Capitolul12:Pleci ?

331 26 0
                                    

Mi-am amintit ca Em prebuia sa vina asa ca m-am dus in curtea scolii cu gandul ca poate a ajuns .
Am coborat in goana iesind in curtea scolii si chiar atunci am observat o fata cu doua geamantane mari care tocmai trecuse de imensa poarta .. Ema ..
Am fufit in graba spre ea .

Em:Buna!
An:Hei !!! Ce ma bucur ca ai ajuns ! Stai sa te ajut ! Unde ai camera ?
Em:Camera 35
Am:Este langa camera mea te conduc !

Am condusa in camera sa si am ajutat-o cu despachetatul apou am plecat impreuna in biroul directorului sa luat orarul si cartile si ne-am intors in cemera .

Imeidiat ajunse in camea a intrebat despre echipa de lupta ... Si eu i-am povestit tot apoi a zis ca se va inscrie si ea mai tarziu dupa ce sa va obisnui cat de cat cu scoala , ziua trecuse surprinzator de repede iar eu mi-am pretrecut-o cu Ema invatand sa ma joc LOTH si afland divese lucruri despre ea . Era o tipa de treaba trebuie sa recunosc , ma bucur ca am intalnit-o .

Am prezentat-o pe Ema prietenilor si apoi restul zilei mi l-am petrecut cu Alexis si Ema gem petrecerea fetelor .

La final am incheiat prin facere unor bratari speciale folosindu-ne puterile si daruinduni-le unele altora gen "pratatrile prieteniei"

Fara sa imi dau sema se facuse deja tarziu si maine aveam ore de dimineata, am plecat in camera mea si mi-am faxcut un dus dupa care m-am culcat, lumea viselor era un loc minunat care de fiecare data ma intampina cu bratele deschise .

*Dimineata

Alarma ceasului a inceput sa sunt si imi venea sa arunc ceasul pe geam , dar m-am gandit ca mai am nevoie de telefon si ca pot sa opresc alarma cu un singur " clinc" dar peste cateva minute cea de a doua alarma a sunat si mi-a venit dracii, am luat telofonul asa cum era el , cu alarma sunand de imi omora timpanele si l-am aruncat pe geam spargand si geamul care nu imi dadusem seama ca nu era deachis noroc ca Alexis a chemat un "amic" care a facut o vraja si a reparat geamul si deasemenea telefonul meu care mai si sparsese capul unui pasnic care din nefericire era de garda si trecea din intamplare pe langa geamul meu ...

Dupa micutul meu accident am decis sa imi termin rutina de dimineata si am tulit-o la cantina unde a trebuit sa o invat pe tarfa scolii sa nu se mai apropie de iubitul meu care in tot acest timp statea total nepasator la masa savurandu-si cafeaua se vedea ca era cazut pe ganduri deoarece nu reactiona la nimik , la un moment dat a primit si un pumn din partea lui Marcus (un prietren de-al sau) nsa degeaba .

Am folosit pana la urma o abilitate special de-a mea pemtru al scoate din transa , l-am sarutat si imediat a revenit cu picioarele pe pamand .

D:Ce a fost asta ?
An: Un sarut !
D: Asta nu este sarut ... Dar asta da !

Nu am mai apucat sa spun ceva ca s-a lipit buzele sale moi de ale mele intr-un sarut pasional .

An:La ce te gandeai mai devreme de nu mai veseai si auzeai nimik ?
D:La nimik important ...
An:Nu imi place cand ma minti, spune-mi !
D:Am primit o declaratie de razboi din partea haitei Redwolf si va trebui sa plec incurand ca sa ma ocup de organizat armata ... Si ...
An:Cand pleci ?
D:Peste cateva zile .. 3 mai exact .
An: Promite-mi ca te vei intoarce bine , la mine !!
D:Iti promit !
An:Pe rosu ?
D:Pe ce vrei tu , iubito !

Dupa ce am mancat la cantina m-am dus in camera mea cu Derek unde nu am facut nimik mai mult decat sa stau in bratele sale .
Nu vroiam sa il las sa plece , imi era teama sa nu se intample nimik , nu cred ca stie ca aceea este fosta mea haita , iar tasta chiar daca nu avea puterea lui Derek era foarte vliclean si fara scrupule , este pur si simplu un TRISOR nimik mai mult !!

Fara sa imi dau seama il strangeam si mai tare pe Derek in brate si el facea acelasi lucru cu mine , iar fara sa vreau lacrimile au inceput sa imi umezeasca fata scurgandu-se pe obrajii mei .

D: Sssss ! Totul va fi bine ! Am sa ma intorc la tine imediat dupa razboi si nu am sa mai plec , nu vreau sa plangii , promite-mi ca nu vei plange niciodata din cauza mea si a nimeni ! Ma doare sa te vad asa !

Nu am spus nimik in schimb am incercat sa ma opresc din plans dar nu prea mi-a reusit si ca sa nu mai observa ca plang am i cercat sa imi ascund chipul navalit de lacrimii in scorbura din gatul sau .
Nu cred ca mi-a prea reusit deoarece atunci cand m-am despartin din imbratisare am lasat capul in pamant si Derek ma prins de barbie cu doua degete ridicandu-ma privirea care fara sa vrea a intalnit-o pe a sa . Ma sarutat tandru si ma strans in brate in timp ce ma mangaia pe spate si imi plasa sarutarii .

Stiu ca este scurt duar ca deabia am scapat de teza la Romana si urmeaza cea la Mate sa nu mai zic ca am si evaloarea nationala la : Romana , Engleza , Biologie , Fizica si Matematica ...
Of... Chiar nu stiu cand am sa mai postez asa ca sper sa va bucurati de capitolul acesta pana cand voi mai reusi sa postez . Pwpici :*

Iubire de Alpha(un nou suflet pereche)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum