‼️yetiskin icerik bolum tamamen ona gore okuyun
•••
"Belki ben de tatmalıyım biraz da."
Changbin için can alıcı kısım hissettiği temastan çok Seungmin'in bunu gözleri içine bakarak yapıyor olmasıydı. Çok bariz bir şekilde tahrik olmuştu.
Seungmin beklemeden pantolonun düğmesini açarak aşağı çekiştirdi. Ardından iç çamaşırını da indirerek Changbin'in sertleşen penisinin etrafına doladı ince parmaklarını.
Gözlerini kırpmadan her hareketini izleyen Changbin'in bakışlarına tekrar cevap vermiş "Nasıl hissediyorsun?" diye sormuştu. Elini ileri geri hareket ettirmeye başladığında Changbin zevkle kafasını geriye doğru yasladı. Akan su bu şekilde suratına da denk gelmişti. "Fazla iyi." dedi sıklaşan nefesleri arasından.
Seungmin hareketlerini yavaşlatıp başından ucuna kadar diliyle bir yol izlediğinde Changbin bir elini Seungmin'in saçları arasına daldırdı. Bir yandan eliyle iş görürken diğer yandan diliyle yalayarak ağzına alması, Changbin'i çıldırtacak raddeye getirmişti.
"Ah siktir Seungmin!" diyerek inledi.
Seungmin hareketlerine devam ederken Changbin de kalçasını oynatarak daha fazlasını istiyordu. Son kez ağzına aldıktan sonra el hareketlerine devam ederek çömeldiği yerden kalktı ve Changbin'in dudaklarına yapıştı.
İkisinin hareketleri de giderek sertleşirken dilleri birbirine dolanıyor, elleri vücutlarında geziniyordu. Changbin sabırsızlıkla Seungmin'in üstündeki ıslanmış pembe pijamanın düğmelerini koparırcasına açarak üstünden çıkardı. Bacaklarında kalan kendi kıyafetlerinden de kurtulmuştu ardından. Bu sırada ayrılan dudakları boynuna doğru ilerledi. Her bir yerinin tadını almak ister gibi önce dilini kullanıyor ardından öpüp iz kalacağına emin olduğu bir şekilde emerek ısırıyordu. Seungmin ellerini Changbin'in omuzlarına koyarak tutundu. Başının döndüğünü hissediyordu aldığı hazdan dolayı. Kalbinin yerinden çıkacak kadar hızlı atması da vardı tabii.
Changbin ince beline kollarını koyarak yavaşça aşağı kaydı. Göğüs uçlarından birini dişleri arasına aldığında elleri boşta durmak yerine Seungmin'in kalçasından aşağı indiriyordu pijamasıyla beraber iç çamaşırını. Hemen ayaklarının dibine düşen kıyafetlerinden zorlukla kurtuldu Seungmin.
"Changbin," diye söylendi sık nefesleri arasından.
Bir "Hmm.." mırıltısı çıkardı Changbin çünkü konuşamayacak kadar meşguldü. Seungmin ayak parmaklarına kadar uyuştuğunu hissederken ayakta durmakta zorluk çekiyordu.
"B-biraz daha hızlı olur musun?" diye sordu son gücüyle. Changbin göz ucuyla sevgilisinin yüzüne bakmış ama dediğine uyacak bir harekette de bulunmamıştı. Seungmin başını geriye atarak banyonun soğuk duvarına yasladı kendisini. Gözlerini kırpıştırıp duruyordu sürekli.
Changbin bir elini beline yerleştirip diğer eliyle de çoktan sertleşen Seungmin'in penisinin etrafını sardı. Bu hareketle Seungmin karnını istemsiz içeri çekmiş ve sessizce inlemişti.
Birkaç dakika ya da saniye kavrayamadıkları süreçte Changbin dudaklarını tekrar Seungmin'in dudaklarına bastırdı. Alt dudağını emerek geri çekildi ve aynı işlemi üst dudağına da uyguladı. Seungmin öpüşmelerini bölecek bir şekilde kendi bedenini Changbin'e yaklaştırdığında sertliklerinin birbirine sürtmesi ikisinin de sesli bir şekilde inlemesine sebep oldu.
Changbin belinden tutarak Seungmin'in arkaya dönmesini sağladı. Sırtına bir öpücük bıraktı ardından. "Çok güzelsin." diye fısıldadı. Seungmin zevkten dört köşe bile olurken bu şekilde iltifat duymayı beklemediğinden kıkırdı. "Sen de çok seksi."
Changbin arkasından yaklaşarak penisini kalçasına sürttü sevgilisinin. "Öyle miyim?" dedi kulağına doğru.
Seungmin kafasını arkasındaki bedenin omzuna doğru yasladı. Bir eli kendi penisine gittiğinde ondan önce Changbin davranmış ve etafını sıkı sıkıya sardığı sertliği okşamıştı.
"Peki beni senin içindeyken de seksi bulur muydun?" deyip Seungmin'in açıkta kalan boynuna ıslak bir öpücük bıraktı.
Seungmin gözleri kayarken zevkle "Lütfen bana bu anı bahşet Bay Seo." demişti.
Changbin önce elini çekti. Sonra Seungmin'in üst bedenini eğerek küvetin kenarına tutunmasına sebep oldu. "Sen çok fenasın." diyerek orta ve yüzük parmağını uzatarak Seungmin'in ağzına almasını bekledi. Bu işi de hallettiklerinde önünde duran bedenin belinden tutarak sabitledi. İlk bir parmağını içine soktuğunda Seungmin'in bedenini irkilerek geri çekmesini izledi. Biraz alıştıktan sonra ikinciyi de yanında yolladığında seslice inlemişti. Changbin parmaklarının hareketlerini devam ettirirken sırtına doğru eğilerek "İstiyor musun beni?" diye sordu. Seungmin zevkle kafasını salladı aşağı yukarı.
Ama Changbin bu cevabı beğenmemişti. "Duyamadım bebeğim." dedi istekle. Seungmin kalçasını geriye ittirerek "Evet." dedi inleyerek. "İstiyorum lütfen."
Changbin parmaklarını geri çekerek yerine penisini koymuştu bununla beraber. Deliğin hemen ucunda durması Seungmin'i delirtirken konuşmak için dudaklarını araladı. "Chang- Ah siktir!"
Adını duyamadan bunun bir inlemeye dönüşmesi Changbin'in hoşuna giderken biraz daha ileri giderek bekledi. Yavaş hareketlerle kalçasını ilerletirken ellerini Seungmin'in ince belini tutarak sabitlemişti.
Bir süre sonra Seungmin'in"S-en hep bu kadar yavaş mısındır?" sorusuyla yüzünde yandan bir gülüş oluştu. Seungmin'in içindeki hareketini hızlandırmaya başladığında bedenlerinin birbirine çarpma sesiyle beraber inlemeleri de kulaklarını dolduruyordu.
"Sen hep böyle kaşınır mısın?" diyerek taklit etti onu.
Seungmin başta hissettiği acının zevke dönmesiyle beraber tutunduğu yerden bir elini bırakıp kendi penisine götürdü ve ileri geri hareketlerini başlattı.
"Senin olduğun her konuda kaşınmak huyum olmuş." dedi ve Changbin'in biraz daha hızlanması seslice inlemesine sebep oldu. "Sikeyim."
"Onu ben yapıyorum şu an." dedi Changbin. Seungmin'in eğdiği bedenini biraz dikleştirip onun elinin üstünden penisini tuttu. O kadar odaklanmışlardı ki birbirlerine suyun hala açık olduğunu bile unutmuşlardı.
Bir süre sonra Changbin içinden çıkarak Seungmin'i kendine çevirdi ve dudaklarını uzun bir öpücük bıraktı. Elleri kalçasını sıkarken kasıklarını birbirine çarptırmıştı.
Seungmin'in bedenini suyun aktığı tarafa çevirdi bu sefer. Arkasını döndürerek tekrar önünde eğilmesini sağladığında su Seungmin'in sırtından aşağı akmaya başlamıştı. Boş bıraktığı deliği tekrar doldurdu ardından.
Zevkle inleyişleri, bedenlerinin çarpma sesleri ve suyun sesi birbirine karışırken Seungmin "Ah siktir!" dedi hissettiği hazla. "Biraz daha hızlan." diyerek kendini Changbin'e doğru bastırdı ve penisini çekiştirmeye devam etti. Changbin de tamamen ucunda olduğunu hissediyordu artık.
"Boşalacağım." diyerek haber verme gereği duydu. Birkaç dakika sonra Changbin, Seungmin'in içine boşalırken kendini geri çekmişti. Ondan saniyeler sonra da da Seungmin aynı işlemi görmüştü.
İkisinin de göğsü hızlı nefes alıp vermelerinden dolayı kalkıp inerken Changbin, Seungmin'i kendine çevirerek suyun altına girdi. Dağılmış görüntüsü karşısında bıyık altından gülse de "Var mısın bir tur daha?" diye sordu alayla.
Seungmin de ne bu soruyu beklemediği için gülmüş "Salak." diyerek suyu yüzüne sıçratmıştı. Tabii ikiside bir turun daha tekrar yaşanacağından oldukça emindi.
•••
utanıyom dedikten sonra benim bölümün ortaya geliş
sonraki bölüm final
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuck it i love u
Fanfiction{seungbin} changbin arkadaşları ile bir iddiaya girer. ;; tamamlandı.