Avengers'a Yardım

335 31 62
                                    

Not: Uzun zamandır aklımda olan bir fikirdi aslında bu, bu yüzden de kitabıma Avengers'ı da eklemeyi uygun gördüm. Normal Avengers'a nazaran bütün karakterler Harry'nin zamanında olacaklar ve Harry burada "Age Of Ultron" filmindeki olaylara dahil olacak. İyi Okumalar!

***

Artık okul bitmişti, Hogwarts maceralarının sonuna gelmişlerdi. Hepsinin bu duruma oldukça üzüldüğü belliydi. Her biri yetişkin hayatına adım atmayı iple çekiyordu bundan iki ay önce.

Harry, Cygnus ve Ron, Seherbazlık eğitimine başlayacakları için heyecanlıydı o zamanlar. Hazel ve Ginny, Quidditch kariyerlerine devam etmeyi düşünüp heyecanlanıyorlardı. Draco, Şifacılık eğitimi alıp almama konusunda derin düşüncelerdeydi. Pansy, Uluslararası Sihirsel İşbirliği Dairesi'ne girip girmeme konusunda Draco gibi düşüncelerine dalmıştı. Hermione ise Sihirli Yaratıklar'a imkanlar sağlamanın derdine düşmüştü.

Birbirlerinden farklı meslekler düşünüyor olabilirlerdi ama hepsinin ortak noktası bu hayata geçiş için oldukça heyecanlı olmalarıydı. Ne var ki şu an aynı heyecanı paylaşmıyorlardı. Evet, hâlâ çok heyecanlılardı ama Hogwarts serüvenlerinin bitişinin hüznünü yaşıyorlardı. Şu anda hepsi birlikte yeni Potter Malikanesi'nde oturuyorlardı. Yetişkinler onlara biraz zaman vermek için Sirius, ve Marlene'in evinde toplanmışlardı.

"Bu kadarını tahmin etmiyordum," dedi Draco. "Tamam, hepimiz Hogwarts'ın biteceği düşüncesiyle hüzünlenmiştik ama beni düşündüğümden daha fazla etkiledi."

Hepsi onu onaylayan mırıltılar çıkardılar. Daha sonradan Harry söze girdi.

"Gördüğün gibi bu konuda yalnız değilsin," dedi. "Yine de artık neler olduğunun farkında varmamız gerekiyor. Eğer bu durumun bizi fazla etkilemesine sebebiyet verirsek planladıklarımızda başarısız oluruz."

Daha sonra Ginny ve Hazel'a döndü ve ekledi.

"Siz de babamla konuşun bence. Yarın Holyhead Harpies ile görüşmeniz var. Bunu ertelemenizin bir manası yok."

Hermione de Harry'ye destek çıktı. "Harry haklı," dedi. "Bu kadar bizi etkilemesine izin vermemeliyiz. Hepimizin yarın görüşmeleri var ama biz burada oturmuş Hogwarts'ın bitişiyle hüzünleniyoruz."

O anda hepsi bir sirkelenip, toparlandılar. Hepsinin yapması gereken şeyler vardı.

Harry hemen babasına bir Patronus gönderdi ve eve çağırdı. Ginny ve Hazel'ın onunla konuşması gereken şeyler vardı, kendilerine menajer olmasını istemek gibi.

Bu zamana kadar çoğu zaman birçok şeyi beraber yapmışlardı ve bunları da beraber yapmaya karar verdiler ve ilk olarak Ginny ve Hazel'ın meselesini halledeceklerdi. Hepsi birlikte James Potter'ın gelmesini bekliyorlardı.

Kısa bir süre sonra kapı açıldı ve içeriye James ile birlikte Sirius da girdi. James, içeride Sirius ile kendisine bakan çocuklara "Nasılsınız çocuklar?" diye sordu.

Hepsinin adına Harry konuştu. "Hepimiz çok iyiyiz baba ama buna şu an vakit yok. Seninle bir şey konuşmalıyız, daha doğrusu Hazel ve Ginny konuğmalı."

James; Hazel ve Ginny'ye döndü. İkisinin de yüzünde birer gülümseme vardı ama Ginny'ninki daha çok utangaç bir gülümsemeydi. "Sizi dinliyorum," dedi James.

İki kızıl cadı birbirine dönüp kısa süre bakıştılar ve sonrasında konuşmaya başlayan Hazel oldu.

"Babacığım, hani Holyhead Harpies ikimize de teklif yaptı ya?"

"Evet?"

"Şimdi şöyle ki, ikimiz de kabul etmeye karar verdik." diye devam etti Hazel. "O yüzden bize bir menajer lazım."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zümrüt Prens 2. CiltHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin