Takže Ahoj! Volam sa Sarah mám 16 rokov a ja aj z mojou rodinou sme sa presťahovali do Australie Sydney. Tu som prestupila na novú školu. Nikoho som tu nepoznala...
Sarkin pohľad
Rano som sa zobidila asi o 7:00. Škola nám začina až o 8:00,takže mam ešte dosť času. Išla som sa osprchovať,keď som bola hotová tak som sa obliekla. Dala som si čierne leginy, modre tričko a košelu....Pozrela sem sa na hodiny bolo 7:30 a do školy to mam docela blízko tak som si povedala že sa v klude naraňajkujem a potom pôjdem. Z ledničky som vytiahla ovocný jogurt. V klide som sa najedla. Pozriem na hodiny 7:45. Povedala som si že už pôjdem. Schmatla som tažku a virazila do škloy. Cesta mi trvala asi takych 6-7 minut.
V škole
Prišla som do triedy. Učiteľ ma prectalil celej triede. "Tak toto je vaša nová spolužiačka,vola sa Sarah,dúfam že sa k nej budete správať slušne ".Sadla som si do po oslednej lavice k niakemu zelenovlasenu dievčaťu.
"Ahoj!" Povedala som jej.
"Caw" odpovedala mi
"Ako sa volaš"? Spítala som sa jej.
"Adele" odpovedala.
Veľmi rada ťa spoznávam Adele. Odpovedala som jej.
Začali sme sa rozprávať a spoznávať sa.
Prvá hodina bola matematika,ta ma aj bavy. Druhá biologia.... Ani som si neuvedomila ako rýchlo sme skončili. Keď sme šli schodmi dolu k sktinkam Adele mi ukazala moju strinku, bola hned vesla tej jej. Dala som si tam veci a šla domov spitala som sa Adele či pôjde so mnou.Ona povedala ze ano.Celu cestu sme sa rozprávali. Zistila som o Adele že jej zomreli rodičia keď mala asi tak 10 rokov , má 16 ako ja a Caroline ma 17 je od nás starsia o rok ale to nevadi.A od tej doby býva u Caroline aj z jej rodičmi. Keď som bola pred domom , tak sme sa z Adele rozlučili. Potom som zistila že bývame vedľa seba.
Takže super strava...
Michaelov pohľad
Do triedy nám prišla nová žiačka Sarah. Bola prekrásna. Modré vlasi hnedé oči milý úsmev,asi som sa zamiloval konečne do živej osoby a nie do displeju mojeho telefona...
Sadla si vedľa Adele,neustále som sa na Sarah pozeral ani si ma nevšimla.
Keď sme šli domov šla z Adele (to sa dalo čakať). Asi tak trištvrťku cesty domov som šiel za nimi. Zase si ma nevšimli.
To je dobre. Bývam o ulicu ďalej než Sarah. Keď som prišiel domou chcel som ísť von zo Sarou ale nebabral som ohvahu povedal som si že zajtra zo ňou zajdem.Adelin pohľad
Do triedy nám prišla nová žiačka vola sa Sarah. Má hnedé oči a modré vlasi. Nebola špatne oblečena, vlastne sa mi jej spôsob oblikania páčil.
Rozprávali sme sa spolu a čim viac sme sa rozprávali tým viac som zisťovala že mame toho veľa spoločného.
Nemôžem sa dočkať keď jej predstavým Caroline.
Ale mysím že si budú rozumieť. Šli sme spolu zo školy a rozprávali sa.
Zistila som že býva vedľa nás.Calumov pohľad
K nám do školy prišlo jedno dievča Sarah. Šupli ju zdovna k nám do triedy.
Sadľa si vedľa Adelky (ja z Adele chodím). Stále sa rozprávali a mňa si ani nevšimli...
Keď nám skončila škola tak šla Adele zo Sárou . Ja som šiel sám pretože bývam úplne na opačnej strane.Sarkin pohľad
Rozlúčila som sa z Adele a šla domov. Nikto nebol doma tak som asi tak 10 minut hľadala klúče od domu a nakoniec som ich uvidela v klúčovej dierke :D "áno toto sa mi deje".
Keď som konečne odomkla a vošla dnu bolo tam hromové ticho," a čo si čakala Sarah keď nikto nieje doma? Že tu bude hluk ako na diskoteke?" :D
Vošla som do mojej izbi a nachistala si veci na rano a do školy , naučila som sa a porobila domace úlohy. Keď sem mala všekto hotové ľahla som si. Asi tak za 20-30 minut mi zazvonil telefon "Crrrrrrr" na obrazovke nezname číslo tak som to zdvihla:"Haló?" povedala som,
"Tu je Adele, pôjdeš von? Chcem ti niakeho predstaviť" povedala Adele,
Od kiaľ ma moje čislo?! ... Noo bolo mi to jedno .
"A koto takeho?" Odpovedala som jej,
"Nechaj sa prekvapoť ale už som ti o nej hovorila" povedala a už mi to bolo jasne koho "Caroline" ale necham to tak možno mi chce predstaviť niekoho ineho? Ale pochybujem. Hovorila so si v hlave.
"Tak dobre o kolkej a kde sa stretneme?" Spítala som sa,
"V parku za 30 minut môžeš?" Povedala,
"Áno budem tam" povedala som
"Už sa tešime tak zatiaľ Ahoj " povedala,
"Aj ja Ahoj"
Povedala som a zavesila.
"Čo si obliecť?" "Bože robím z toho take veľké Haló ako keby som šla prvý krát na rande. :D" obliekla som si kraťasi a niake biele tričko na to som si hodila riflovú bundu a ozdobila si hlavu čiernou bandanou.
Mali sme sa stretnúť za 30 minut a to bola o 15:30,pozrem na hodiny a tam 15:10 povedala som si že už pomali virazím. Obula som si biele platenly a vybehla z domu. Prišla som presne na čas bolo 15:30 "jos konečne som niekam prišla na čas" povedala som si tým víťazným tónom. Oni prišli asi tak 15:33 niak tak. A mala som pravdu bola to Caroline. Pozdravili sme sa a objali. Caroline mala blond vlasi, oči take do modra, kraťasi,modré tričko a košelu...Adelin pohľad
Prišli sme tam z Caroline o niečo neskôr. Sarah nás tam už čakala. Ja som si obliekla kraťasi, čierne tričko , čiernu bandanu a okolo pása mikinu...Carolinin pohľad
Keď sme prišli do parku Sarah tam už čakala. Pozdravili sme sa a objali. Potom sa Adele spítala kam pôjdeme, zhodli sme sa že si zajdeme na Booble Tea. Ja som si dala Meruňka broskev,Sarah si dala Melon jahoda a Adele Jablko jahoda. Šli sme sa prejsť. Keď mne už šli domou tak ja a Adele sme navrhli či k nám pôjde Sarah spať a ona súhlasila. Zobrala si veci a šli sme k nám.
-----------------------------------
Takže ahooj moja prvá knižka takže neviem či sa bude páčiť keď tak píšte do komentov.
A na konci každej časti budem davat počet slov.
Ps: 1031 slov.. .