Efendi Kim çıplak olan vücudunu umursamaz bir tavırlarla sergileyerek çocuğa doğru yakınlaştı. Çocuk tam önünde duran çıplak bedene bakmamak için elinden gelen çabayı gösteriyor, utanç içinde kızaran yüzünü önünde ki boş sayfadan bir türlü kaldırmıyordu..
"Kağıdın neden boş olduğunu izah etmek ister misin?"
"Efendim ben..."
"Sizden özür diliyorum. Artık müstehcen resimler tasfir etmiyorum."
"Neden? Sebebi nedir?
" Bunu size söyleyemem efendim."Çıplak olan vücudunu umursamadan
Yerde oturan çocuğun yanında diz çöken adam. Çocuğun yüzünde parmaklarını gezdirirken mırıldanmıştı.Hmmm? Halbuki iki gözün var. parmaklarında tam. 10 tane parmağın var eksik yok.
Neden artık çizemiyorsun aklım almıyor?
Çizme sebebini bizzat kendimmi yaratmalıyım.?"Tamam bu turu hazırlık olarak düşünelim. Seni bu seferlik görmezden geliyorum."
"Belki ki fırçayı eline almayalı bayağı uzun zaman olmuş.
Kendini hazır hissedene kadar sana zaman tanıyorum."
"Lakin sabırlı biri olmadığımı bilmeni isterim."Kapının kapanmasıyla derin bir nefes veren çocuk. Üzerinden hala olayın şokunu atamamıştı.
Bir umut efendisinin arkasından koşarak kapının kulpunu indirdiğinde kapının açık olmasını ümit ediyordu. Fakat kilitliydi.Beni neden burda tutuyor anlamış değilim. Bu gidişle buradan kaçamıyacağım. Onun için müstehcen çizimler yapmamı istemesi. Aklından ne geçiyor bu adamın bilmiyorum.
Onurunu yerle bir etmez sanmıştım.
Ama asla şaşmaz. Soylular yanlızca görünüşte asil varlıklar.
Oğlancı pislik...
Tanrım kafayı sıyırmak üzereyim. çizim yapmayı bırakalı daha 1 yıl bile olmadı.Hahhh?
Buda neyin nesi?Sırf resim çizebilmem için bu kadar malzemeyi teyin etmiş olması.
Şu malzemeleri ilk kez görüyorum.
Beni buraya getirmek konusunda gerçekten kararlıydı demek.
Bu tür kağıtların yanlızca çizim akademilerinde kullandıklarını duymuştum. Bir kaç müstehcen çizim için böyle pahalı bir kağıt hazırlamış olması düşündürücü.Onun bu dinmeyen şehveti kulağıma çalınmıştır, lakin. Sırf bir kaç müstehcen çizimler için kendi bedenini bana olduğu gibi göstermesini beklemiyordum.
Ne kadar bakmamak için gözlerimi kaçırsamda o inlemeler, zevk içinde çıkardığı sesler, dillerinin bir birine sürtünmesi ve bana bakan kehribarımsı gözler. O gözler tüm sevişme boyunca gözlerini benden ayırmadı.
Gözleri...Nee? O adamı düşünürken ne ara çizdim ben bu resmi?
Lanet olsun! Yine kendimi kaybediyorum.
Bir daha böyle şeyler çizmeyeceğime söz vermiştim. Daha fazla çizemem. Hayır çizemem!
Yırtmalıyım! Kimsen görmemeli.
Bir daha müstehcen resim çizmeyeceğime yemin etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Ressamı
Fiksi SejarahJeon Jungkook: Erkeklerin erotik resimlerini yapan, olağanüstü yeteneklere sahip bir ressamdır. Bir takma ad altında birkaç koleksiyon yayınlamış olmasına rağmen ressamlığı bırakmaya karar vermiştir. Sonrasında ise, genç bir asil olan Kim Taehyung h...