Rozdział 11.

16.8K 621 12
                                    

Hej kochani, dziękuje za wszystkie wyświetlenia, jesteście cudni <3 Zapraszam do komentowania i gwiazdkowania :D Kocham was wszystkich !!

 

 

 

 

+ 18, sceny erotyczne J

 

 

Rozdział 11.

 

 

Ethan:

 

Maja zrzuciła szlafrok a moim oczom ukazała się seksowna czarna bielizna. Boże ona miała na sobie stringi. Uwolniła swoje włosy z koka tak że opadały jej na ramiona. W moich spodniach robiło się coraz ciaśniej. Była perfekcyjna. Seksownym krokiem podeszła do łożka wspinając się na nie. Usiadła na mnie okrakiem odgarniając włosy na plecy.

- I jak podoba ci się? – wymruczała mi do ucha zagryzając mnie.

- Bardzo – wychrypiałem. Przy niej traciłem język. Zaśmiała się cmokając moje usta.

- Jestem cała Twoja, rób ze mną co chcesz – spojrzała w moje oczy po czym zagryzła moją dolną warge. Natychmiast przyssałem się do jej ust. Zaczęła odpinać moją koszulę nie przerywając pocałunków. Pieściłem jej podniebienie a ona oddawała się tym samym. Bawiłem się szelką od jej biustonosza a po chwili odpiąłem go pozbawiając jej górnej części bielizny. Zdjęła moją koszulę po czym zaczęła dłońmi jeździć po moim umięśnionym torsie. Pchnęła mnie na łóżko a jej usta powędrowały na moją pierś. Całowała moją klatę mrucząc przy tym. Ręce położyłem na jej pośladkach zaciskając je. Nie przerywając swoich pieszczot odpięła mi pasek. Zdjąłem spodnie i po chwili oboje byliśmy już tylko półnadzy. Ja miałem na sobie bokserki ona stringi. Na widok wypukłości w moich bokserkach uśmiechnęła się zadziornie i zaczęła je zsuwać ukazując mojego przyjaciela. Kiedy pozbyła się mojej bielizny chwyciła mój członek w dłoń i zaczęła nią poruszać. Zaskoczyło mnie to jednak podnieciłem się jeszcze bardziej. Odchyliłem głowę do góry a mój oddech przyśpieszył. Po chwili poczułem że wkłada go do ust. Kurwa co ona ze mną robiła. Żadna nie potrafiła sprawić mi takiej przyjemności jaką dawała mi Maja. Dokładnie lizała jego czubek wkładając go sobie całego do ust a wolną ręką ugniatała moje jądra. Było mi tak cholernie dobrze. Jednak nie chciałem tak szybko skończyć dlatego pociągnąłem ją do góry i przewróciłem tak , że tym razem to ona leżała pode mną.

- Teraz moja kolej na sprawienie ci przyjemności aniołku – musnąłem jej usta i zacząłem zdejmować jej bieliznę. Kiedy jej stringi leżały już na ziemi zacząłem całować jej ramiona zsuwając się coraz niżej na brzuch początkowo omijając intymna okolice. Drażniłem się z nią całując ją po udach. Kiedy zauważyłem jednak grymas na jej twarzy zbliżyłem swoje usta do jej kobiecości i zacząłem delikatnie ją całować wsuwając język do środka. Pieściłem ją najlepiej jak potrafiłem a z jej ust wydobywały się głośne jęki pomieszane z moim imieniem. Wiła się pode mną a ja delikatnie włożyłem jej dwa pace. Jęknęła szepcąc moje imię. Po chwili poczułem jak mięśnie się kurczą a ona jęknęła głośno. Doprowadziłem ją do pierwszego orgazmu.

- Proszę wejdź we mnie skarbie- wyjęczała przyciągając mnie do siebie. Nie zdawała sobie sprawy nawet jak jej słowa na mnie działały. Mój członek stał na baczność gotowy do działania. Wszedłem w nią powolnym ruchem zagłębiając się cały. Kurwa była taka ciasna. Podnieciło mnie to jak cholera. Zacząłem Się w niej poruszać pieszcząc jej piersi. Maja uniosła biodra i zaczęła nimi poruszać zapewniając nam lepsze doznania. Jęczała całując moją szyje a ja dyszałem.

Obiecaj mi..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz