Trrrrrrrrrr!!!!!!
Mda, extraordinar , acum 3-4 ore m-am pus is eu la somn dupa un antrenament oribil si dupa o portie de lupa cu Derek din care sa luat revansa pt ca l-am patut la probe... Si acum nic sa dorm nu pot ... M-am ridicat din pat si m-am dus la baie am facut in dus si m-am imbracat cu o oereche de blugi scurti negrii si un maieu rosu mulat pe care era un cap de lup , m-am pus inapoi pe par holbandu-ma la tavad candidu-ma ce sa fac ???
La un moment dat am observat o bataie in usa si am strigat "Intra!" pe usa a intrat un Derek plictisit ...
D:Cu faci pitic ?
An:Bine pui tu ?
D:Nu imi place sa imi zici pui !
An:Nici mie sa imi zici pititc .
D:Dar esti draguta cand te enercezi !
An: O... Cat de dulce
D:Cat de dulce ?
An: Foarte!
D:Nu lafel de mult ca un sarut de-al tau !Si ne mai apucnad sa zic ceva sa lipit buzele de a le mele intr-un sarut salbatic !
D:Te iubesc !
An:Si eu pe tine !
D: Si tu pe mine , ce ?
An:Te iubesc !Sa pus lanfga mine in pat si ma strans in brate eu m-am facut mica la pieptul sau si asa am stat minuts bune .
Dupa ceva timp Derek mi-a dat drumu si ma anuntat ca se duce la antrenament , el ave cateva ore de antrnament in plus fata de noi find capitan , am aprobat din cap si l-am privit cum pleaca .
M-am ridicat si eu si am plecat la cantina de unde mi-am luat o cana cu cafea am bauta si apoi m-am intors in caspmera cu gandu-l de a ma juca putin LOTH.
Am ajuns in camera si am observat un bilet pe pat ,l-am luat si am i ceout sa citesc mesajul
" Ma bucur ca te-ai distrat javra , dar acum este timpul sa recunosti ca nu ai scapare , predate de buna voie si prieteni tai nu vor pati nimik , duar nu ai vrea sa moare in chinuri din cauza unui nimik ca tine ?! Vin-o la mine si am sa ii las in pace javra ! M.W "
Mda ... Deci tata crede ca ma poate ademeni asa ? Nu o sa se poata atinge de prietenii mei niciodata .
Am mototolit biletul si l-am aruncat la cos apoi mi-am luat echipamentul de realitate virtoala si m-am inceput sa ma juc LOTH .
Am nimerit langa o padure de unde spre norocyl meu a aparut un lup , am folosit o abilitate pentru am imobiliza si pentru al putea omor cu usurinta apoi am continuat sa merg pana am dat de un portal .
Am selectat un uras la lantamplare si am sarit prin el , am ajuns in acelasi oras unse eram si ieri , am inceput sa ma plimb pe acolo si am dat de un aktfel de portal special am intrat in el si am ajuns la un fel de baza a ghildelor , am citit despre asta dar deoarece ieri a fost prima mea escafada in lumea asta nu am vazut niciodata asta .
Am inceput sa ma plimb de acolo .Intr-unul din colturi am observat o ghilda formata din multi luptatori cu niveluri destul de mari alaturi de cativa jucatori de top ma holbam la ei , ceteva persoane foloseau elemuntul apa ca si mine si se pare ca vorbeau despre o misiune sau ceva de genul .
Am simtit o mana le umar si m-am intor imediat .
-Esti bine Hope ? Hope era numele avatarului meu .
-D-da .
-Sa ma prezint , Erika , iar ea este Artenis , facem parte din ghilda Pura Lupus sau Lupii pori daca ar fi sa traduc , avem nevoie de inca un mombru pentru o misiune ce zici ?
-Nu stiu , eu nu joc de mul si nu am mai luptat cu alte persoane si nici nu am mai fost in misiuni .
-Pai nu trebuie sa faci mare lucru , duar trebuia sa vi cu noi , vei sta departe de lupta noi ne vom ocupa de asta si tu ne vei ajuta cu cheile , misiunea constra in a face rost de cheteva chei ot a deschide niste partaluri spre o comoara , ce zici ? Si in schim noi te putem invata cete ceva despre joc .
-Ok , dece nu .
-Perfect ! Urmeaza-ma !
Am urmat-o pe Erika pana la ghila care imi si atrasese vederea de altfel , ghilda Lupilor puri , acolo am facut cunostinta cu ceilarti si aopoi am plecat cu ei in misiune .
Stiu ca este scurt dar azi am teza la romanta , urati-mi bafts ! Si va rog sa scuzati greselile nu am avut timp sa editez capitolul si l-am lasat asa ...
CITEȘTI
Iubire de Alpha(un nou suflet pereche)
WerewolfUn baiat de numai 15 ani este nevoit sa devina Alpha peste haita nr. 3 in clasament , una din cele mai puternice 4 haite din lume , dupa tradarea "sufletului pereche" el cade in depresie si nu mai este in stare sa conduca haita dar chiar cand hait...