10. Kino

38 5 0
                                    

Ráno som sa zobudila v Michaelovom náručí a u Ashtona doma. Posadila som sa na postel a čo nevidím? Ash spí na zemi vedľa neho Caroline, pod oknom Calum na gauči Luke a vedla neho Christine a Adele nohami v skrini.

"Vstáávááť!" zvolala som docela nahlas a otvorila som okno.

"Nieee zastri to oknooo. Nechaj nás spááť." zamručali ešte rozospatým hlasom.

"Ále šup šup už je 13:00 hodín, oprava 13:01 hodín." snažila som sa ich dostať s postele a zo zeme. Ale marne. No vedela som čo pomôže.

"Mám pre vás prekvapenie"

"Aké" spítal sa Calum.

"To sa nedozviete pokiaľ nevstanete a nepôjdete za mnou"

"Tak dobre vstávať ideme za Sarah"

Ako Calum povedal tak aj urobili. Šli za mnou ako ovečky. Vošli sme pred Ashtomov domou a moje ovečky a postavili okolo mňa.

"Čo keby sme si zašli do kina? Iba my tak pre zábavu."

"Jo jo a na aký film alebo na čo to pôjdeme chceš ísť? A o kolkej to pôjde?" spítal sa Luke.

"Mohli by sme si zájsť na Mimoňou ako malé deti. Súhlasíte?"

"Áno ano"

"A začína to o 15:30 takže šup šup ide sa. A ty Ash že by si bol taký láskavý a zaviezol by si nás?"

"Ale jasné že áno"

"Ďakujem"

Poďakovala som Ashovi a vošli sme do auta. Bolo 15:00. Cesta nám trvala 10:15 minút, takže nie veľmi dlho. Ash zaparkoval auto pred kinom a vystúpili sme s auta.

Carolinin pohľad
Vošli sme dnu do kina. Postavili sme sa do rady a čakali sme tam. Rada pola docela dlhá. Keď sme prišli na rad, každý sme si kúpili lístok a šli sme si sadnúť. Miesta sme mali každý vedla seba. Ako taký had sme obsadili polku miesta v rade "F". Keďže film bil v 3D tak sme si zasadili okupiare. Vyzerali sme v nich ako roboti. Ale ako sme už vedeli zasa boli asi tak 20 minútové reklami. Keď skončili konečne začal film.

Bolo tam to úžasné. Mala som s toho také zážitky ako ty deti čo sedeli kred nami. My sme sa spokojne pozerali na film, popíjali sme kofolu a papali popvorn.

Keď film skončil, tak sa rožli svetlá a my sme sa postavili zo sedadiel a moli na ceste domov. Ale čo to nevidím veď my sme tam necháli normálne skladisko popcornu. No čo už višli sme s kina a šli sme si ešte niečo kúpiť.

Adelin pohľad
Vošli sme do Geitu s tým že sa pozrieme čo by sme si mohli kúpiť. Christine sa hneď rozbehla po zebrovom tielku. "Toto kupujem" povedala Christine a vibrala si svoju velikosť. My ostatný sme sa šli pozrieť či tu nebudú máť niečo čo by sa nám páčilo. Sarah si tu vibrala čierne tričko s nápisom: "I am not MONSTER". Caroline riflové vraťase a ja čierny náramok. "Nezájdeme do Dráčika? Len tak zaspomínať na tie časi keď sme boli ešte malé decká" spítal sa nás Michael. "Keď už sme boli na Mimoňoch nezaškodilo by nám sa ísť pozrieť do Dráčika."povedal Calum a všetci sme šli smer Dráčik.

"Dobrý deň" všetci sme pozdravili predavačky.

"Dobrý" odzdravili nás.

"Tak čo si tu chcete kúpiť?" spítal sa Ash. "Neviem iba tak sa popozerať čo tu je. Jaaj už dossť dlhú dobu som tu nebola" povedala Caroline a vidala sa smer bublifuky. "Jeej ja di jeden kupunem." povedala Caroline a zobrala si červený bublifuk. "No čo keď si zobrala Caroline beriem aj ja" povedala Sarah a zobrala si modrý bublifuk. "Aj ja si jeden zoberiem" povedala Christine a zobrala si žltý bublifuk. "Tak teda aj ja" povedala som a zobrala som si zelený bublifuk.

"Čo vy na to keby sme sa šli prejsť po pláži. Tak pri západe slnka bide to super." spítal sa nás Ash a šli sme si zaplatiť nie bublifuky. "Áno môžeme keď nás tam zavezieš?" spítala sa ho Caroline a položila bublifuk na pokladničný stôl. "Ale jasné zaveziem" odpovedal Ash.

Keď sme zaplatili všetky bublifuky, tak sme nasadli do Ashtonového auta a virazili sme. Za takých 15-20 minút sme boli na pláži. Na pláži nebolo ani živej duše, takže pláš sme mali sami pre seba.

Michaelov pohľad
Keď sme prišli na pláš, chytil som Sarah za ruku a prechádzali sme sa po pláži pri zapadajúcom slnu. "Ja milujem dlhé prechádzky po pláži" povedal som a pozrel sa na Sarah. "Ja som vždy chcela zažit aké je to prechádzať sa po pláži, pozerať sa na západ slnka, kúpať sa v mori. Toto sme my na Slovensku nemali veď my tam nemáme ani more. Som veľmi rada že sme sa sem presťahovali a ja som mohla na vlastnú kožu zažiť aké je to prechádzať sa po pláži a ešte k tomu stretnúť takých super ludí ako sú oni." povedala mi Sarah. "A čo ja?" spítal som sa jej. "Veď keby sme sa sem nepresťahovali tak by som nikdy nestretla takých super ľudí a hlavne teba. Milujem ťa Mikey." povedala mi a postavila sa predo mňa. "Aj ja teba Sarah" povedal som jej a pobozkal som ju.

Ashtonov pohľad
Ja s Catoline sme sa prechádzali po pláži. Noo to asi všetci. Všetci sme sa spretli pri mojom aute, nastúpili sme do neho a šli sme domov. Cesta netrvala nelmi dlho. Púštali sme si pesničky, spievali sme si a bolo nám super. Keď sme prišli do našej štrte, ja som zastavil pred mojím domom. Povedali sme si "ahoj" A každý šiel domov. Keď dom prišiel domov, osprchoval som sa a lahol som si do postele. O neflho som zaspal.

Christinin pohľad
Keď sme sa s Ashtonom rozlúčilo tak my sme boli ešte chvílku pred Carolininim domom. Tam sme sa rozprávali už ani neeiem o čom a fúkali sme bublinky. Michael ich chytal a praskal. No proste boli sme ako malé deti. Bolo nám veselo. "Tak ja už pôjdem majte sa" rozlúčila sa s nami Sarah. O chvílku Michael pptom Luke, Calum a nakoniec ja. Adele a Caroline ško domov a ja to isté. Lahla som si a ponorila sa do ríše snov.

-------------------
Takže Ahooj. Po dlhej dobe zasa časť. A prepáčte mi za to že nebola už docela dlho časť ale nemala som čas. Ani newiem prečo. A ospravedlňujem sa vám za chyby.
Takže Ahooj.
Ps.: 1039 slov.

New city, new peopleWhere stories live. Discover now