8. Konečne prázdniny 13+

38 6 0
                                    

Ráno ma zobudila vôňa lievancov. Michael varil. "On vážne varil a ako skvelo. Keď sme sa naraňajkovali Caluma napadlo či by sme nezašli do zábavného parku, všerci ame súhlasili.

Ash nás tam zaviezol. Prišti ame do zábavného parku a bolo to prekrásne. "U nás na Slovensku taký zábavný park nemáme, tu je to skvelé." povedala som s údibom v očiach. Všetko tam vyzeralo zaujímabo a skvelo. Asi len ja som to tak prežívala pre ostatnývh to bola normálka.

Ako prvá zastávka bola obrovská ale naozaj obrovská hoeská dráha.

Sadli sme si: Ja a Michael. Adele a Calum. Ash a Caroline. Luke a Christine.

Keď sme sa rozjeli Caroline a Chtistine začali pišťať. Ále tak nahlas že som myslela že mi prasknú bubienky. Michael sa nezdal veľmi zdravo bolo mu asi zle.

Michaelov pohľad
Keď sme sa rozjeli, už od začiatku som vedel že to nie je dobrý nápad. Z takýchto vecí mi je zle. Ale šak keď išli všetci tak pôjdem iste že aj ja. Jeli sme rýcho potom zrazu pomali a zasa rýchlo. Caroline a Christine pišťali ako oživot no my ostatný sme sa usmievali od ucha k ucu a užívali si jazdu. Noo až na mňa, ja som v sebe udržiaval zvratky.

Zošli sme dolu na zem na pevnú zem. Ochh tak mi chýbala. "Kam pôjdeme teraz?" spítala sa Sarah. "Kúpiť si jedo. Som hladný ako vlk" povedal Luke a vydal sa smerom ku stánku s občerstvením. "Jeden párok v rožku s kečupom, prosím" ako to dopovedal tak zaplatil a do ruky mu letel párok v rožku.

Keď dojedol sme sa vybrali ešte niekam.

Sárin pohľad
Keď sme vyšli so zábovného parku, vybrali sme sa do Klubu. Tancovali sme a tancovali. Bolo to niečo skvelé. Popíjali sme alkohol Caroline a Christine ho miešali s Coca-Colou. Ale ja nie šlo to do mňa jeden za druhým. Keď som bola úplne na šrot tak sme si povedali že už pôjdeme domov. Po ceste sme sa stavili na ihtisku. Áno presne tak na ihrisku. Ja som bola asi najviac najebaná nó a po mňe hneď Mikey. Vyliezla som sa skluzavku a zvolala som: "Som pán sveta. Nikto nieje väčší" áno bola som veľmi nadrbaná. Hneď ako som to dopovedala zošmykla som sa dolu skluzavkou. "Poď Sarah už pôjdeme" snažil sa ma Calum dostať s ihriska domov. "Nie mňe je tu dobreee" povedala som a začala sa točiť dookola. Pane bože lutujem tých ľudí čo tam boli. Keď som sa alspoň trocha spamätala vyrazili sme na cestu. Cesta bola dlhá Adele, Christine, Caroline, Luke, Ash a Calum šli pred nami. Oni boli docela v pohode. Nó neboli na tom zle ako my so Sarah. Ale nenechali by nás tu tak najebaných chodiť po nočnej Sydney. "Poďte sadneme si na chvílku do parku. Pretože týchto dvoch už nezvládam" povedal Luke a šiel smerom k parku. Sadli sme si na lavičku a rozprávali sme sa. No potom sme si všimli že nám Sarah spolu s Michaelom utekajú. Calum sa rozbehol smerom k nim. Veď dobrý kamaráti by nenechali dvoch najebaných ľudí na pospas Sydney. "STOJTE. Odvedieme vás domov. "Nie musíte si nás chytiť" ako to Michael dopovedal tak sa začal hon na Mikeyho a Sarah. Utekali a utekali no nakoniec nás Calum pobehol. "Poďte zavedieme vás domov." povedal Calum a zaviedli nás domov. "Tak maj sa Sarah" povedali mi ale Michael hneď na to. "Nie ona ide dnes spať ku mne že Sarah?" povedal Mikey a pritiahol si ma k sebe. "Áno idem" odpovedala som a vydala sa na cestu k Michaelovi. Cesta bola hlučná pretože sme boli nadrbaný ako prasata. Zaviedli nás až k Michaelovi domov. Tam sme sa s nimi rozlúčili a vošli sme dnu.

13+

S Michaelom sme sa začali bozkávať viac a viac. O chvílu začala vojna jazykov. Začali sme sa navzájov vyzliekať. Michael mi vyzliekol tričko, stiahol nohavice a rozopol podprsenku. Už len nohavičky a Michaelovy tričko, nohavice a boxerky. O chvítu sa Michael ocitol len v boxerkach. Tie som mu ochvílu stiahla. Aj on mňe nohavičky. Začali sme sa bozkávať vášnivejšie a vášnivejšie. Michael do mňa vnikol najprv jedným prstom, potom pridal aj druhý a tretí. Bolo to niečo úžasné. No u toho tretieho som myslela že explodujem rozkošou. Ešte nič takové som s nikým nezažila. Vlastne toto je môj prvý sex. Po chvíli som sa presunula od úst na krk potom na hruď a napokon na jeho prirodzenie. Začala som pohibovať hlavou hore, dole, hore,dole. Nó po chvilke sa mi spravil do úst. Bolo to niečo úžasné. Znova som sa presunulaku k jeho perám a začalai sme sa bozkávať. Cítila som ako do mňa pomali vnikol. Posúval ho sem a tam do mňa a von. Napokon do mňa vnikol celou jeho dĺžkou. Michael je v posteli úžasný. Užívala som si to aj keď mierne podnapitá. A on tak tiež. Takže sme vyrovnaný. Ou ale čo keď to zistia naši?! Tý ukrižujú Michaela a potom mňa. Pomyslela som si. Ale čo už je to úžasné. Po chvílke som dosiahla svojho vrcholu ja a hneď na to sa do mňa Michael vystriekal. Bolo to úžasné. Áno áno ja viem že stále opakujem aké je to úžasné ale to sa nedá popísať. No čo už keď sa do mňa spravil tak si lahol vedľa mňa a bozkávali sme sa. O chvílku som zaspala v jeho náručí bolo to veľmi príjemné. Nikdy na to nezabudnem.

Ráno ma zobudil Michael s tým že je už 12:30. "To sme tak dlho spali?" spítala som sa ho s údivom na tváry. "Áno veď včera sme toho prežili. A čo bol som dobrý?" "Áno bol si úžasný." odpovedala som mu a pobozkala ho.

Šla som si hodiť sprchu. Keď som vyšla von, na Mikeyho posteli som mala nachistané veci. Obliekla som si ich a šla dolu za Michaelom. Na raňajky sme mali bolské oko. Keď sme sa naraňajkovali, tak mi Michael povedal že volala Adele či niekam dnes zájdeme. Dnea bolo pekne a svietilo slno tak som si povedala že pôžele zájsť na kúpalisko.

--------------
Takže ahooj. Som tu aj s novou časťou dúfam že sa bude páčiť. A rozhodla som sa vydávať časti každý druhý deň. Noo alspoň podlá možností. Tak ked tak píšte do komentov. A prepáčte za chyby.
Zatím Ahooj.
Ps.: 1043 slov.


New city, new peopleDonde viven las historias. Descúbrelo ahora