"Efendi taehyung'un bu çocuğa kaftan diktirmesini emir ettiğine emin misin? Kafanıza göre efendinin parasını harcıyor olmayasın.. ""Sen olsan canına mal olacak birşeyi yapar mıydın? Uzatmada çocuğun ölçülerini al."
"Peki, peki kızma alıyorum hemen. Kollarını kaldır bakalım. Şimdi arkanı dön.."
"Ne yalan söylüyeyim efendiden beklenmiyecek bir hareket bu yüzden epey şaşkınım.
Bir yaşıma daha girdim. Vayy anasına İlk kez uşağına kıyafet diktiren bir asil görüyorum.""Ama ben uşak değilim ki."
"Çocuğun üzerindekini de sen diktin ya. Bakınca anlayamadın mı?"
"Bende ona şaşkınım zaten. Efendi taehyung'un mintanı neden bu çocuğun üzerinde ki?"Terzinin son söylediği söz jungkook'un kızarmasına neden olmuştu.
"Ölçüleri aldınız mı?"
İşittiği sesle heyecanla kapıda dikili duran efendisine baktı çocuk. Lakin terzinin söylediği sözler yüzünden yüzü hala kızarıktı jungkook'un.
Efendi taehyung terzinin ellerini jungkook'un üzerede görünce öfke dolu gözler terziye bakınca adam ne yapacağını bilemez bir vaziyete hızla geri çekilmişti."Bakıyorum da ateşin düşünce gelmişsin kendine"
"Anlamadım? Ne demek istiyorsunuz?."
"Diyorum ki neden yüzün kızardı senin?"
"Bir kez tadını aldın. Erkek eli değince için bi hoş oluyor, değil mi?"
"Ne? Yok öyle bişey. Sizin suçunuz!"
"Benim suçum olan nedir?"
"Sizin yüzünüzden! Üzerimde ki mintan sizin. Terzi efendi tanıyınca çok utandım."
"Mintanın benim olması benim suçum mu?"
"Hayır! B-ben.. Ben onu kastetmedim."
"Öyle olsun bakalım. Mintanın benim olmasının suçlusuda benim...
Geçen gece sertleşmenin suçlusuda benim. Ve yüzünün kızarmasının suçlusuda benim. Başka neyin suçlusuyum acaba?"
"Efendi taehyung daha fazla yakınlaşmayın. terzi efendi yanlış anlayabilir."
"Ne çok suç işlemişim sana karşı. Sizden nasıl af dilemeliyim."
"Bekleyin efendim hayır!"
"Ne yapsam acaba?" derken çocuğun kulağına doğru fısıldar efendisi.
" Beni affetmen için. Tam burada seninkini ağzıma alayım ister misin?"
Duyduğu söz karşısında. Jungkook'un kalbi hızlı bir şekilde atmaya başlamıştı.
" Ha, Hayır!!!"
" Hata ettim efendim! Sizin suçunuz değildi. Hepsi benim suçumdu. Affedin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Ressamı
Historical FictionJeon Jungkook: Erkeklerin erotik resimlerini yapan, olağanüstü yeteneklere sahip bir ressamdır. Bir takma ad altında birkaç koleksiyon yayınlamış olmasına rağmen ressamlığı bırakmaya karar vermiştir. Sonrasında ise, genç bir asil olan Kim Taehyung h...