16. Bölüm

363 104 38
                                    

Ne vakitten beri bu kadar sahiplenici oldun sen.?

Senin için çok mu kıymetli bu çocuk?

Yanlızca bir birine değen iki çıplak benden ibaret olduğumuzu, hislerimizi paylaşmaya lüzum olmadığını artık öğrendim efendim ....

Yanlızca bir birine değen iki çıplak benden ibaret olduğumuzu, hislerimizi paylaşmaya lüzum olmadığını artık öğrendim efendim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Efendi taehyung jungkook'un odasına doğru ilerlerken.  Aklından geçenler epeyce canı sıkmıştı. O çocuğa ilgi mi duyuyordu? Mümkünatı yok. Burada ne sebeple durduğu aşikar. Ona karşı hislerinin olması imkansızdı.
Benim için kıymetli mi?
Saçmalıktan ibaret laflar bunlar!. O çocuğun benim için hiç bir değeri olmadığını hepiniz görüceksiniz!.

Jungkook'un kapısının önünde içeri girmeyi bekleyen efendi taehyung. Kendisiyle ufak çaplı bir tartışma içerisindeydi. Hislerini bir türlü kabullenmek istemiyordu. Birden
Jungkook'un acı bir halde inleyişini İşiten efendi. Korkarak kafasını jungkook'un odasına doğru çevirdi. Yoksa? Bişey mi oldu ona?
Telaşla farkında olmadan çocuğun adını dökülmüştü dudaklarından.
Jungkook....
Demişti soluğu kesilirken efendi taehyung.

Ahh!!!
"Bırak beni canım yanıyor!!"
"Piç kurusu. Hala ne diye inat ediyorsun çıksana dışarı."
"Bırak diyorum sana"
"Avama bak sen! Seni buraya tıktıkları vakit kaçmaya yelteniyordun. Şimdi seni dışarıya çıkarmak için yardım ediyorum, topuklarını yere çivilemiş gibisin resmen."
"Yürüsene piç kurusu"
"Ah!! Parmaklarım!! Canım yanıyor bırak diyorum sana!"

"Canın yanıyor öyle mi? Sana müstahak. Senin yüzünden başıma gelmeyen kalmadı. Pilavına taş koyduğum gün, yediğim dayak yüzünden günlerce uyuyamadım lan. Senin yüzünden neredeyse kör kalıyordum be."

Ahh!!  Ahhhhhh!!!

Parmaklarım...

"Hahaha! Çıkardığı seslere de bak hele. Efendinin odasında çıkardığın seslere pek bi benziyor. Burada şimdi elini kırsam bir daha hiç birşey çizemezsin. Sokaklarda g*tünü satarsın artık."
"Efendiyi baştan çıkardığın dilden dile dolaşıyor. Velet in tekisin diye seni kimse almaz ama, güzelliğinle herkesi kendine hayran bırakırsın. Her yaştan erkek tadına bakmak için sıraya girecek. Ben bi-"

Cümlesini bitiremeyen adam yüzüne yediği tokatla bedeni yere savurulmuş, neye uğradığını şaşırmıştı.

"Efendimmm!!!"

"Hangi cüretle!!!"

"Ahhh!! Efendim affedin... "

"Ona!!!!"

Ahhhhhh!!!

"Elini sürersin!!!!"
"Ne hakla!!

Yüzüne yediği darbeler yüzünden kan revan içinde kalan adam, korkudan ne yapacağını bilemez bir halde efendisine yalvarıyordu. Tekrar ve tekrar yüzüne yediği tokatların ardı arkası kesilmezken adamın kopan dişi sekerek jungkook'un ayaklarının önüne düştüğünde. Korku içerisinde gözleri irileşmişti çocuğun. Öldüresiye dövüyordu adamı efendi taehyung. Böyle devam ederse adamın efendisinin elinde kalacağından korktu çocuk. Efendi taehyung tekrar tokat atmak için elini havalandırdığında, jungkook hızla adamın önüne geçerek efendiden okkalı bir tokat yemişti. Yediği tokatla dudağı patlayan çocuk korku içerisinde efendi taehyung'a  sıkı sıkıya sarıldı.

Gecenin Ressamı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin