15. Bölüm

332 102 20
                                    

Geç kaldın yunki...

"Özür dilerim efendim bilge jin'in odasında olduğunuzu bilmiyordum.

"Şu bilge denen herif.... Jungkook o adamın tek lafı yüzünden böyle gari davranıyor. Tuhaf değil mi?" jungkook ne söyledi bilmek istiyorum.
" Gözden ırak bir yere gönderirsem canımı sıkmaz sanıyordum ama...
Tuhaf bir şekilde rahatsızlık vermeye devam ediyor."
çok tuhaf..

______

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

______

Efendi jimin korku içerisinde kanlı olan ellerine baktı.
Ellerinde ki bu kan!!
Bu kan yoksa.. o çocuğun kanı mıydı?
Bi anda çocuğu kanlar içerisinde yerde yatarken bulmuştu efendi jimin. Sonunda öldürmüş müydü o piçi?

Tekrar çocuğun cansız bedenine bakmak istediğinde yerde yatan çocuğu, kim taehyung'un kucağında görmeyi beklemiyordu efendi jimin. Korkuyla tüm bedeninin titrediğini hissetmişti. .
"Kim taehyung" Efendisinin adını ürkekçe söylemişti jimin. Efendi taehyung cehennem çukurunda farksız gözleriyle ateş saçarak bakmıştı ona. Yakmak istiyordu onu gözleriyle küle çevirmekti niyeti.
O an korku tüm bedeni sarmış, yalvarıp bağırmaya başlamıştı.
"Yemin ederim benim bir suçu-"
.
.
.

Ahhhggg!!!!!
Korku içerisinde bağırarak derin nefesler alıp vermeye başladı efendi jimin. Dün yaşadığı stresden azda olsa uzaklaşmak için içip sarhoş olduğu içki şişelerini toplayan yardımcısı dikkatsizce  elindeki şişeleri  devirdiğinden korku dolu  rüyasında çığlıklar atarak uyanmıştı.

"Özür dilerim efendi jimin. Sofrayı sessizce kaldırmak istemiştim ama-"
"Çık dışarı..!"
"Ama"
"S-sana çık dedim!!!"
Efendisinin öfkeli sesini duyan adam korku içerisinde koşarak uzaklaşmıştı. Hıckırarak ağlayan efendi jimin yerde duran içki şişesine eline alıp kafaya diktiğin de boş olduğunu fark edince öfkeyle duvara vurmuş şişenin büyük bir gürültüyle parçalanmasına sebep olmuştu..

O çocuğun işini bitirdiğimde gece yarısı yanınıza geleceğim.

Gece mi...? Ne zaman geliceksin, net bir zaman ver bana.

Her zaman aksilikler çıkabilir. Kesin birşey söyleyemem.
Lâkin bu ay bitmeden mutlaka geleceğim. Bu yüzden efendinizin sizden şüphe duyacağı haltlar karıştırmayıp konağınızdan çıkmayın.

Neden hiç bir haber yok o isimsiz denen adi herif bana haber vereceğini söylemişti.
Tanrım sanki seneler geçmiş gibi hissediyorum. Bu gidişle meraktan öleceğim.

__________
Immmhh
Evet Ah!!
Söyledikleri kadar varsın isimsiz!..
Ahh! biraz yavaş ol.

"İsimsiz piç!! "

Gecenin Ressamı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin