Ráno ma zasa zobudil budík. "Ach nie zasa škola, ale počkať zajtra je už vysvedčenie a ja si nemám čo obliecť. Musím zájsť s Adele a Christine na nákupy." nemohla som sa dočkať keď budeme 2 mesiace doma. Keď som to dopovedala tak som sa osprchovala a višla naspäť do izby. "Ale počkať! Ja nie som doma ach nie ja som spala u Michaela". Povedala som a prezliekla sa. Zobrala som si školský batoh a zišla dolu schodami rovno do kuchyne za Michaelom. "Dobré ráno zlatko" povedal a položil na tanier palacinku ktorú následne položil predo mňa. "Dobré ráno aj tebe" povedala som a Michael prišiel ku mne a pobozkal ma. "Hej Mikey."povedala som su. "Áno?" spítal sa ma. "Bolo včera večer niečo medzi nami??" spýtala som sa ho a dala si palacinku do úst. "Nie,noo ja som chcel ale ty nie." povedal sklamaným hlasom. "Ále niekedy ti to vynahradím,Neboj". Povedala som a usmiala sa,úsmev mi vrátil.
Zobral si batoh a šli sme do školy.
Škola ako každý iný deň. Nič zaujímavé.
Prišla som domov. Hodila som batoh na chodbu a utekala do mojej izby. Lahľa som si na posteľ a vytiahla telefón. Ako prvej som zavolala Adele. Asi tak po 3 pípnutiach mi to zdvihla:
.
.
."Ahoj"
.
.
.
"Ahoj"
.
.
.
"Chcem sa ťa spýtať či by si dnes zašla so mnou na nákupy. Nemám si čo obliecť na vysvedčenie."
.
.
.
"Ale to vieš že áno o kolkej?"
.
.
.
"Teraz prídi pre mňa."
.
.
.
"Ok za chvilku som u teba"
.
.
.
"Ok idem ešte zavolať Christine a poviem ti kde sa s ňou stretneme ok?"
.
.
.
"Nie! Nevolaj nej chcem aby sme šli iba my dve."
.
.
.
"Prečo?"
.
.
.
"Chcem ti niečo povedať. A keby to počula Chrisatine tak by to vedeli všetci."
.
.
.
"Ok"
.
.
"Ok. Už idem tak Ahoj."
.
.
.
"Ahoj"Položila som telefón a zobrala si kabelku.
Telefón som si dala do nej,obula si Vansky a vyšla von. Adele tam už čakala."Ahoj tak čo si mi to chcela povedať?"spýtala som sa jej a šli sme smerom k autobusovej zastávke.
"Že nó vieš ako som šla včera večer s Calumom domov."
"No áno čo s tým?" pozdvihla som obočie. "Tak my-my sme sa spolu vyspali." povedala mi a v tej chvíli sa začala červenať. "Ochh môj bože. Michael sa so mnou chcel vyspať ale ja som mu povedala že nie." dokončila som vetu, a v tom momente prišiel autobus. Naspúpili sme. Asi tak o 5 minút sme boli pred nákupním centrom.Prvá zastávka Crop. "Tady si určite niečo vyberiem. Achh pozri sa na tie melónové plavky, ale nie tý americké beriem" hneď ako som to dopovedala, robrala som si moju velikosť a šla skúsiť do kabínky. Padli mi úžastne. "Beriem ich. Aj keď som si šla kúpiť niečo ma výzo. To nevadí zájdime napríklad do Gate" dopovedala som vetu a šla k pokladni. Tam som zaplatila a šli sme inde. Po asi 1 a pol hodine sem si vybrala biele šaty ktoré sa postupne dostávali do tmavo modrej k tomu modré baleríny, nejakú mašlu do vlasov a do rúk nejaké tie kvety. Zašli sme si do cukrárne. Sadli si ku stolu a objednali si nejaký zákusok. Rozprávali sme sa a popri tom sme baštili zákusok. Keď sme dojedli tak som sa pozrela na telefón koľko je hodín. "Ale nie za 5 minút nám ide autobus!" zvolala som na Adele. Rýchlo sme zaplatili a utekali šprinty na autobusovú zastávku. Prišli sme práve v čas, autobus tam už stál. Kúpili sme si lístok a sadli si. Cesta netrvala veľmi dlho. Za pár minút sme boli doma.
Prišla som domov osprchovala sa prezliekla sa do pyžama a ponorila sa do ríše snov.
Adelin pohľad
Keď sme zo Sarah prišli s nákupov domov tak som si šla nachistať veci na ráno. Zobrala som si biele šaty, biele baleríny, bielu mašlu do vlasov a do rúk biele ruže. Caroline už sa uzdravuje. Povedala že zajtra si zájde alspoň pre to vysvedčenie. Ona si oblieka bieloružové šaty k tomu ružové baleríny ,ružovú mašlu do vlasov a do ruky ružové ruže. Keď som si nachystala veci na ráno tak som sa osprchovala a hodila na seba pyžamo. Lahľa som si do postele a bola som tak vyčerpaná že som asi za 10 minút zaspala.Ráno
Christinin pohľad
Píp píp píp... Ráno ma zobudil ten otravný budík. "Ale počkať dnes je utorok 30.6 a to znamená že je vysvedčenie. Yes. Konečne 2 mesiace bez učenia" keď som sa doradovala tak som sa šla osprchovať a nachustať si veci čo si dnes oblečiem. Zobrala som si čierne šaty k tomu čierne topánky na podpätku do ruky červené ruže a na hlavu čiernu mašlu. Ráno som sa stretla s Adele, Sarah, Caroline a Michaelem. Šli sme ako nejaký Gang v šatoch a Michael v košeli. Nemali ame chybu. Prišli sme do školy. Potom do triedy a čakali na triednu. Tá si nakráčala do triedy v bielich šatoch biele topánky na podpädku a v ruke vysvedčenia.
Sarin pohľad
"Takže dobré ráno. Ako všetci viete tak dnes je posledý deň v škole. Nemám rada tieto dlhé prednášky a asi ani vy nie" trieda pokrútila hlavami. "Takže vás budem volať rad radom a vy si pôjdeťe pre vysvedčenia."Keď nám rozdala vysvedčenia tak sme sa rozpŕchly každý iným smerom.
Ja,Adele,Caroline,Christine a Michael sme si zašli na zmrzlinu. Keď sme ju zjedli, zašli sme ku Michaelovy domov, s tým že si zahrajeme flašu. Keď sme prišli ku Michaelovy domov, sadli sme si do kruhu a Michael priniesol flašu od Coca-Coli. Už už šiel zatočiť s flašou ale v tom momente niekto zazvonil. Crrrrrrr."Kto to je!?" povedal Michael a šiel otvoriť. Vo dverách stál Calum a Luke. "Ahoj Mikey zbadal som vás ako idete celá partia k tebe, tak sme si s Lukasom povedali že sa u vás stavíme, môžeme"? "Áno,práve hrajeme flašku" povedal a sadol si do kruhu. Prisadli si Calum aj Luke. Začali sme hrať Mikey točil flašou. Ukázalo to na Sarah a Caluma. Calum dával Sarah.
"Pravda alebo odvaha?"
"Odvaha"
"Daj Michaelovy pusu"
"To nie je žiadna odvaha ale veď ok"
Tak ako povedala tak aj urobila. Dala pusu Michaelovy. Ale takú že sa čudujem že sa nezjedli.Ako druhý točil Calum.Padlo to na Christine a Caroline. Caroline dávala Christine.
"Pravda alebo odvaha?"
"Odvaha"
"Daj Lukasovy pusu"
"Čože!? Noo ok."
Dala mu pusu.Potom točila Christine. Padlo to na Lukasa a Ashtona. Lukas dával Ashovi.
"Pravda alebo odvaha?"
"Odvaha"
"Rozopni Christine podprsenku a obleč si ju ty"
"Čo!? Ale šak dobre."
Ako Ash povedal tak aj urobil.Keď sme dohrali, Michaela napadlo či by sme tu neprespali. Všetci súhlasili. Šli sme si ladnúť a po chvílke sme sa všetci ponorili do ríše snov.
-------------
Takže Ahooj. Táto časť by mala byť bez chýb pretože mi ju opravovala Christine5SOSFAM. Prajem vám pekné prázdniny. Takže ahooj.
Ps.:1137 slov.