9.Bölüm

436 110 19
                                    

.
.
. 💔🩹

Efendi taehyung çocuğa baktıkça öfkesi kat be kat artıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Efendi taehyung çocuğa baktıkça öfkesi kat be kat artıyordu. Şuan ki durumu içler acısı olmasına rağmen. Onunla zerre ilgilenmeyen bir adamın düşüncelerini önemsiyor oluşu..
Ne acınası bir durum..
Aptal çocuk!!!

Bilge jin'i umursamadan çocuğun kolunu kavrayarak onunla yürümesini sağladı efendi taehyung. Bilge jin ise hiç bir şey yapmadan arkalarında sadece gitmeleri izledi.

Efendi kim Odanın kapısını kapattığında jungkook'un kalbi yerinden çıkmışçasına hızlı bir şekilde atıyordu. "Efendimm-" efendi taehyung çocuğun konuşmasına izin vermeden duvara yaslayıp sabırsızca dudaklarına asıldı. Hırsını alırcasına öpüyordu onu. Dilleri bir birine sürtünürken, kalçalarından tutarak çocuğu kucakladı ve bir hışımla masanın üzerine oturttu. O sırada efendinin çarptığı şamdan büyük bir gürültüyle yeri boylamıştı. Lakin efendi taehyung bakma tenezzülünde bulunmamıştı. Zira tek odağı jungkook'un dudaklarıydı. Bir yandan çocuğun dudaklarını esir alırken diğer yandan beklemeden gömleğinin ipini çözerek çocuğun önünü açtı. Öpüşmekten bir birine karışan salyaları dudakları arasında ince bir köprü oluşturuyordu. Yavaşça boynuna doğru indiğinde nefesini tutmuştu çocuk.

"Fırça kağıt mı?" Dedi efendi taehyung.
"Bu nasıl bir bahane?" Diyerek çocuğun göğüs ucunu ısırdığında,
acı ve zevk karışımı bir ses çıkardı çocuk.
Ahggg!
karşılık olarak diğer göğüs ucunu ısırmıştı efendi taehyung. Çığlıklarını bastıra bilmek için Elleriyle ağzını kapatmaya çalıştı çocuk.

"Gidip seok jin'e ne dedin?
Birlikte kaçalım mı dedin?"

Jungkook dolu gözlerle efendi taehyung'a bakarken. Efendi taehyung çocuğun kalçasını hafifçe havalandırıp, alt tarafındaki elbiseleri çıkarıp bir köşeye fırlatmıştı.

"Kim taehyung efendim masumiyetimi çaldı sonra benden o anı resmetmemi istedi. Cevap ver bana böyle mi söyledin?"
Çocuğun bacaklarını aralayarak ona biraz daha yakınlaştı efendi taehyung.
"Çizmeni söyleyip seni azarlamasına şükür etmeli. Yanılıyor muyum?"
Efendisi bunları söylerken çocuk göz yaşlarını daha fazla tutamamıştı. Dudakları düz bir şekilde hiç bir his barındırmayan donuk bir ifadeyle çocuğu izledi efendi kim.

Sonrasında kucağına aldığı çocukla birlikte yere oturmuştu. Çocuğu arkası dönük bir vaziyette tek dizine yatırmıştı. Kalçası efendisine dönük baş aşağı efendi kim'in dizlerinde çırpınıyordu jungkook.
"efendim durun! Siz.."
"ah!"
"Kal öyle!" dedi Öfkeyle efendi taehyung.
"Bekleyin! Bekleyin efendim."
"Sus! Sinirden zor duruyorum zaten. Beni sinirlendirmen leyhine olur."

Efendi taehyung iki parmağını aynı anda ağzına sokarken çocuğa baktı.
"Bu kez seninkinin benim için sertleştiğini kesinlikle görmem gerekiyor. Tükürüğüyle ıslattığı parmaklarını yavaşça çocuğun girişine değdirip birden bire içine yollamıştı. Jungkook çırpınarak kurtulmaya çalışsada. Böylesine güçlü kollardan kurtulması pekte mümkün görünmüyordu.

Gecenin Ressamı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin