Capitolul2:Suflet pereche

1.1K 54 0
                                    

Am mers cu Derek in mijlocul padurii unde ei se antrunau , Derek a scos o patura din cosul de plicnin luat si a intins-o pe iarba de un verde zmaral , mi-a spus sa ma asez si sa privesc cum se antreneaza iar daca vreau pot sa ma duc sa culeg flori ... Drept cine ma ia ? Un copil mic ?
Dar florile dupa bajiste chiar erau frumoase , cunosc multe speci de plante dar unele de aici nu le-am mai vazut , m-am uitat putin in jur analizand locul , era o pajiste frumoasa si foarte mare , inconjurata de stejari si de coniferi , soarele lumina pajistea frumoasa iar in mijlocul ei era locul unde se antrenau ei ... Aia este sarma ghimpata ?? Din cate am inteles de la Derek aici incepe traseul , traseul inconjoara tot teritoriul nostru si antrenamentul consta in a face 20 de ture de teren , din cate intelesesem traseul este foarte greu de facut si nu multi pot , noi recruti se antreneaza in alta parte cu Beta iar Alpha trebuie sa mearga de 2 ori pe saptaman sa ii verifice si sa decida cine merge la avansati , adica cine va incepe sa se antreneze cu el si cine va mai sta cu Beta la incepatori... Acum toata atentia mea era indreptata spre Derek care se plimba printre ei si urla de parca isi descarca toti nervi pe ei , dar stiu ca nu face asta pt ca din cand in cand mai observ un zampet si un chicotit din partea lui . Derek a ordonat ca toti sa alerge 5 ture in jurul padurii apoi se revina aici si sa ia cele 20 de ture de la capat .
Dupa ce toti au placat la alergare Derek sa asezat langa mine daruinu-mi o floare pe care o culese dupa pajiste , am acceptat floare din partea lui si imediat pa fata lui a fost acos la iveala un zambet sincer , poate ca chiar m-am indragostit de el ...
Dar nu vroiam sa isi dea nimeni seama de asta nici macar el , pt ca nu aveam inca incredere deplina in el ...

-Iti place aici ? Adica in haita mea ?

-Mda... Toti sunt foarte prietenosi . si ma fac sa ma simt ca ...

Nu am ami zis nimik ... Cineva normal sau ma rog cat se poate de normal pt o finta supranaturala ..ar fi spun .. " ca acasa " dar eu acasa nu ma simteam asa fericita , viata mea era plictisitoare , deprimanta si tatal meu ma folosea mai mereu drept sac de box ...

-Ca acasa ?

Nu puteam sa ii spun ce sa intampla in vechia mea haita ... Am incercat sa zambesc si sa dau din cap afirmativ ca sa il conving dar nu stiu cat de bine mi-a iesit ...

-Ma minti ... Ce se intampla in vechea ta haita ?

Si ... Se pare ca nu mi-a reusit .

-Nu ... Nu vreau sa vb despre asta ok ?

- Dar dc .?

-Chiar nu vreau sa vb despre asta , te rog nu ma forta sa iti spun... *am spus eu cu privirea trista indreptata spre pamant

Derek m-a prins de barbie astfel incat sa il privesc in ochi.

-Daca nu vrei sa imi spui este ok ,nu te intrista .

Am incercat sa zambesc dar sentimentul de tristete se agatase bine de mine si nu vroia sa imi dea pace .
Eram coplesita de amentirile cu mine zacand plina de samge in camera si plangand... O lacrima mi se prelinse pe obraz si am simtit cum imi venea sa plang in hohote dar m-am abtinut , nu am realizat la inceput dar Derek m-a tras intr-o imbratisoare , bratele lui mari si musculoase formasera un cerc de otel in jurul meu si intr-un fel ma siteam parca mai bine simteam ca cineva tine la mine lucru care nu l-am mai simtit de mult dar tot nu vroiam sa ma apropii prea mult de el pt ca nu imi doream sa ma indragosteac de el si apoi sa fiu ranita .

Am incercar sa ma eliberez din stransoarea lui dar nu am reusit .

-Stiu ca nu ai incredere in mine si imi dau seama ca ai suferit mult si acum iti este teama sa ti la o persoana si eu am suferit dar te rog sa imi dai o santa .

La auzul cuvintelor sale am incremenit cum a...

-Cum ai ...

-Pot sa iti aud gandurile .

Iubire de Alpha(un nou suflet pereche)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum