14. Smútok alebo zábava?

35 4 0
                                    

Ráno som sa zobudila nie veľmi veselo. Pretože dnes mala Christine pohreb. Obliekla som si čierne kraťasi, čierne tričko, čiernu bandanu do vlasov a na nohy čierne vansy. Vyšla som som von z domu. Zamkla som dom a šla. Pred domom na mňa už čakali Adele spolu s Caroline. Tiež boli oblečené v čienom a ppdobne ako ja. Po ceste sme stretli aj Michaela. Mal na sebe čierny smoking a v ruke červenú ružu. Šli sme. Keď sme dorazili na miesto kde mala Christine pohreb, zbadali sme tam aj Calum, Ashtona a Lukasa. Rozutekali sme sa k nim a objali sa. "Tak a je to tu" smutne povedal Luke a zklonil hlavu niekde k zemi. "Čo je tu?" spítal sa ho Calum. "Ále nič len, že už jej to nebudem môcť povedať" odpovedal Luke pričom som zbadala, že mu stiekajú kvapky slzi po tváry. "Čo jej nebudeš môcť poveda" spítala som sa Lukasa pročom som mu nadvihla hlavu nech sa mi pozrie do očí. "Ja ju milujem" zvískol Lukas a rozutekal sa niekde do zadu, tam kde nikto nechodí. Všetci sme vivalili oči čo to kurva povedal. Ale pritom nám bolo lúto ako sme na neho ziapali. Šla som za ním do zadu. Tam kde utiekol.

Podišla som k nemu bližšie a pozrela sa mu do tváre. Plakal. Objala som ho a do ucha som mu pošeptala:" neplač nič s tým nezmeníš" Lukas sa mi pozrel do tváre a usmial sa. Úsmev som mu vrátila. "Tak poď za chvíľku začne pohred" povedala som Lukasovi a potiahla som ho za ruku. Šli sme do toho domu kde sa púšťali pesničky spomienalo sa na toho človeka čo zobrel, rozlúčalo sa s ním a podobne. Vošli sme s Lukasom dnu ako posledný. Sadli sme si niekam do zadu a počúvali čo vravia. Jej mama a otec tam mali dlhý proslov. Potom tam púšťali rôzne pesničky. Keď to skončilo zobrali jej truhlu a šli sme ju pochovať. Dali ju do zeme a zakopali. Všetci sme plakali. Len tá prectava, že vám zomrela najlepšia kamarátka. Ktorú ste síce nepoznali dlho ale za to ste ju považovali za sestru. A tá kamarátka "sestra" vás opustí NADOBRO. Tak toto by nechcel asi nikto z vás.

Po pohrebe sa všetci rozišli. Každý šiel svojou cestou. My noo já, Caroline, Adele, Calum, Michael, Luke a Ash sme šli spolu. Zrazu sa Ash ozval:" Hej, nezájdeme niekam? Akože niekde sa opiť aby sme na to zabudli. Čo vy na to?" súhlasili sme. Dali sme sa smerom ku niakemu klubu. Pred klubom sne zastali. "Vydíte to čo ja?!" zvískol Calum a vytrieštil oči. Prikívli sme hlavou a sánku sme mali niekde u kolien. Pred dverami stálo dievča ktoré vyzeralo ako Christine, ale to úpne. Neverili sne vlastným očiam. Mysleli sme si že je to ona ale keď sa otočila mala útlne inú tvár. Keď k nám bola otočená chrbtom mala úplne isté vlasi, postavu a aj tú čapicu ktorú neskotočne rada nosila. No Neviešili sme to ďalej. Vošli sme dnu do klubu. Ashton sa hneď postavil ku baru a objednal niaky ten alkohol. Sadli sme si ku stolu a Mikey povedal:" Za Christine" zopakovali sme to čo povedala pripili sme si. Rozprávali sme sa ale zrazu Adele navrhla. "A nešli by niekde inde tu to stojí za hovno" povedala a postavila sa zo stolu a šla smerom k východu. Vyšli sme von. Ash šiel po predu. Asi vedel kam ide. Šli sme za Ashtonem ako ovečky. A on bol ako veľká mama ovca. Šli sme rôznimi ulicami. Širokými, úzkymi, kátkimi, dlhými...

Nakoniec sme zastali pri obrovskom ale naozaj obrovskom strome. "Kde to sme?" spítal sa Calum a posravil sa pred Ashtona. "Na tomto strome som vyrastal" odpovedal Ash, zdvihol hlavu a pozrel sa do koruny stromu. "Akože to si bol ako ten Maungli?" pocedal Michael a začal sa smiať ako veverka na drogách. "Ale nie, že som tu žil ale trávil som tu večinu časi. Podte za mnou" povedal nám Ash a zatiahol za vetvičku. Všetci sme sa na neho pozreli tým výrazom:" Čo to kurva?!" ale zrazu sa zo stromu vynoril rebrík. Vytrieštili sme oči. Ash liezol hore po ňom. Šli sme za ním. Vyliezli sme aj my po rebríku. Ocitli sme sa v malom drevenom domčeku na strome. Sadli sme si a obdivovali sme mesiac. Rozprávali sme sa o Christine. Spomínali sme na ňu v dobrom aj v zlom. Ash zrazu vytiahol alkohol. Nalial nám do pohárkov ktoré tak tiež od niekiaľ vytiahol. Znova sme si pripili na Christine. Keď sme boli naozaj opilý tak som sa s Adele, Michaelom a Adele rozhodla, že už pôjdene domov. Zošli sme dolu po rebríku a šlk sme domov. Cesta nám trvala veľmi dlho. Keď ju mám opísať tak to bola naozaj ako jazda na horzkej dráhe a ešte k tomu vám nebolo niako super. Rozlúčili sme sa s Michaelom a šli sme domov. Ja som nemohla nájsť klúče vo vrecku. Ale nakoniec som ich aj stak našla. Ani newiem ako. Odomkla som dom. Vyzula som si topánky. Šla som hore schodmi, otvorila som dvere od kúpeľne a vošla dnu. Vyzliekla som sa hodila veci na hlážku. Vošla som do sprchy a nechala po sebe stiekať kvapky vody. Keď som sa osprchovala, zobrala som do rúk osušku. Obmotala som si ju okolo seba a šla do izby. Tam som si na seba hodila pižamo, lahla som do postele a okamžite slm zaspala.
---------------------------
Takže Ahooj
Po dlhej dobr je tu zasa no á časť. Táto časť je o niečo kradšia ale dúfam, že vám to nebude vadiť. A ďakujem vám za viac ako 500 readov. Viem, že som vám už ďakovala ale naozaj si toho cením. A už tu za chvíľku bude 600 readov. Ja mám neskutočne veľkú radosť. A každý vote a koment poteší. A túto časť som písala asi najdlhšie zo všetkých. Takže si toho važte. A budem sa snažiť vydávať časti asi 1 krát do týždňa. Prerože nemám vôbec čast. Ale to bude už všetko.
Takže Ahooj
Ps.: 1000 slov.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 02, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

New city, new peopleWhere stories live. Discover now