2.prespávačka

105 11 2
                                    

Sarkin pohľad
Keď sme prišli ku Caroline mohlo byť asi tak 19:30. "A dneska je piatok takže zajtra sobota a to znamená že sa nejde do školy
Huraaaa". Povedala som. Som rada že nie su ako moje kamarátky zo Slovenska, tie zaspali asi tak o 20:00 ale ja bie ja by som vydržala asi aj do 6:00 ráno a Adele a Caroline tak isto.
Tak sme sa rozprávali,spoznávali sa... isli sme spať asi tak okolo tej 3:00 ráno...

Ráno
Carilinin pohľad
"Moji rodičia su už v práci takže do 20:00 sme tu samé." Ja som sa zobudila ako prvá, mohlo byť asi tak 10:30. Nechcela som ich zobudiť tak som opatrňe zošla dolu schodmi do kuchyne. Asi po takých 10-15minutach za mnou prišla Sarah. Spravili sme si chlieb z maslom a salamou. Adele sa zobudila o 12:00 presne na obed. Mali sme Pizzu. Keď sme sa chistali jesť zazvonil Sarah telefon. "Crrrrrrr".

Sarkin pohľad
Šli sme si dať do úst prvý kúsok Pizze ale v tej chvili mi niekto zavolal. "Crrrrrr" pozrela som na displej telefonu bolo tam "neznáme číslo" . Chvíľku som váhala ale napokon som to zdvihla:
"Haló?" Povedala som,
"To si ty Sarah??" Povedal niaky chpalčenský hlas z telefona,
"A-áno som kto vola? " koktavo som odpovedala,
"Tu Michael Gordon Clifford, tvoj navý spolužiak "povedal zo strachom v hlase,
"Aha a čo si chcel?" Spítala som sa ho,
"Č-či b-by si š-šla dn-eska v-von? " koktavo sa ma spítal,
"A to ideme len my dvaja"? Spítala som sa ho,
"Á-ano tak by to bolo najlepšie" povedal ,
"Ok a kde sa stretneme?"spítala som sa ho,
"Pred tvojim domom o 14:00"? Spítal sa ma,
"Jasne budem tam, a čo budeme vonku robit"? Spítala som sa,
Došlo k otazke ktoru bude musieť Michael zodpovedať,
"Ehhmm, môžeme zájsť napriklad do parku?" "Uff zvladol som to" povedal si sam pre seba ale nahlas,nechcela som mu to hovoriť cítil by sa ešte niac prapne ako doteraz,
"Ok už sa tešim tak zarial Ahooj" povedala
"Aj ja sa tešim ale viac tak zatial Ahoj"odpovedal a zavesil.
Baby sa ma spítali kto mi to volal tak som im to všetko vysvetlila. Oni sa na seba iba pozreli a začali sa smiať. Nechápavo som sa na nich pozrela.

Adelin pohľad
Na obed som zošla zo schodou až do kuchyne tam už sedeli Sarah z Caroline. Dalo sa to čakať veď ja som taký spáč že by som klodne spala az do 15:00. šla som si za nimi sadnúť, na obed sme mali Pizzu. Už už sme si šli dávať prví kúsok Pizze do úst ale v tom Sarah niekto zavolal. Bolo to neznáme číslo chvíľku váhala ale napokon to zdihla.
"Haló?" Povedala Sarah dalej som ju už nevnímala sústredila som sa len na svoju Pizzu. Jej telefonát trval pomerne dlho. Keď zavesila tak sme sa jej spítali kto jej volal ona nam odpovedala že "Michael"keď nám povedala že sa s ním na stretnúť začali sme sa smiať. Mysleli sme si že si z nás robí iba standu ale nie stále nemôžem uveriť že Michael ju vážne pozval von? On ešte žiadne dievča nepozval von." Ooo čo tam asi budu robyť? :3". Povedala som si v hlave začala sa smiať. Nikto nechapal.

Carolinin pohľad
Boli sme u nás ja Sarah a Adele. Šli sme sa naobedovať do kuchyne mali sme Pizzu. Už už sme si šli polážať kúsok pizze do úst ale v tej chvilke nieko Sarah zavolal.
Ja a Adele sme čakali až dotelefonuje a potom sme sa jej spítali kto volal.
Povedala že Michael, že za majú stretnúť.
V tom okamihu sme sa z Adele začali smiať.
Sarah sa na nás pozerla ako na debilou.

Sarin pohľad
Pozriem na hodiny a je 13:25. Povedala som si že uz pôjdem.
"Tak ja už idem majte sa" povedala som a objala ich.
"Aale prečo tak skoro?" Povedali dvojhlasne.
"Pretože z Michaelom sa mám stretnúť o 14:00 a ja než si viberiem čo si oblečiem tak to trvá docela dlho". Odpovedala som a obula sa.
"Tak dobre Ahoj, potom napiš". Pevedali a zamávali mi.
"Áno napíšem,tak Cawte". Povedala som a zabuchla dvere.

Domou som prišla 13:30. "Rýchlo musim sa osprchovať a nachystať si oblečenie.
Vo sprche som bola asi tak 10 minut. Rýchlo som zbehla do mojej izby. Otvorila šatník a viberala oblečenie. Asi tak po 15 minutach. Obliekla som si čierne leginy,čierne tričko z nápisom "NIRVANA",červenú károvanú košelu a niake topánky...
Z domu som višla presne o 14:00,Michael ma tam už čakal.

Sárin pohľad
Vyšla som z domu.Prišla som k Michaelovi a pozdravila ho "Ahoj"povedala som a on mi pozdrav oplatil "Ahoj"."Tak čo kam ideme?" Spítala som sa Michaela.
"Noo môžeme zájsť na zmrzlinu"odpovedal mi. "Dobre"odpovedala som mu.

Keď sme prišli ku zmrzlinovému stánku predavač sa nás spítal:
"Aká príchuť to bude?" Spítal sa predavač
"Ja si dám čokoládovú"odpovedala som mu
"Dobre"povedal a už mi pohával do rúk zmrzlinu, zobrala som si ju a postavila sa vedľa,
"A vám?" Spítal sa predavč Michaela
"Ja si dám vanilkovú" odpovedal a už mu podával zmrzlinu,Michael zaplatil a šli sme na prechádzku do parku.

Keď sme oby dvaja dolízali zmrzlinu tak sme si sadli na lavičku.
Začali sme sa z Michaelom rozprávať a spoznávať sa zistila som o ňom veľa nového a on o mne.
Michael mi obmotal ruku okolo krku a začal sa na mňa usmievať úsmev som mu vrátila.
Pozerali sme sa z oči do oči Michael ma objal dolo mi veľmi príjemne v jeho náručí. Naše pery poli kúsok od seba už už sme sa šli pobozkať ale v tom okamihu...
---------------------------------
Áno ja viem že som zlá ale aspoň sa máte na čo tešiť a osprqvedlnujem sa za pravopis ale slovenčina nie jej moja silná stránka :D
Ps: túto časť som písala necelé 2 dni
Pps: Píšem ešte jednu knižku ale je to iba jednodílovka

Ps: 1004 slov

New city, new peopleWhere stories live. Discover now