Kavuşma

339 25 3
                                    

Bölüm içinde +18 bir sahne vardır. Gelmesen önce haber vereceğim. Rahatsız olacaklar o kısmı atlayabilir.

***

Harry, Zaman Döndürücü'yü tekrar 21 kez çevirdikten sonra aynı çekilme hissiyle yüzleşti. Görüşü netleştiği anda kendi zamanına geri döndüğünü anladı, tekrar Profesör McGonagall'ın odasındaydı.

"Potter," dedi Profesör McGonagall hiçbir şaşırma belirtisi göstermeden. Artık onunla ilgili bir şeye şaşırmamaya alışmıştı. "Sonunda gelmeye karar vermişsin, hoş geldin."

"Hoş buldum profesör." dedi Harry. Geri döndüğü için son derece mutluydu. Boynundan Zaman Döndürücü'yü çıkardı ve McGonagall'a uzattı. "Bu sizde kalsın profesör. Okul bittiği zaman alırım. O zamana kadar güvendiğim birinde kalması daha iyi."

McGonagall Zaman Döndürücü'yü aldı ve bir çekmecenin içine koydu sonra da çekmeceyi tılsımlarla kilitledi.

"Tamamdır," dedi. "Şimdi sen odana geç eşyalarını göndermişsindir zaten. İki gün sonra Noel tatili bitince kendin açıklarsın döndüğünü. Bu arada parolanız Ulu Yılan"

Harry, parolaya kıkırdayıp McGonagall'ın odasından çıkacakken aklına takılan soruyla geri döndü ve "Bu arada Slytherin bina başkanı kim?" diye sordu. "Profesör Slughorn tekrar emekli olduğuna göre okulda Slytherinli bir hoca kalmadı."

McGonagall gülümsedi ve "Lily!" dedi. "Biz de bu sorundan muzdariptik ama sonra Lily'nin Salazar Slytherin'in soyundan geldiğini hatırlayıp onu yaptık."

Harry tekrardan kıkırdadı ve Profesör McGonagall'a iyi geceler dileyip odasına ilerledi. Odasına girdiğinde hemen yatağına uzandı ve heyecanla iki gün sonrasını beklemeye başladı. Artık bütün sevdiklerine kavuşacaktı.

***

İki gün sonra Harry hemen odasındaki banyoda kısa bir duş aldı. Kendini büyüyle kuruttuktan sonra yine büyüyle üzerini değiştirdi. Ardından kendine Hayalbozan Büyüsü yapıp odasından çıktı.

İki gün boyunca kimseye kendini göstermemişti. Okulda kalan öğrenciler onu görmesin diye Hayalbozan büyüsüyle gezmişti etrafta. Şimdi ise herkes okula dönmüştü.

Kahvaltıya indiğinde etrafı şöyle bir inceledi. Herkes kendi halinde gözüküyordu. Slytherin masasına baktığında Cygnus, Pansy ve Draco sohbet ederek kahvaltı ediyorlardı. Onlara gülümseyerek baktıktan sonra başını Ravenclaw masasına çevirdi. Luna yine her zamanki gibiydi. Ona da gülümsedi ve kalbi yerinden çıkacak gibi atarken Gryffindor masasına baktı. Hermione, Ron ve Neville normal bir şekilde kahvaltı yaparlarken Ginny ve Hazel son derece ruhsuz görünüyordu. Harry istemsizce güldü. Onların bu halde olması hoşuna gitmese de kendisini bu kadar sevmeleri mutlu etmişti.

Sonra Harry bir anda kaşlarını çattı. Çünkü Ravenclaw'dan bir öğrenci, adını hatırlamıyordu, Ginny ve Hazel'e doğru ilerliyordu. Harry istemsizce o yöne doğru ilerledi ve onların arkasındaki duvara yaslandı.

Çocuk Ginny'ye gülümseyip, "Bugün de çok güzel gözüküyorsun Ginny." dedi. Harry sinirlendiğini fazlasıyla hissediyordu.

Bu arada Ginny gözlerini devirip sert bir ses tonuyla "Artık bıraksan peşimi Lesley?" dedi. "2 aydır aynısını söylüyorum. Benim bir sevgilim var ve ben onu seviyorum. Benden beş kez lanet yedin. Akıllanmayacak mısın sen?"

Harry, Ginny'nin bu cevabı üzerine gülümsedi ve üzerindeki Hayalbozan Büyüsü'nü kaldırdı. O anda onu Hermione ve Ron fark ettiler. Tam "Harry!" diye seslenmeye hazırlanıyorlardı ki Harry onlara susmalarını işaret etti ve kollarını göğsünde bağlayarak Ginny'ye yürüyen çocuğa döndü.

Zümrüt Prens 2. CiltHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin