İyi okumalar 🌹_____________
"P*ç kurusu velet! Onun yüzünden taehyung beni kapı dışarı etti."
"kafa gitmiş bunun."
"jimin yeter artık! Yeterince içmedin mi? Ayrıca ne bu suratının hali ne diye ağlıyıp duruyorsun?"
"See joon doğru söylüyor. Madem bu kadar acı çekiyorsun. Gururunu bir kenara bırakıp. Kim taehyung'un yanına git."
"Duyduğuma göre kim taehyung efendi şu sıralar eskisi gibi milleti koynuna alıp sefa sürüyormuş."
"O ressam çocuğu senin düşündüğün kadar el üstünde tutar bi hali yoktu. Boşa endişe ediyorsun."
" Güldürme beni. Kim taehyung'un ayaklarıma kapanması gerekiyor. Beni herkesin içinde böylesine kepaze etmişken hemde. "
" Kusura bakma jimin eğer kim taehyung'u biraz tanıyorsam asla ayaklarına kapanmaz. Ancak rüyanda görürsün onu"
"Kapa çeneni! Onu benden iyi kimse tanıyamaz. Herşeyine sadece ben gözyumabilirim."
"öff! Hergün aynı terane. Neyini bu kadar iyi biliyorsun sanki? Açıkça söyle hepimiz bilelim."
"Kim taehyung'un nasıl bir sırrı olabilir ki. Hepimizden saklıyorsun?"____________
"İçmek istemiyorum."
"Delirdin mi? Bu ilacın maliyetinden haberin var mı senin? Efendi taehyung iğleşmen için bizzat özel yaptırdı."
"İçmek istemiyorum. İçmeyeceğim!"
"O neden?"
"Bilmiyorum. Ama onu içince tuaf hissediyorum. O karışımı ne zaman içsem. Kalbim küt küt atıyor. Ellerim titriyor."
"Çok tuaf başka neler oluyor?"
"Sanki midemde birşeyler karıncalanıyor. Kendimi çok tuaf hissediyorum."
"İlaç yüzünden böyle olduğuna emin misin? Bana birinden fena şekilden hoşlanıyorsun gibi geldi. "
" Ne? Yok öyle bişey..
Hem bunuda nereden çıkardı-"" Jungkook!"
" İşte buradasın. Kaç dakikadır seni arıyorum. Haline bakıcak olursak. İlaç içme bahanesiyle mutfakta hizmetli kadınla lak lak ediyormuşsun. Düş önüme efendi taehyung odasında seni bekliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Ressamı
Исторические романыJeon Jungkook: Erkeklerin erotik resimlerini yapan, olağanüstü yeteneklere sahip bir ressamdır. Bir takma ad altında birkaç koleksiyon yayınlamış olmasına rağmen ressamlığı bırakmaya karar vermiştir. Sonrasında ise, genç bir asil olan Kim Taehyung h...