3. Ashton

77 9 0
                                    

Mi zazvonil mobil. Bola to Adele.Zdvihla som jej to a povedala:
"Áno, čo máš na srdci?" povedala som otráveným hlasom."Nó, kde s Michaelom ste?" odpovedala Adele. "V parku. Sedíme na lavičke.Prečo sa pýtaš?" Povedala som jej. "Iba tak,a môžeme ísť za vami?" spýtala sa "NIE! Noo, teda potom by sme mohli zájsť von ale teraz nie."povedala som jej do telefonu. "Aha tak dobre potom ti zavolam" povedala sklamaným hlasom "Dobre. Ahoj" povedala som jej "Ahoj" povedala a zavesila.

Nastalo trápne ticho ale vtom sa na mňa Michael usmial a povedal:
"Niečo sme nedokončili nemyslíš?" povedal a dal mi bozk na pery. Bol prekrásny a dokonalý aj bozk aj Michael.
"Takže teraz spolu chodime?"spýtala som sa Michaela.
"Áno" povedal a usmial sa na mňa
,úsmev som mu opetovala.

Pozriem na mobil a tam 18:45 "Michael ja už pôjdem" povedala som a stavala sa zo stličky (áno stále sme sedeli na lavičke).
"Ale prečo tak skoro?" povedal Michael,chytil ma za ruku a potiahol ma naspäť na lavičku."Pretože je už moc hodín a ja musim byť o 19:00 u Caroline" povedala som. "Aha tak pôjdem s tebou" povedal a vstal z lavičky.
Keď sme prišli pred Carolinin dom tak sme sa s Michaelom objali a ppbozkali.
Keď som prišla ku dveram zazvonila som na zvonček Dink Dink. Z okna som počula "je otvorene môžeš vojsť" zakričala na mňa Caroline a zatvorila okno.
Vošla som dnu. Vyzula som si topábky a vyšla som na druhe poachodie. Tam už v Carolininej izbe sedeli oby dve na poateli a niečo si tam hovorili. "O čom je reč?" spírala som sa ich s úsmevom na tvári.
"O ZOO" odpovedala mi Adele."A čo s ňou?" spítala som sa ich."Noo,tento piatok tam ideme,ideš s nami?" spítali sa ma dvojhlasne."Áno áno jasné že idem" odpovedala a usmiala sa od uch k uch. Sadla som si k nim. Rozprávali sme sa o tom čo tam budeme robiť,kam pôjdeme...
"Keď tam pôjdeme tak ťa hodím ku gorilám Sarah"povedala Adele a na jej úžasnú hlášku sme sa s Caroline museli zasniať. "A ty by si potom utekala za mnou" povedala som zo smiechom "prečo ja?" spítala sa Adele "pretože Caroline by tam nešla" odpovedala som jej na to.
Asi tak ešte 2hodiny bola reč o ZOO...

Šli sme sa prejsť do parku.
Tam sme sa rozprávali o niakich blbostiach.Sadli sme si na lavičku a Adele začala vyzvedať čo sme s Michaelom robyli. "Tak Sarah ako ste sa s Michaelom mali?" spítala sa ma,pričom sa trocha naklonila aby vydela cez Caroline,ktorá bola u prostred. "Nič také zaujimávé"odpovedala som jej pričom Caroline vstala z lavičky. "Ja si idem kúpiť vodu,úplne mi vyschlo v krku. Vy dve sa tu pôžete rozpravať o Michaelovi ja za chvilku prídem." povedala a odkráčala do blízkeho obchodu. Mi s Adele sme sa rozprávali a Michaelovi a o mne. Čo sme vonku robili...

Carolinin pohľad
Šli sme sa prejsť do parku. Sadli sme si na lavičku. Sarah a Adele sa rozpravali o Michaelovi. Pozrela som sa na hodinky a bolo 19:30. Povedala som im že si idem kúpiť. Ale pritom som sa mala spretnúť z Ashom.
Stretli sme sa pri obchode. Tam sme sa stretli pozdravili a objali sa a pobozkali. Ash navrhol že sa pôjdeme prejsť do parku. "Nie Ash....podme radšej niekam inde."povedala som mu pričom som ho vliekla dalej od parku. Nerišil prečo tam nechcem ísť a to bolo dobre. "Tak si zajdeme na zmrzlinu?" spítal sa ma."pôžeme" odpovedala som mu.
Keď sme si kúpili zmrzlinu tam sme sa prechádzali. Vtom mi zazvonil telefon,bola to Adele.
"Kde si tak dlho? Čo ťa v tom obchode zavreli?" spítala sa ma. "Nie ja už idem" povedala som jej nervoznym hlasom. "Tak si pohni. Ideme ti naproti" Povedala pri čom zavesila. "Och nie musim rýchlo ísť"povedala som a rozlúčila sa z Ashom. "Ahoj milujem ťa" povedala som mu pri čom sem mu zamalava "Ja teba viac" povedal a usmial sa na mna od ucha k uchu.Úsmev som mu opetovala.

Ashtonov pohľad
Čakal som Caroline asi tak 10-15 minut pred obchodom. Tam sme sa pozdravili objali a pobozkali sa. Šli sme na zmrzlinu. Keď sme si ju kupili tak sme sa šli prejsť. Caroline zazvonil telefon. Ani neviem kto to bol,ale Caroline ma iba pozdravila a povedala "Milujem ťa, už musím ísť "a utekala prec. Nechcel som byť vtieravý,takže som sa jej radšej nespítal s kým to telefonovala...
Obrátil som sa domou. Cestov som povmcuval pesnicky. Keď sem prišel domov tak som si sadol na postel,vytiahol notebook a surfoval po nete...

Carolinin pohľad

Keď som prišla do parku Sarah s Adele tam stále sedeli.Prišla som k nim a sadla si vedla Adele.
"Tak kde si bola tak dlho?" spítala sa ma Adele a prebodávala ma pohľadom. "Noo nieš v obchode bola neľká rada u pokladieň". Vydíchla som si."A kde máš tú vodu?" spítala sa ma Sarah. Zarazil sa mi dych. Čo jej mám povedať? Premýšlala som napr.: zožrala mi ju kočka ktorá šla do parku? Nie to je stupidné niečo tipu :po ceste mi spadla na zem, zakotúlala sa na cestu a tam mi ju prejel Bus? Catoline to ňa nič normálné nemôže napadnúť!?.Bingó,už to mám:"Po ceste som ju vypila a fľašu som vyhodila do kontajneru".Áno Caroline toto ti musá zbaštiť.
"Aha tak dobre" povedalia dvojhlasne.

Asi tak po pol hodine pozerania do displeju telefonu,sme šli domou.
Cesta nám netrvala príliš dlho. So Sarah sme sa rozlúčili a šli sme s Adele domu. Tam sme sa šli osprchovať,prezliekli sme sa do pižama a ľahli si do postele.
-------
Ráno
Adelin pohľad
Ráno som sa zobudila vedľa Caroline.
Zošla som dolu schodami a vošla do kuchyne. Sadla som si za stôl a tam som sa naranajkovala...
-------------------------------
Takže ahoj konečne som dopísala novú časť. Nemala som moc času takže sa ospravedlňujem a tiež za tie gramativké chyby.
Ps.: 1000 slov.

New city, new peopleWhere stories live. Discover now