Capitolul8: Scoala noua ll

430 34 2
                                    


*La ore

Profa : Azi invatam despre profetii , prima profetie pe care o studiem este " Intunerucus "

Eu : Ce spune profetia ?

Profa: Tocmai vroiam sa va explic.. Acum mult timp un asteroid a lovit pamantul crapandu-se in doua bucati iar din el a iesit o fata , Aron , stapanea intunericul

Eu: Deci ea a fost prima stapana care a existat ?

Profa : Da ! Primul stapan a fost unul al intunericului , acum se spune ca Aron sa folosit puterea
pt a inchide fintele rele in iad dar se pare ca puterea ce o detinea era creata pt distrugere ,ne mai putund sa controleze puterea a inceput sa fie contrulata de ea facand atfel rau , profetia spune ca se va naste o finta cu puteri de necromat , cel mai puternic necromat dintre toti cei care au existat si vor exista ea va primi puterea intuneric la varsta de 17 ani si va distruge lumea iar ca ecest lucru sa nu se intample el /ea va murii si va ridirectiona puterea intunericului si cea de necromat intr-o sabie , cel ce va avea sabia va avea puteri uriase si va putea alege in a o folosi pt a face bine sau rau . Dar sabia va fi teleportat automat dupa crearea sa intr-un loc aacuns greau de accesat si se spune ca o persoana cu adevarat speciala sa putea sa ia sabia , va fi singura caruia i se va arata caleaspre sabie .

Derek : Dar asta nu se va intampla , profetia nu este adevarata .

Profa : Candva se credea ca da . Dar acum toti stiu ca este duar o gluma .

In clasa se facuse pentru moment liniste deplina dar un ciocanit la usa a daramat portile linistei create de noi .

Directorul: Buna ziua , ma scuzati va va deranjez ora doamna Luxi , aceasta eate o eleva noua Alexis Will .

Profa: Nici o problema , Alexis ia loc !

Alexis era fata nu foare inalta , slaba , cu parul nefru , breton , si lu g duar cat sa ii acopere pieptul, purta o pereche de blugi negri si un hanorac gri cu glacura pe cap astfel blocandu-ma accesul la ochii ei care deasemenea era acoperit de bratonul ei taiat inegal , Alexis sa asezat in ultima banca de la fereastra cu capul in pamant ne spunand nimik .

Ora a decurs normal si eu m-am dus sa fac cunostinta cu Alexis .

Statea in uktima banca nemiscata si scria ceva intr-un caiet ce aducea mai mult a jurnal ,coperta era gri si scria cu negru intr-unul din colturi "Alexis Will"

M-am apropuar de ea cu pasi mici si cu un zamtet prietenos pe fata .

Eu: Buna, ma numec Andreea !

Alexis: Alexis imi pare bine .

Eu: Nu prea iti plac clorile , nu ?

Alexis: Nu prea! Si tu var ca preferi rosu si negru .

Eu: Nu sunt fana rozului sau galbenului .

Alexis: Nici eu .

Eu: Si ce este Alexis ?

Alexis: Eu sunt un stapan ... Tu ?

Eu: Demon-varcolac ... Ce fel de stapan ?

Alexis : Intuneric.

Eu: Tare , mereu am priferat intunericul decat razele de soare .

Am zampit si Alexis mi-a raspuns si ea cu un zambet , atunci am putut sa ii observ mai bine fata si ochii, culoarea ochilor era ciudata dar dragura pulila era pe jumatate de culoare caprui deschis si cealalta jumatate albastra .

Eu: Presupun ca nu te-ar strica niste amici cu care sa iti pierzi timpul .

Alexis : Mda.. Dar find noua ...

Eu: Te inteleg si eu tot noua sunt . Iti place sa citesti ?

Alexis : Da , sti cumva unde este bibloteca ? Nu ma prea descurc .

Eu: Nici eu dar hai sa cautam impreuna , dam noi de ea pana la urma .

Am plecat impreuna cu Alexis si ne-am plimbat prin toata scoala , ceva mi-a atras atentia era o sala de antrenament uriasa unde se aflau baieti musculori in forma de lup ce se antrenau si une care tocmai se inscriau deasemenea era si perechile lor ce le sustineau , le-am observa si pe Derek colo ii antrena pe uni dintre ei .

Eu: Ce este asta ?

???: Sala de antrenamentintensiv al varcolacilor . Apropo eu sunt Anca

Eu : Andreea si ea este Alexisi deci cum sta treaba cu antrenamentele ?

Anca: Ne antrenam si concuram cu cdlelate scoli , exista si lupte intre puli si vampiri, vampiri si vrajitori ... Etc.. Este pe categori . si acum sund probele , multi baieti se imscriu.

EU : Si fetele ?

Anca : Nu concureaza , nu a mai concurat de foare mult timp o fata .

Eu: Pana acum !

Nu am mai apucat sa spuna cineva ceva ca m-am dus si m-am inscdis .
Derek ma observat si a venit in goana la mine .

Derek: Ce crezi ca faci ?
Eu: Ma inscriu la lupte !
Derek : Daca te ransesti ?
Eu: Te-am pus la pamant ...si i-am tinult piept alpha-ului suprem , nu imi este frica de ei !
Derek : Nu vreaus a te ranesti !
Eu: Nu o sa o fac !
Dupa ce toti sau inscris ne-am dus pe rand in fata se ne luptam cu capitanul (Derek) ca sa dovedim ce putem .

El: Sigur vrei sa faci asta ? Nu o sa fiu mai bland cu tine decat cu restul iubire
Eu: Da tot ce ai mai bun !
Am inceput sa ne luptam , nu mi-am luat pozitia de atac am asteptat sa atace , am stat dreapta in fata lui iar cand el a pornit in viteza incercad sa ma loveasca cu piciorul m-am ferit prinzandu-l de picior si lovi du-l cu pumnul in abtomen trimitandu-l in perete . Inpactul a fost puternic si l-am vazut cum a scrancit din dinti , sa revenit repede si a sarit in spatele meu lovindu-ma in gamba , mi-am pierdut concentrarea si am cazit , imi cunoaste punctele slabe si se va folosi de ele , trebuia sa actionez rapid , m-am rastogolit din calea lui pt a nu primi un pumn in cap si m-am ridicat inapoi in picioare l-am prins de maini urcandu-ma cu picioarle pe spetele sau l-am lovit unde stiam ca are unul din cele 5 puncte slabe , faca dul sa cada in genunci , ma tras de picor cazand si eu ma prins de picior tare si mi-a sucit osul , am scos un tipat de durere si la-m pocnit cu celalalt picior in piept , facandu-l sa cada pe spate m-am pus peste el si l-am lovit in burta ma aruncat in perete si apou a incercat sa la loveasca cat de tare poate in burta dar m-am ferit la timp ajungand in spatele sau l-am lovit in gamba si i-am dat in picior in spatele genunchilor el a cazut la paman si eu l-am prins de mana sucinu-i osul , i-am dislocat umarul apoi el cu cealalta mana ma trnatit la pamant si sa pus peste mine , daca nu as fi avut piciorul drept rupt l-a fi inpus dupa mine dar ... Na ce sa ii faci , arem si axtenoati de la efortul depus .

El: Trebuia sa recunosc , te-am subestimat !
Eu: Si eu ...

Sa dat jos si imebiat a venit si antrenorul si ne-a pus amundurora toate oasele la locul lor ne-am vindecat repede find varcolaci apoi am stat pe bara siam asteptat sa termine cu ceilarti si sa ne anunte cine a intrat si cine nu .

Iubire de Alpha(un nou suflet pereche)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum