Oğlancı olmasıyla meşhur olan efendi taehyung'un. Sessiz sedasız konağına çekilmesi insanların dikkatini çekmeye başlamıştı. O soylularla her gün buluşup günü gün eden İnsanların düşüncelerini umursamayan bir asilzadeydi. Bu denli sesizleşmesi haliyle köylülerin dikkatini çekmeyi başarmıştı. Öyle ki efendi taehyung'un nişanlanıp oğlancılığı bırakmış olduğu dedikoduları bile söylenip dilden dile konuşuluyordu.
Dedikoduları duydunuz mu?
Kim ailesinin yüz karası. Kim taehyung. Duyduğumuza göre o herif tam kendine göre birini bulmuş. Tüm gününü sevişerek geçiriyormuş.
"Nişanlandığını söylüyorlar.""Dikkatimi dağıtıp durma! Senin yüzünden oyunu kaybettim yine. Şu herif dikkatim dağılsın diye saçma sapan şeylerden söz ediyor."
"Uzatma ver parayı kaybettin işte."
"Yalan söylemiyorum ben kim taehyung'un nişanlısı var diyorlar. Hatta onu görenler bile var."
"Yalan!.. Ufak atta civcivler yesin. Efendi taehyung ve nişanlanmak güldürme beni. Hangi kız o oğlancıyla evlenmek ister ki?"
"Bi dinle hele hak vericeksin bana. Geçenlerde ahbabım olan tanıdık bir tüccar. Efendi Kim'in konağına gitmiş. Konakta çalışan bir uşak çaktırmadan tüccarın yanına gelmiş. Yanında getirdiği aynasız raflı bir kutuyu. Tüccardan satmasını istemiş. Kutu biraz yıpranmış olsada. Soylu bir kadına ait olduğu tek bakışta anlaşılıyormuş. Efendi Kim'in konağından böylesine güzel bir kutu çıkması sizcede tuhaf değil mi?
Efendi taehyung'un oğlancı olduğunu bu mahallede ki itler bile biliyor.
Sonra bizim arkadaş uşağa çalıntı mal satamayacağını söylemiş. İkisi ayak üstü tartışmaya başladıkları vakit."Pat!!!!
" Odadan kim taehyung çıkıvermiş hemde çıplak bir vaziyette! Gün boyu yatakta oynaştığı. Kızarmış suratından ve terli vücudundan anlaşılıyormuş. Üstelik kucağında biri varmış. Kucağındaki kişi efendi taehyung'un battaniyesiyle örtülü olduğu için yüzünü görememiş. Lakin kucağındaki her kimse bacağında tek bir tüy bile yokmuş. O bacak kesinlikle bir kadına ait olmalı."" Hadi canım sende! Efendi kim mi?! Saçma sapan şeyleri bırakta karıştır bardakları. Bu kez ben kazanacağım."
" Bilmez misin? Efendi kim zamanında ortalığın altını üstüne getirirdi. Ama şu sıralar konağından çıkmaz oldu. "
" Hiçte bile daha geçen gün efendiyi şehrin merkezinde gördüm.? Yanında bir uşakla etrafı geziyordu. "
" Evet! Evet bende gördüm o çocuğu. Başına atkı dolamış ufak tefek bir çocuktu. Onu daha önce hiç görmemiştim. "
" O çocuğun efendi Kim'in nişanlısının yardımcısı olduğuna kalıbımı basarım.!""Bilmiyorum. Nişanlısı olduğuna pek inanasım gelmiyor. Hem öyle olsa bile evlilik haberini alırdık öyle değil mi?"
"Ahmaklar! Efendi jimini neden terk etti sanıyorsunuz. Geçmişine perde çekip yeni bir sayfa açabilmek için. Efendi jimin'in efendi taehyung'un metresinden farkı yoktu, sizde biliyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Ressamı
Historical FictionJeon Jungkook: Erkeklerin erotik resimlerini yapan, olağanüstü yeteneklere sahip bir ressamdır. Bir takma ad altında birkaç koleksiyon yayınlamış olmasına rağmen ressamlığı bırakmaya karar vermiştir. Sonrasında ise, genç bir asil olan Kim Taehyung h...