plac competitile si sa incalce regulile este gen Sufletul petrecerii , An este timida , inocenta , respecta regulile si ii place sa isi faca prieteni dar este foarte speriata de vorbitul in fata clasei sau ceva gen ...
- Si Andreea , este lup- demon ... imi place eu sunt vampir .. sunt tot un demon si ia spune iti place sangele ?
- Numai sa incerci sa imi bei sangele ca iti mut capaul la spate , vampii ! * am spus eu cu ura , nu este ea de vina dar eu pur si simpu nu inghit vampirii .
- Nu , nu , stai linistita nu voriam sa fac asta , vroiam sa fac conversatie sa ne imprietenim , cuza daca am zis ceva gresit ..
- Nu este vina ta , doar ca nu prea inghit eu vampirii sa zicem ca am avut o mica-mare problama ca ei in trecut .
- Ok .
Dupa ce am mai vb umpic am plecat la ore , bine inteles ca o se fie si tarfele si asa zisa barbie a scopii pe care va trebui sa o invat ce este respectul . Dar ma descurc.
CITEȘTI
Iubire de Alpha(un nou suflet pereche)
مستذئبUn baiat de numai 15 ani este nevoit sa devina Alpha peste haita nr. 3 in clasament , una din cele mai puternice 4 haite din lume , dupa tradarea "sufletului pereche" el cade in depresie si nu mai este in stare sa conduca haita dar chiar cand hait...