Realitate virtoala

449 28 1
                                    

Ma plimbam prin mol la raionul de apareate electormice si jocuri nu am gasit nimik intresant , ma tot plimbam pana am observat o coada de persoane uriase , curioasa find sa aflu pt ce stau toti la coada m-am apropiat de o fata cu parul blond ce parea gen fata rebele -razboinica , mi-am dar seama imediat ea nu era om si un fel de fata -cavaler ... O razboinica deci ? Intresant , m-am apropiat si imediat am privito cum se incruta presupun ca sa dat seama ce sunt .

An:Ai venit in lumea oamenilor ?
??? :Un varcolac injumatatit , intresant , ma numesc Ema ce cauta o finta ca tine aici ? Presupun ca nu ai venit dupa fustite si pantofiori ?

Deci se pare ca foloseste ironia , ce pot spune se vede ca cunoaste artele sale.

An: Cautam ceva care sa ma distreze , un joc poate sau cine stie , un aparat electronic cum ar fi un telefon nou sau ceva ... Cand am observat coada asta si am devenit curioasa , deci pentru ce stai la coada asta plictisitoare ? Sa nu imi spui ca pentru un autograf de la Sachira ...?!

Bine inteles nici eu na ma lasam mai prejos si am folosit putina ironie si sarcasm dar pana la urma astea sunt armele mele preferate daca pot sa le numesc asa .

Em: Imi place atituninea ta ! Uite , stam la coada pt a cumpara noul echipament de realitate virtoala , am sa il folosesc pt a juca un joc de realitate virtoala foarte renumit , aparatura este mai avansata si mai buna pentru a amplifica trairile din lumea cirtoala ...

An: Suna intresant . si sa inteleg ca lai recomanda .

Em:Cu sigursnta , pesupun ca nu ai mai folosit vrodata asa ceva ...

An:Deci poti ghici totul despre o persoana sa inteleg ?

Em: Sa pare ca esre un dar de la cel de sus... Uite cum facem , daca te decizi sa-l cumperi iti pot arata cum sa il folosesti si cum sa te joci este un joc foarte tare numit LOTH te pot invata ,dupa embema ta imi dau seama ca vom invata la aceasi scoala .

An : O sa inteleg ca te vei transfera la scoala nostra ?

Em:Maine...

An:ok iar in schimbul ajutorului tau te pot ajuta si eu facandu-ti cunostinta cu scoala si secretele ei , pun pariu ca o sa iti para intresant avad in vedere aura ta de luptatoare .

Em:Nu ma indoiesc , am auzit cateceva despre scoala dar nu am facut foarte multe investigati pe tema asta .

An:Inteleg .

Dupa ceva timp am ajuns sa cumpar echipamentul de realitate virtoala , am ajuns inapoi in camera mea de la scoala si am incerput sa citesc manualul de folosire .

Dupa ce am terminat m-am echipat si m-am asezat in pad cu maneta in mana am pornit jocul folosind comanda vocala si am selectat LOTH .

Am ajuns intr-o lume foarte frumoasa dupa mine , am ales ca imi fac avatarul sa arate cat se poate de mult cu mine cea din realitate si pot spune ca mi-a iesit mai bine decat ma asteptam am citit cateva instructiuni trimise de Adminii si am inceput sa ma plimb pe strazile unui oras am observat o batalie stradala daca pot spune asa intre doua avataruri , un baiat ce parea a fi un incepator datorita frici din ochii pe care o puteai observa cu usurinta si o fata ce pare a fi o profesionista deoarece parea sigura pe sine si neingrijorata.

Baiatul purta o mantie neagra era imbracat cu o armura ergintie si avea o sabie cu maner albastru pe care era inscriptionat ceva dar din pacate nu puteam deslusi ce anume , fata era inalta slaba imbracata cu o armura tot argintie dar care parea a fi mai stransa pe copr ca cea a baiatului o mantie albastra , parul ei evea o nuanta de roz pal cu suvite albastre , ochii de culoare negri si forma tetei bine conturate nu am putut sa studies bine chipurile celor doi ca fata a pornit intr-un atat folosind o viteza foarte mare si inumana , nici nu am observat cat de repede sa terminat totul , fata il invinsese pe pustiul acela folosin o singura miscare la care adaugase o viteze foarte mare . Parea a fi un fel de Mingea folosea artele martiale , carate ,nunjitiu , etc.. Nu folosise o arma cum ar fi , un arc , o sabie , sau ori ce altceva se luptase cu mainile goale folosinduse de puterea ei si de viteza , cu singuranrta avea si ouncte slabe dar inca nu imi dadeam seama care sunt .

Dupa ceva timp in care am invatatmulte despre joc si despre modul de lupta si in care am cunoscut orasul si cateva peroane de asemenea abilitatile pe care le detinam am ales sa me Deconectez . Era deja seara asa ca m-am dus si am facut un dus dupacare m-am bagat la somn .

*Dimineata

Mam trezit astazi bine dispusa dar mi-am amintit ca o sa ma intalnesc cu Derek azi la antrenamente si o sa ma bata la cap legate de rana mea ...

M-am schimbat in ceva comod si m-am dus la sala de antrenamet

D:Unde ai fost ieri toata ziua ?
An:La mall mi-am lat un echipament de realitate vritoala si trebuie sa recunosc ca este tare intresant so campivant .

D:Ok, ecum imi spui de unde ai rana ?
An:Te rog , nu vreau sa vb despre astz !
D:Ok dar raspunde-mi macar la o intrebare , te-ai facut-o tu ?
An:Nu!
D:ok m-am mai calmat ,te las pe tine sa imi zici cand vei considera ca esti pregatita .
An:Multumesc ! Te-am mai zis ca te iubesc ?
D:Nu !
An:Foarte mult!
D:Si eu te iubesc mult ! Acum hai sa ne antrenam ! Deja ai cam intarziat , vrei sa te iau mai incept nu vreau sa te ranesti !
An:Nu ! Este perfec asa ! Da tot ce ai mai bun !

Iubire de Alpha(un nou suflet pereche)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum