7. Fejezet
Odalent a többieket a monitor szobában találtam. Ők is meg tisztálkodtak és át öltöztek.
Mögöttem Emet lépet be.
- Elment. – suttogta megtörten. Le ült a sarokban álló székre és lehajtotta fejét a felhúzott két térde közé.
- Sajnálom. – morogta Viking, megveregetve a vállát.
Egy percig senki se szólt semmit.
Majd Rexon megköszörülte a torkát.- Majd gondoskodom róla.
- Én pedig segítek. De előbb van pár dolog, amit a kamerák felvettek – fordult a képernyők felé Free. – Végig követeltek titeket. Valóban nem vonzotta Anna magához őket. Ép ellenkezőleg, mint ha taszította volna. Amerre ti tartottatok a zombik és a kananok megtartották az ötven méteres távolságot. Egészen addig, amíg a furgonhoz nem értetek. Akkor irányt váltottak egyenesen felétek.
Szemem sarkából láttam, hogy Hawke kérdőn néz Damienre, de ő csak megrázta a fejét.
- Amíg ti pancsíkoltatók én elintézetm, hogy szabad legyen az út számotokra. Nézzétek milyen jól működik a lángszóró.
Mutatott büszkén egy alig fél órával ezelőtt készült felvételre. A kapu oldaláról vagy hat helyen egy ágyhoz hasonló szerkezet bukkant elő, majd egy pillanat és olyan hatalmas lángok csaptak elő, hogy a zombiknak még a halál sikításra se volt idejük.
- Inkább nem is firtatom, honnan volt hozzá eszköze. – morogta maga elé Viking.
- Szép munka Free. – veregette hátba Hawke. – Ti most menyetek lepiheni egy óra múlva indulunk. Nem töltünk itt még egy éjszakát, és már sötétedni fog mire a menedékéhez érünk.
Egyesével vonultunk ki a szobából. Én utolsóként zártam a sort. Már kanyarodtam volna a lépcső felé, amikor Mex a karomnál fogva elkapott.
- Láttam, hogy te is észrevetted. Hawke és Damien ismerik egymást. És határozottan titkolnak valamit.
- És mit szeretnél? Álljunk oda eléjük és vonjuk kérdőre őket?
- Ugyan, hol élsz te? Van egy sokkal gyorsabb és kevésbé fárasztó megoldás.
Oda lépett az akkor már csukott ajtóhoz és egy poharat- amit eddig észre se vettem nála- nyújtott felém, ő a sajátját már az ajtóhoz szorítva fülelt.A hangok kicsit torzítottan hallatszottak, de még igy is meg lehetett állapítani ki beszél.
- Mit tudtál meg? – hallatszott Hawke hangja.
- Semmi olyat amit eddig ne tudtunk volna. – a felelet határozottan a hang ami Damientől származott.
- Pontosabban?
- Ez az egész nem egy hiba vagy egy balul elsült kísérlet volt. Szándékosan terjesztették el a kort.
- Sikerült megtalálnod az állomásukat?
- Nem egy helyen vannak. Olyan mint ha sok kis hely venné körbe a fő központot. Engem csak az egyik kisebb intézményükbe engedtek be.
- És a kislány?
- Anna egy egyedi eset. Valami újat akartak alkotni és sikerült is nekik. Ott csak hetvenkettesnek szólították. Az ő őrzésével bíztak meg. Annyit tudtam csak meg róla, hogy már oda született és, hogy az anya bele halt a szülésbe. Apja nincs csak egy sperma donor. A kislány süketnémán született. Elmondásuk szerint. Nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket és helyhiány miatt végezni akartak vele.
YOU ARE READING
Egy másik világ törvényei
FantasySok zombis, apokaliptikus világ létezik. De nem mindenkinek nyeri el a szívét. Talán van, akit egyenesen elriaszt a ,,zombi" szó. „Nekem menekvést jelentett ez a világ egészen addig, míg valóssággá nem vált." Hónapok óta már, hogy egy apokalipszis...