Düello Kulübü

242 22 0
                                    

Harry, annesiyle geçirdiği vakitten son derece keyif alıyordu. Bir çok kişinin gözünde inek olsa da Harry onun eğlenmeyi bildiğini görmüştü. Annesiyle fazla vakit geçirdiğini düşündüğü için artık Çapulcuların yanında durmaya karar vermişti.

Öte yandan kızların dediği gibi Clary Reinhart asla vazgeçmemişti. Sürekli Harry'ye teklif yapıyor ve Harry de onu itinayla reddediyordu. Okulun en gözde kızını reddeden Harry'ye teklif yapma konusunda diğer kızlar da çekiniyordu. Bir tek Lily'nin olduğu grupla muhabbet ediyordu sonuçta. Başka kimseyle sohbete girişmediği için ondan hoşlanan kızlar asla adım atmıyorlardı. Bu da Harry'nin işine geliyordu açıkçası.

Evet, bir haftadır burada olmasına rağmen Harry, birçok kızın hayran hayran bakışlarını üzerinde hissediyordu. Yine de asla hiçbirine dönüp bakmıyor kimseyi umursamıyordu.

İkinci haftanın başına geldiğinde Harry, Çapulcular ile kahvaltıya inerken duyuru panosunun önündeki kalabalığı fark etti ve oraya doğru ilerlemeye başladılar.

"Yine ne asmışlar acaba?" diye sordu Sirius.

Onun sorusunun cevabını hepsi merak ediyordu. Harry hemen orada bulunan birisinin zihnine girdi ve bu akşam, derslerden sonra Düello Kulübü'nün başlayacağını öğrendi.

"Bu akşam, derslerden sonra Düello Kulübü başlayacakmış," dedi Harry. "Beşinci sınıf ve üstleri katılabiliyormuş.

Hepsi ona şaşkın bakışlar atarken Peter, "Nereden öğrendin?" diye sordu. "Daha panoya bakmadık bile."

"Ne gerek var?" diyerek gülümsedi Harry. "İçlerinden birinin zihnine girip ne olmuş diye baktım ve öğrendim."

"Sen başkalarının zihnine de mi girebiliyorsun?" diye sordu şaşkınca Remus. Diğerleri de Remus gibiydi.

Harry onlara bakıp göz devirdi ve "Artık benimle ilgili bir şey öğrendiğinizde şaşırmasanız. Asasız büyü yaptığımı öğrendiğinizde bile böyle şaşırmamıştınız."

Harry son sözlerini kimse duymasın diye onlara yaklaşarak fısıldamıştı. Onlar da Harry'nin dediğine hak verircesine bir bakış paylaştılar.

Büyük Salon'a girdiklerinde hemen Gryffindor masasına oturdular. Ne var ki onlar oturur oturmaz Slytherin masasından kendisine seslenildi.

"Bu akşama iyi hazırlan Harry olan Potter," dedi içlerinden biri. Harry ona bakınca geçen sefer düello ettiği beş kişiden biri olduğunu gördü. Nott'tu bu. "Şansa ihtiyacın olacak."

Onun bu dediğiyle Harry ona baktı ve sadece gülümseyerek "O zaman bu akşam karşıma on kişi çıkın," dedi. "Malum beşinize karşı fazla sıkıcıydı. Biraz zorlanmak istiyorum açıkçası."

Harry'nin bu söyledikleriyle bütün Salon kahkahaya boğulurken Slytherinliler somurtuyordu. Harry tatmin olmuş bir şekilde James ile beşlik çaktı.

Kahvaltı bittikten sonra Harry Çapulcular ile baraber İksir sınıfına doğru yol aldı. Harry hemen Lily'nin yanındaki yerini alırken diğerleri de yanlarına geçti.

Profesör Slughorn sınıfa girdiğinde hepsi ona döndü. Slughron da onlara neşeyle bakıyordu. Herkesin kendisini dinlediğinden emin olunca konuşmaya başladı.

"Bugün sizden bir iksir yapmanızı isteyeceğim," dedi. "Yaşayan Ölüm İksiri'ni yapacaksınız ve en iyi yapan ikiliye ödül var. Malzemelerinizi dolaptan alabilirsiniz."

Herkes kitaplarını çıkardı ve gerekli malzemelere bakıp hepsini dolaptan aldı. Slughorn "Başlayın!" deyince hepsi hızla yapmaya başladı. Harry de önlerinde açık olan kitabı kapattı.

Zümrüt Prens 2. CiltHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin