"Hayatım boyunca size saygı duyup hayran olmuşken. Hislerimden nasıl bihaber olabilirsiniz. Size hasretim efendim."
Diyerek ayak parmak uçlarından yükselerek efendi taehyung'un yakalarından tutup dudaklarını birleştirmişti jungkook. Efendisi neye uğradığını şaşırmıştı. Lakin böylesine güzel öpülesi dudaklara karşılık vermemek için aptal olmak gerekirdi. Saniyeler içinde öpüşmeleri dahada alevlendi. Efendi taehyung jungkookun dudaklarına çekiliyordu adeta. Öyle ki dilleri çoktan dans etmeye başlamıştı. Yavaşça birlikte yere uzanırken çocuğun canı yanmasın diye ellerini kafasının altına koymuştu efendi taehyung. Kısa süreliğine ayrılan dudaklar tekrar bir birine kapanmıştı. Bu işin dönüşü yoktu artık. Bu gece efendi taehyung'un olucaktı çocuk.
Efendisinin geri dönmemesi üzerine yunki onu bulmak için gelmişti. Lakin efendi ve çocugu oda yerde öpüşürken bulmuştu. Ufak çaplı bir şok geçirirken Efendisinin kalın ve şehvet dolu sesi kulaklarını doldurmuştu."Kapıyı kapat."
Büyük bir gürültüyle yağan yağmur sesi eşliğinde. Dudakları yeniden birleşmişti. Soluksuzca öpüyordu efendisini jungkook. Efendisinin ellerinde Yavaşça açılan gömleği göğüslerinin ortaya çıkmasına neden olmuştu. Efendisinin dudakları önce boynuna doğru kaymış oradan göğüs uclarını bulmuştu. Hafifçe ısırdığında inlemesine engel olamamıştı çocuk.
"Immmm efendim."
Altında kıvranan çocuğu gördükçe dahada heyecanlandı efendi taehyung. Kısa süreliğine dudaklarını göğüslerinden ayırıp inleyen çocuğa bakmıştı. Ne yapacağını bilemez vaziyette çocuğun yüzüne baktı bir kaç saniye. Devam etmelimiydi?
Çocuğun yüzüne baktığında hafif kızarmış yanakları, öpüşmekten şişmiş pembemsi ıslak dudaklar, ona kısık bakan gözleri. Bir kıvılcım patlamıştı efendi taehyung içinde. Çocuğun bu hali İçindeki şehvet düşkünü canavarı ortaya çıkarmıştı.
Ne olduğunu anlamadan tek seferde çocuğun pantolonunu ve iç çamaşırını çıkarıp bir köşeye fırlatmıştı. Hiç beklemeden onu kucağına alıp tek parmağını girişine soktuğunda acı bir çığlık atmıştı jungkook."Bi, Bilge efendi!!"
"Ahhhh"
"Durun!!!"
"Ahhggg"
"Bilge efendi bekleyin."
"Bekleyin efendim."İkinci parmağın içine girmesiyle korkudan titremeye başladı çocuk. Bir kaç saniye sonra girişinde hissettiği organla. Hıçkırarak ağlamaya başladı.
"Bi bilge efendim durun!!!"
"Bekleyin. Bekleyin lütfen!!"
Gözlerinden akan yaşları silerken mırıldandı.
"Kor...."
"Korkuyorum.."
"Korkuyorum Bilge efendi. Şey.. Benim... Bu benimm..
Bu benim ilk seferim efendim""Ne dedin sen???"
"İlk seferin mi?"
"Öyle resimler çizip daha önce hiç sevişmediğinimi söylüyorsun?
Elle muameleside mi yapmadın kendine?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Ressamı
Tarihi KurguJeon Jungkook: Erkeklerin erotik resimlerini yapan, olağanüstü yeteneklere sahip bir ressamdır. Bir takma ad altında birkaç koleksiyon yayınlamış olmasına rağmen ressamlığı bırakmaya karar vermiştir. Sonrasında ise, genç bir asil olan Kim Taehyung h...