Ráno som sa zobudila v Michaelovej posteli ale bez Michaela. "Mikey kde si?" zvolala som na neho. "V kúpeľni,prídi za mnou ak chceš". "Nie,čakám ťa v tvojej izbe ale rýchlo"povedala som a šla sa obliecť. Obliekla som si Čierne tielko,kraťase,károvanú košeľu a čierne Vans. Michael prišiel za moment pobozkal ma a obliekol sa.
Zobrali sme si aktovky a šli do školy.
Škola utiekla ako voda. Zo školy som si zašla k Michaelovi domov pre veci. Spítal sa ma či dnes niekam zájdeme,povedala som že áno. Doma som si obliekla niečo pekného presnejšie kraťasi,tričko,do vlasov čiernu bandanu a čierne Vanse.
Vyšla som s domu,Michael tam na mňa už čakal. "Ahoj" pozdravila som ho a objala. "Ahoj,tešíš sa?" spítal sa ma a objal silnejšie. "Áno velmi,ale môžem zobrať ešte niekoho?" spítala som sa ho a dúfala že povie Áno. "A koho presne?" "To newiem asi Adele lebo Caroline dnes v škole nebolo obzvlášť dobre". "Tak dobre,ale newieme či s tým bude súhlasiť". "Ále bide neboj"povedala som a zazvonila na zvončel. Z okna som zbadala zelenú hlavu ktorá na mňa kričí:"Ahoj Sarah čo potrebuješ"? "Nič iba sa ťa chcem spítať či so mnou a Michaelom niekam nezájdeš" "Ok idem ale chvílku počkajte musím sa prezliecť". Nečakali sme na ňu príliž dlho. Za pár minút prišla za nami a šli sme.
Prišli sme pred CLUP. Pri dnerách stál namakaný týpek s tetovanim na ruke a noom vlastne mol cely potetovany,v nose mal birsing a vysoky ako mrakodrap. Podlisli sme k nemu dlizsie. "Ukážte občianske preukaze" povedal htubim hlasom. "Tady ich mate" povedali sme vsetci podavajuc mu obcianske preukazi. "Dobre môžete ísť" povedal a otvoril nam dvere. Vosli sme dnu,prve co som zbadala bol bar. Hlaana muzika a plno tanecnikov.
Podisli sme bližšie k baru. Michael objednal niaky alkohol. Pripili sme si na mna a Michaela. Takto to pokracovalo dalej a dalej a dalej. Nakoniec sme bili az tak nasrot, že sme si povedali že už ideme domov. Po ceste sme atretli Caluma. "Ahooj Calum čo ti tu?" povedala son tak trochu nadrbaním hlasom. "Iba na prechádzke a vy mi chcete povedat ze ste boli v Clube?!" povedal nahnevanim hlasom."Nie iba na prechadzke" povedala Adele a zacala sa smiať ako nafetovaný lachtan. "Nie! Veď vás cítim až sem ale v momente domov!" povedal a chitil Adele za ruku v snahe si ju pritiahnut domov.A aj sa tak stalo,zobral si ju domov. My s Michaelom sme šli k nemu domov,oby dvaja sme boli poriadne nadrbaný. Vošli sme dnu a sadli si na gauč. "Pustíme si niaky horor?" spítal sa ma Mikey a pritisol si ma k sebe. "Keď zoberieš do rúk ovladač a nie telwfón tak Ok" povedala som mu s menším úškrnom. Mikey zahodil mobil a zobral do rúk ovladac. Hned na prvej stanici islie horor.
Pozerali sme sa a zdalo sa mi že sa Mikey bojí viac ako ja. Asi tak v polke hororu sa na mňa Mikey pozrel pritiahil si ma k seme a začali sme sa bozkávať. Začala vojna jazykov. Bolo to úžasné. Mikey mi začal vyzliekať mikinu."Nie,Mikey nie necítim sa na to" povedala som mu pricom som si zacala obliekať mkinu. "Aha tak niekedy inokedy" povedal sklesnutým hlasom a začal ma znovu bozkávať.
13+
Adelin pohlad
Calum si ma pritiahol k seme domov. Vošli sme do jeho izby tam sme si sadli na postel a začali sa bozkávať. O chvílu sa začal vyzliekať a odhalovať jeho sexy telo. Vyzliekol mi nohavice a tričko. O chvílu začala vojna jazykov pričom som mu vyzliekla nohavice. Zostali sme iba v spodom prádle. Ale nie na dlho odopla som si podprsenku a hodila ju na zem. Calum sa nemohol nabažtiť pohladu čo som mu naskitla. Calum si svliekol boxerky a jA nohavičky. Obi dvaja sme zostali nahý. Bozkávali sme sa,ja som Caluma bozkávala na krku,potom na hrudi a nižšie a nižšie až som sa dostala ku Calumavi Juniorovy. Trocha som ho jazykom poškádlila na žalude. Potom som ho začala fajčiť. Najprv som si tempo udávala ja ale nie na drbo Calum mi chytil vlasi a začal si udávať vlastné tempo."Adele už budem"povedal Calum a smažil si ma pritiahnut k perám. "Nie Calum chcem ťa ochutnať,vystriekaj sa mi do úst." ako som to dopovedala naozaj sa mi vystriekal do úst všetko som to spolkla. Prešla som naspäť ku Calumavím perám. Pozkávali sme sa vášnivejšie a nášninejšie. Za okamih som cítila ako do mňa vnikol. "Ach Calum silnejšie silnekšie." kričala som nadržaným hlasom. Calum ma poslúchol pritláčal čím dál tým silnelavíc Cítila som ako sa do mňa spravil. Keď už bolo po tom tak si lahol vedla mňa na postel. Zaspala som v jeho náručí.Ráno
Hodiny ukazovali 8:00. "Ach nie zaspali sme! Calum vstávaj!" pošťuchla som ho nech vstane. No on stále nič. Nechala som ho tak. Ja som sa šla prezliecť. Keď som sa vrátila tak Calum už bol oblečený a nachystaný do školi. Ešte že má Calum auto. Za ani nie 5 minút sme boli v škole. Prišli sme o 8:30. Učitel bol nahnevaný.
"Tak vysvetlíte mi prečo ste zaspali!?" povedal nepríjemným hlasom. Mala som chuť mu povedať čo sme včera večer robili,ale bola som radšej potichu. "Noo,nemám na to celí deň. Hood začni ty!" povedal a ukázal na Caluma."My sme zaspali."
"Ako je to možné!? Prečo ste si nenastavili budík!?"
"Zabudli sme. Nabudúve sa to už nestane"
"Ale ajs tak potrebujem ospravedlnienky!"
Calum vitiahol kúsok papiera na ktorý napísal:
Ospravedlnte prosím Caluma Hooda a Adele Driv. Z prvej chodiny dňa 30.6 2015. Pretože zaspali.
Ďakujem za pochopenie.Dopísal ospravedlnienku a podal ju učitelovy.
"Noo to nie je žiadne ospravedlnenie!"
"Ále pán učitel čo vám mám priniesť aby ste na to zabudli?"
"Ospravedlnienku."
"Ale....
Nenechal ma dohovoriť."Žiadne ale prineste mi žiacke knižky!"
Priniesli sme mu ich. Do nivh napísal:
Neprišiel/a včas na hodinu.Prišli sme si pre žiacke a sadli si do lavíc.
-------------
Takže po dlhej dobe sa vám hlásim s novou časťou. Nemala som čas. Musela som kresliť LOL :D a ospravedľnujem sa vám za chyby.
Tak zatiaľ Ahooj.
Ps.:1032 slov.