Ráno som sa zobudila a šla sa prezliecť. Naraňajkovala som sa a sadla som si na gáúč a pozerala som televízok. Zrazu mi zazvonil telefón bola to Caroline:
.
.
.
"Ahooj"
.
.
.
"Ahooj"
.
.
.
"Vieš čo je dnes za deň?"
.
.
.
"Nie, mala by som?"
.
.
.
"Áno"
.
.
.
"Tak mi povec čo je za deň"
.
.
.
"Ash má dnes narodeniny"
.
.
.
"Aha to som nevedela. A koľko bude dnes oslavovať?"
.
.
.
"21"
.
.
.
"Dobrý vek,a čo budeme dnes oslavovať?"
.
.
.
"Áno, ale ja by som pre neho chcela vymyslieť prekvapenie. Vieš nachystáme pre neho oslavu a prekvapíme ho"
.
.
.
"Jee dobrý nápad a kto všetko tam bude?"
.
.
.
"Nó veď ja, ty, Adele, Christine, Michael, Luke, Calum a samozrejme ze Ash, ale my bez Astona pre neho pripravíme oslavu, súhlasíš?"
.
.
.
"Áno áno a kde bude ta oslava? Kde objednáme tortu? Kto sa postará o občerstvenie? Kto zabavý Ashtona?"
.
.
"Neboj o to sa postaráme my"
.
.
.
"Dobre a čo kedy začneme s prípravami?"
.
.
.
"Najlepšie hneď teraz"
.
.
.
"Dobre choď im zavolať nech prídu ku mna spolu to všetko zorganyzujeme"
.
.
.
"Dobre zatím ahoj"
.
.
.
"Ahoj"S týmito slovami som zavesila. O ani nie 10 minút boli všetci u mňa. Posadali sme si na gauč, na stôl sme položili papiere a tužku, ale nemali sme nič čím by sme začali. Tak som začala ja:" Moja teta pečie torty, mohla by som za ňou zájsť a poprosiť ju či by niaku neupiekla, súhlasíte?" spítala som sa ich. "Áno" odpovedali. "Takže ja s Adele ideme za mojou tetou a vy zotganizujte zbitok." povedala som a šli sme s Adele za mojou tetou. Na šťastie býva v Sydney. Na Slovensko by sa mi pre tortu nechvelo ísť.
Prišli sme za mojou tetou do cukrárne. "Ahoj Tami" (tak sa volá moja teta). "Ahoj Sári, čo ty tu?" spítala sa ma a vyšla spoza pokladne. "Noo môj kamarát má dnes narodeniny a ja spolu s kamarátmi pre neho chceme pripraviť tajnú oslavu, chápeš ako prekvapenie? A potrebujeme ešte tortu, že by si bola tak milá a upiekla by si ju pre neho?" pozrela som sa na Tamču a hodila na tvár psie oči (chápete ako to myslím). "Dobre a aká by mala byť? Koľko má vlastne ten váš kamarát rokov? A čo by na tej torte malo byť"? Spítala sa nás a vytiahla kúsok papiera a ceruzku. "Prekvap nás a má 21 a hraje na bubny" odpovedala som jej. "Dobre asi tak o 16:00 bide hotová, prinesiem vám ju?" "Nie nemusíš my di pre ňu zájdeme. "Ok tak zatiaľ ahoj" "Ahoj o 16:00 sme tu" "ok".
Odpovedala a ja s Adele sme šli za nimi naspäť k nám.Tamarin pohľad
Ako Sarah s kamarátkou odišli, nestrácala som ani minútu a pustila som sa do pečenia. Už som vedela akú tortu mu upečiem. Bude čokoládová s vanylkovým krémom na vrchu ovocie poliate čokoládou a tam nakreslené bubny a pod nimi napísané: "Všetko najlepšie Ash. Máme ťa radi." a na to číslo 21 a okolo dvadsaťjednotky prskavky. Upriekla som torku do vnútra dala vanilkový krém, na vrch nó proste všetko čo som povedala. Torta bola hotová. Ešte skôr ako som predpokládala mala som hodinový náskok. "No to nevadí dám tortu na tú hodinu do mrazničky, aby sa nerostiekla s toho tepla".Carolinin pohľad
Keď odišli Sarah spolu s Adele, my ostatný takže ja, Calum, Luke a Michael sme začali vymíšlať kde by tá oslava mohla biť. "U nás by mohla biť." ponúkol sa Michael."Dobre miesto máme teraz ešte občerstvenie a niekoho kto zabaví Ashtona." povadala som a popri tom som sa pozrela na Caluma. "Áno áno chápem niako ho zamestnám a o kolkej máme prísť?" spítal sa ma Calum a zodvihol sa s gauča. "Asi tak po štvrtej" "ok buem tu aj s ním. Zatial sa majte" ppzdravil nás Calum. "Ahoj" odzdravili sme ho. My ostatný sme šli niečo kúpiť do odchodu. Michael a Luke mu šli ešte kúpiť darčeky. Ja už som jch mala kúpené. Kúpila som mu modro boelu bandanu a čokoládu. To stačí.Na jedlo sme kúpili čipsi, kofolu, niake zákusky, víno...
Adelin pohľad
Keď som sa pozrela na telefón, kolko je hodín bolo 16:00. "Sarah o kolkej pôjdeme pre tu tortu?""Koľko je hodín?"
"16:00"
"Tak to už pôžeme ísť."
"Ideme pre tú tortu. Michael pôjdeš s nami?" spítala s sa ho a otvorila dvere. Sarah višla von. "Áno idem." vyšli sme von a šli sme pre tortu. Tamara nás už čakala. Michael ju zobrat. O pár minút sme boli u Michaela na dvore. Tortu sme položili na stôl.
Carolinin pohľad
Keď sme sa vrátili s obchodu, zavolala dom Calumovi:
.
.
.
"Ahoj Calum"
.
.
.
"Ahoj tak čo už do mám priviesť?"
.
.
.
"Áno už je všetko pripravené"
.
.
.
"Dobre za 10 minút som tu aj s oslavencom"
.
.
.
"Dobre a vlaste kde ste?"
.
.
.
"To nie je dôležité"
.
.
.
"Dobre tak vás čakáme"
.
.
.
"Dobre zatial ahoj"
.
.
.
"Ahoj"S týmito slovami som zavesila.
"Rýchlo, rýchlo skryte sa Calu s Ashtonom sú tu za nedlho. Keď príde Calum s Ashom tak všetci zakričíme: Všetko naklepšie Ash. Rozumiete mi?" spítala som sa ich a skryla sa za stôl. "Áno" odpovedali všetci naraz.
Calumov pohľad
Bol som s Ashtonom na deckom ihrisku. Užívali sme si to asi viac ako niektoré decká čo tam boli. Ashton sa hojdal na hojdačke a ja som sa stále kĺzal po šmýkačke. Boli sme naozaj ako ty decká čo sa tam hrali a palali presnídavky. Jedna asi nie určite nahnevaná paní za nami prišla s tým že sme na decké preliezačky už veľký. Tak sme šli na iné decké ihrisko. TAm mi zavolala Caroline nech už privedie Ashtona."Tak poď Ash už ideme"
"Niee mne je du skvelo"
"Tam kak pôjdeme ti bude ešte lepšie"
"Tak dobrs ideme"
Asi tak za 10 minút sme boli u Michaela. No pred Michaelovim domom. Tam som Ashonovi zaviazal oči šatkou a šiel s ním do zadu na dvor. Odviazal som mu šatku z očí a všetci zakričali.
"Všetko najlepšie Ashton"
Ash bol bilo prekvapený. Usmieval sa od uch k uchu. "Pane bože toto som ale vážne nečakal vy sme nezabudli. Mám vás rád" tiskli sa mu slzi do očí od radosti.
"Aj my teba Ash" odpovedali sme mu. "Tak podte skupinové objatie" ako Ash povedal tak sme aj spravili.Zaspievali sme Ashtonovi a rozkrájali sme torku. "Mmm dobrá" takto si Ash pochutnával na jeho torte.
Hrali sme schovku, flašku, rozprávali sme sa a hlavne všetci sme si Ashtonove narodeniny užívali naplno.
Lukasov pohľad
Keď bolo asi tak pol jedenástej Michael vytiahol na dvor jedo obrovské reproduktoty, a v tedy začala tá pravá zábava. Nie že by sme sa pred tým nebavili ale toto bolo neskutočné. Púšťali sme si pesnočky od Green dayu... a podobne. Tancovali sme až do rána. Skoro ráno sme všetci zaspali v tráve na dvore.--------------------
Takže ahooj po dlhej dobe sa vám hlásim s novou časťou. Dnes som sa zoznámila zo super babou. Píše knižku "Forlove ☺ (sk). Určite si ju začnite čítak je božiii.
A ospravedlňujem sa vám za chyby.
Takže Ahooj.
Ps.: 1152 slov.