Selam hikaye nasıl gidiyor sizce. Artık boşuna yazıyormuşum gibi hissetmeye başladımmm umarım hep böyle olmaz bu ficin okunmasını istiyorum... 🌹
.
.
.Efendi kim piposundan çektiği dumanı içine çekerken düşüncelere dalmıştı. İlk kez o çocuk ona cevap vericek kadar bu denli cesaretli görünüyordu. Böylesine ona karşı gelecek kadar savunduğu şair kim olabilirdi. Merakı onu ele geçirmiş bütün gece uyuyamamıştı. Sabah kadar yaptığı tek şey tütün doldurduğu piposunu içmek olmuştu.
-
" Özür dilerim efendim"
"Niçin?"
"O gün. Ben o gün aptalca konuştum. Bi anda çıkı verdi ağzımdan o sözler.
Sözlerimin hiç birinde samimi değildim.
" İyi öyle olsun bakalım. Tamam affedildin."
" Neyi bekliyorsun hala affedildin dedim çekilebilirsin."
" Efendim bana şiirimi artık geri verin."
"Ne saçmalıyorsun sen!? Ancak resim çizdiğin zaman geri vereceğimi söylemiştim. Unuttun mu?"
"A-az önce beni affettiğinizi söylemiştiniz ama."
"Şiirin senin bana ettiğin hakaretleri affetmemle ne alakası var?"
"Ama... Efendim bu adil değil."
"Size yalvarıyorum onu bana geri verin." Ahşap resim çantamı siz buldunuz öyle değil mi? Onlar bana ait."
"Sana resim çizdiğinde geri vereceğim diyorum"
"Bu kadar yeter lütfen geri verin efendi Kim."
"Resim çizme gibi bir düşüncen yoksa çekil gözümün önünden.___________
Ahhh cidden bu adam beni deli ediyor. Onun nesi var. Yüzüme bile bakmadı. Sadece piposunu üfleyip duruyordu. Artık tahammülüm kalmadı. Şiirimi alıp biran önce buradan ayrılmam gerekiyor.
"Uzun zamandır görmüyorduk bir birimizi."
"Efendim siz kimsiniz?"
"Gecen gece beni ve efendi kim'i çizdiğin şu müstehcen resmi bitirdin mi?.
" ahh! Siz o oğlansınız. " şu geçen gece onunla birlikte olan çocuk."
"Adım Park jimin. Duyduğuma göre efendi gitmene izin vermiyor. Efendi Kim le beraber bu konakta yaşamaya başlamışsın. Kendine en yakın olan odayı verdi sana öyle değil mi.?"Hırsına yenik düşen oğlan bir hışımla Jungkook'un yanına yaklaşıp gömleğinin önünü açarak göğüslerine bakar... Ellerini Jungkook'un göğsünde gezdirerek mırıldanır.
Ter temiz. Henüz hiç fırça değmemiş bir tuval gibi göz alıcı.
Nee!!
" Bırakın ne yaptığınızı sanıyorsunnuz siz!"
"Biliyor musun? Senin şu müstehcen resimleri çizdiğin defteri bende gördüm."
"Bakirsin yanılıyor muyum?"
"Bakma bana öyle bu herkesin bir bakışta anlayacağı birşey değil. Böyle şeyleri fark etmekte yetenekliyimdir.""Şu işe bakın ki daha önce hiç sevişmemiş bir velet., mükemmel bir şekilde başkalarının mahremetini resmediyor..
Ne soyun belli nede çizdiklerinin dayanağı."
İnsanlar kötü yetiştirilmiş ahlaksız derken meğer senden bahsediyorlarmış...
Hahaha!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Ressamı
Historical FictionJeon Jungkook: Erkeklerin erotik resimlerini yapan, olağanüstü yeteneklere sahip bir ressamdır. Bir takma ad altında birkaç koleksiyon yayınlamış olmasına rağmen ressamlığı bırakmaya karar vermiştir. Sonrasında ise, genç bir asil olan Kim Taehyung h...