"Buyrun?" dedi Lily, yaşlı adama sorgularcasına bakarken.
"Harry Potter burada mı?" dedi yaşlı adam.
"Siz kimsiniz?" diye sordu James.
Adamın verdiği cevap ise ikisinin de yüreğinin hoplamasına sebebiyet verdi.
"Gellert Grindelwald!"
"Ne?" diye bağırdılar birden ikiside. Sonrasında da anında asalarını çekip Grindelwald'a doğrulttular.
"Oğlumuza zarar veremezsin!" diye bağırdı Lily.
Grindelwald sadece gözlerini devirdi ve "Ona bu halimle nasıl zarar verebileceğimi düşünüyorsunuz acaba?" diye sordu.
James ve Lily anlamaz bakışlarla adama bakarken bir an olsun asalarını indirmemişlerdi.
"O zaman ne diye Harry'yi arıyorsun?" dedi James. Sesindeki saf merak fazlasıyla seziliyordu.
"Kendisine sormalısınız," dedi Grindelwald. "Beni buraya çağıran o. Bizzat adresi ondan aldım."
İkili yeniden şaşırarak "Ne?" diye bağırdılar. O sırada içeriden Harry de daha fazla dayanamayıp gelmişti.
Kapının girişinde annesinin ve babasının asalarını Grindelwald'a doğrulttuğunu görünce gülmeden edemedi. Grindelwald da görmüştü onu.
"Madem beni çağırıyorsun, ne diye kimseye bir şey söylemiyorsun?" diye sordu Harry'ye sitemle.
Harry de sırıttı ve "İşte bu anın yaşanması için," dedi. Sonrasında annesiyle babasına güvence vermek için gözlerini kapatıp başını salladı. Onlar da oğullarına güvendiği için asalarını indirip kenara çekildiler. Grindelwald da direkt içeri girdi.
O içeri girdiğinde Harry de peşinden ilerledi. James ve Lily de onu takip ettiler. İçeridekiler. Yeni gelen kişinin kim olduğunu çözmeye çalışırken ilk konuşan Cygnus oldu.
"Bugün mü gelecekti?" diye sordu Harry'ye.
"Öldürdüğümü haber verdim," dedi Harry. "O da direkt çıkmış sanırım. Doğru mu?"
Grindelwald başını sallayarak onayladı ve "Aslında daha erken gelecektim de özür dilemem gereken iki kişi vardı. Yüzümdeki lanet izini o yaptı."
"Aberforth mu?" dedi Harry kahkaha atarak. Grindelwald da başını sallayarak onayladı. Cygnus da Harry'nin kahkahasına katıldı.
"Ne oluyor?" dedi Sirius anlam verebilmek için. "Kim bu çocuklar?"
Ona cevap veren ise Cygnus oldu.
"Sizi Gellert Grindelwald ile tanıştırmama izin verin."
James ve Lily'nin yaptığı gibi bir anda herkes "Ne?" diye bağırdılar. Bir tek James ve Lily daha önce aynı tepkiyi verdikleri için sessiz kaldı.
"Ne diyorsunuz siz?" dedi Remus hâlâ şaşkın bir şekilde. "Grindelwald'ın burada ne işi var?"
"Harry çağırmış." dedi James.
"O ne demek?" Bu sefer soran Marlene'di.
Harry de bütün meraklı ve hafif kızgın gözlere öncesinde şöylesine bakıp anlatmaya başladı.
"Şimdi şöyle ki..."
Flashback
Harry ailesini güvenli vir eve yerleştirdikten sonra Dumbledore'un cenazesi için geri dönmüş defnedildikten sonra da tekrar kaybolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt Prens 2. Cilt
FanfictionZümrüt Prens kitabımın ikinci cildiyle karşınızdayım. Bu kitap Harry'nin savaştan sonraki hayatını konu alacak. Hatırlarsanız savaşın hemen sonrasında James ve Lily'nin yaşadığını öğrenmişti herkes. Bunun üzerine Harry, Lily ve James gerçekleri bir...