9. Kúpalisko

31 6 0
                                    

Zavolala som Adele:
deň.
.
"Ahoj, pôjdeme dnes na kúpalisko?"
.
.
.
"Jasné ale kto všetko ide?"
.
.
.
"Ja, ty, Michael, Caroline, Christine, Luke, Calum a Ash ok?"
.
.
.
"Ok. O kolkej tam pôjdeme?"
.
.
.
"Počkaj pozrem sa na hodidy. O 10:00 už by sme tam mohli byť a je 9:00. Takže o 9:30 prídite k Micharlovi. A keby bol Ash taký láskavý, že či by nás zaviezol?"
.
.
.
"Ok. A idem ích všetkých obvolať. A jasné Ash nás zavezie."
.
.
.
"Tak ok, 9:30 vás čakáme. Zatím ahoj"
.
.
.
"Maj sa"

S týmito slovami Adele zavesila.

Ja a Michael sme sa šli zbaliť na kúpalisko. Michael sa ešte prezliekol. Keď sme boli zbalený bolo CCA 9:18."Máme ešte čas čo budene do 9:30 robiť?" spítala som ho. Michael sa na mňa pozrel a povedal: "Môžeme napríklad toto." povedal a začal ma bozkávať. Pridala som sa.

Adelin pohľad
Keď som so Sarah dotelefonovala, hneď som šla všerkým zavolať trvalo mi to 10 minút. Ja s Caroline sme sa rýchlo zbalili. Už sme sa len flákali po dome a čakali než bude 9:30. Pozriem na hodiny 9:26. "Ešte času dosť".

Ashtonov pohľad
Zavolala mi Adele že ideme na kúpalisko a či by som ich mohol zaviesť. Povedal som že ok. 9:27," už asi pôjdem" ako som to dopovedal tak som aj šiel. Naštartoval auto a vyrazil.

Prišjel som pre nich za pár minút. Už ma tam všetci čakali. Veci si dali do kufka a nastúpili. Cesta nám prvala 25 minút. Takže dobré. Keď sme prišli na kúpalisko, nebola tam veľká rada. Kúpili sme si lístky a vošli na kúpalisko. Bolo obrovské.

Lukasov pohľad
Prišli sme na kúpalisko. Rozložili sme deky bolo nás tam vela ale čo už. Dali sme si dole oblečenie a boli sme len v plavkách. "Michael prečo si nedáš dole tričko?" spítal som sa ho. "Pretože mám špeky" povedal a sadol si na deku. "Ale nemáš" povedala Sarah. "Daj si to tričko dolu" "No dobre teda" ako Michael povedal taj aj urobil. Vyzliekol si tričko a bol len v plavkách. "No vydiš nemáš špeky" povedala Adele.

Christinin pohľad
Bolo veľké horko, tak sme sa rýcho ši osvežiť do vody. Všetci sme tam skočili až na Caroline a Lukasa. Tým bola zima vo vode. "Ále poďte až tak nie je studená bude vám dobre" zakričal na nich Calum. "Veď už-ž i-ide-me." povedal Luke a šiel pomali do vody. Ash sa rozbehol smerok k nim a ošpliechal ich. "Si debil? Alebo ano?" zakričala na neho Caroline nie veľmi veselo. "Nie, alee podté" povedal Ash a zobral Caroline na ruky a utekal s ňou do hlbšej a hlbšej vody. Luke napokon išiel. Bolo nám veselo a zabávali sme sa. Sarah a Michael sa niekde stratili. Nevedeli sme kde. "Sarah Michael" takto sme na nich kričali. No potom si Adele všimla že stoja v rade na tobogán. Šli hneď za nimi.

Michaelov pohľad
"Pôjdeme spolu?" spítal som sa Sarah. "Áno" odpovedala mi. Čoskoro sme prišli na rad. Ja som šiel ako prvý a Sarah hneď za mnou. "Juhuuuu" zvískol som. "Áaaa ja sa niako točím aaaa" kričala Sarah a točila sa. Ja som sa jej smial. Keď sme vyjeli, na nás čakali všetci po kope. "Ahojtee" povedal som im. "No nazdar. Ako to že ste nám nič nepovedali? Nabudúce sa alspoň ozvite že niekam idete." povedal Calum a odišli do fronty na tobogán. "Dobre nabudúce dáme vedieť." povedala Sarah. "To nevadí ale dnes si to musíme užiť" zvískol Ash. Všetci sme jeli rad za radom jeden za druhým a vrieskali sme od radosti. "Jabadabaduuuu" zakričal Luke. Všetci sme vyjeli asi na rovnako. Smiali sme sa a užívali si deň. Keď sme višli s vody tak sme si šlu lahnúť na deky. Odpočívali sme.

Sárin pohľad
Keď som sa pozrela na hodiny na telefóne. Bolo 12:20. "Su hladná zájdem si niečo kúpiť idete so mnou??" spítala som sa nic. "Ja idem" povedal Luke. " Kúpte niečo a prineste nám my tu na vás počkáme" povedal Ash. "Ok za chvílu prídeme" povedal Luke a šli sme. Za okamih sme prišli aj s pizzou. "Pizza" zakričal Michael a rozžiarili sa mu oči. "Nemáte za čo" povedala Sarah a položila pizzu na deku. Všetci sa okolo nej posadili a vytvorili sme kruh. "Dikes" poďakovali nám. Pustili sme sa do nej. O vhvilu zostala len prázna krabica. Tú sme vyhodili. Potom sme sa šli osvežiť do vody. Tak sme sa rozprávali užívali si deň a potobne. Šli sme do niakeho bazéna v ktorom bolo málo ludí. Po čase som zistila prečo. Najpr normálny bazén s vodou, ale za 5 minút sú tam také veľké vlny že sme sa tam skoro utopili. Po čase ako začali tie vlny sme si po edali že toto je na nás veľa a šli sme niekam inde. Calani si šli skočiť na skokánek a my baby sme plávali vo vode. Keď sme si prišli znava ľahnúť na deku tak som sa pozrela na hodiny. Povedali sme si že tam bideme do 19:00 a bolo už 18:30. "Už pôjdeme. Ja s babami sa ideme prezliecť dore do kabiniek a vy sa prezlečte niekde inde.

Calumov pohľad
Keď sme sa prezliekli, tak sme čakali ešte na baby. Keď prišli za nami bolo 19:50. Rýchlo sme si pobalili všetky veci a nahádzali sme ich do kufra. Posadali sme si do auta a šli sme domov. Po ceste sa nás Ash spítal:" Zájdeme si sadnúť niekde do reštaurácie?" prikívli sme. Ash zastavil pred reštauráciou. Vystúpili sme z auta a vošli sme do reštaurácie. Tak sme si sadli ku stolu ktorý bol pod oknom. Objednali sme si niaky ten salát, mäso a k tomu niake to pitie. Rozprávali sme sa , jedli a popri tom sme popíjali pitie. Keď sme dojedli, zaplatili sme a šli si sadnúť do auta. Keď sme prišli domov, prespali sme u Ashtona. O chvílku sme zaspali.

--------------
Takže ahoooj. Nová časť dúfam že sa páčila. A chcem vám poďakovať za viac ako 300 readov (newiem ako sa to píše) veľmi si toho vážim som šťasná že sa vám páči moja knižka a ospravedľnujem sa vám za peavopisné chyby a toto je asi všetko čo vám k tomu poviem.
Takže Ahooj.
Ps. 1034 slov.

New city, new peopleDove le storie prendono vita. Scoprilo ora