Kim Seungmin kimseye zararı olmayan içine kapanık bir 12. sınıf öğrencisi şu zamana kadar 4 lise değiştirmiş birisi. Kendisi zengin sayılmaz ama kendisi için 4 lise değiştirdi. Değiştirmesini sebebi öğrencilerin ona zorbalık yapması. Evet,zorbalık yapmaları. Gittiği her yerde zorbalık görmesi,her türlü şiddete maruz kalması artık her bulunduğu ortamda vardı. Ne kadar okul değiştirsede bu belalar peşini bırakmıyordu. Neden insanlar ona öyle davranıyordu, Neden bu tür işkencelere maruz kalıyordu, Neden insanlar onu olduğu gibi kabul etmiyordu? Acaba hiç bir insan onu sevmeyecek miyidi? Aslında pek sayılmaz, belkide yeni gittiği okulunda onu gerçekten sevecek onu olduğu gibi kabul edecek birileri ile uzun bir yaşam sürdüre bilir belki kim bilir...
_________________________________________
Bir gün seungmin istemsiz bir şekilde yeni okuluna doğru yürümeye başladı. Tedirgindi, kim bilir başına neler gelecekti. Artık böyle şeylere alıştığı için çok fazla kafaya takmamaya başlamıştı. Nede olsa insan bir şeylere hemen alışıyor. Ama bu duruma alışsada kalbinde hala acılar artmaya devam ediyordu.
Okul bahçesine girdiğinde bir çok kişi Seungmin'e bakıyordu. Bakan kişi sayısı giderek artınca Seungmin etrafına bakmadan hızlı adımlarla okula girdi.
Neden herkes ona bakıyordu. Genelde ayrıldığı okullarda herkes ona bakmamak için direniyordu, Neden bu sefer farklı oldu? Bunları düşünürken bir yanda sınıfını bulmaya çalışıyordu.
"Burası çok büyük, nasıl bulucam şimdi bu sınıfı?" diye mırıldanarak etrafa bakmaya başladı. Sonra en iyisi birisine sormaktı. Ama ya sorduğu kişi onu dinlemeden ona sataşırsa? Ama başka ne yapacaktı ki etrafta öğretmen de göremedi, en mantıklısı bir öğrenciye sormaktı ve giriş kapısının yanında duran bir öğrenciye sormaya karar verdi.Merhaba ben bu okula yeni geldim 12/A sınıfı nerede acaba?
Çok şeker birisine benziyorsun, hoşgeldin okulumuza, istersen seni sınıfına götürebilirim?
G-gerçekten mi?
Evet neden şaşırdın ki?
Ş-şey daha önce kimse benimle bu kadar samimi konuşmadı da
Hmm anladım gel hadi seni sınıfına götüreyim
Buda neydi şimdi? Biri ona gerçekten yardım mı ediyordu. Seungmin gerçekten şaşkındı ilk defa biri ona yardım etmişti, bu ona çok garip gelmişti.
İşte sınıfın burası tekrardan hoş geldin
Çok teşekkür ederim, çok saol
Rica ederim, şeyy acaba tenefüslerde okul girişinde buluşalım mı belki arkadaş oluruz
Ş-şey b-ben yani
Sanırım biraz korkuyorsun ama ben iyi birisiyim benden korkmana gerek yok
Şey, tamam o zaman teneffüste buluşuruz
Peki o zaman görüşürüz
Çocuk sevinçle sınıfına doğru ilerledi. Neler oluyordu böyle, bu bir rüyamı? O çocuk Seungmin'e neden bu kadar yakın davrandı? Seungmin sanki hayal dünyasındaki gibi hissediyordu kendisini. Bu sırada ders zili çaldı ve Seungmin boş olan bir sıraya doğru yöneldi.
Tam sırasına oturacakken bir öğrenci sandalyeyi kendine doğru çekince Seungmin yere düştü. Etraftaki kişiler gülmeye başlamıştı. Evet, burasıda diğer okullarından farklı değildi, farklı olan tek şey sadece temiz bir kalbi olan öğrenci olmasıydı. Belki o da diğerleri gibi acımasız biriydi. Sadece iyi biriymiş gibi davranıyor olabilirdi ama belli değildi.Kusura bakma bizim hoşgeldin deme şeklimiz böyle
Birini yere düşürerek mi hoş geldin diyorsunuz?
Evet böyle hoş geldin diyoruz, bir sorun mu var.
Seungmin biraz daha konuşsa onu öldürecekmiş gibi bakıyorlardı. En iyisi susmayı tercih edip sırasını oturdu. Sussa bile hala onu çekiştirmeye devam
ediyorlardı. Bir süre sonra öğretmen sınıfa girdi ve ilk ders başlamıştı...Tenefüs zili çalmıştı. Seungmin de hemen ona yardım eden çocuğun yanına gitti. Çok heyecanlıydı. İlk defa birisi ile arkadaş olacaktı. İçinde şüpheler vardı ama aldırış etmedi
Okulun giriş kapısına geldiğinde onu görmemişti. Belliki daha sınıftan çıkmamıştı. Kalbi neredeyse yerinden fırlayacaktı.
Birden bire bir kaç öğrenci ona doğru yürümeye başladı. Çocuklar iri yarılı tiplerdi. Aynı serseriler gibi giyinmişlerdi ve sanki Seungmin'i döveceklermiş gibi bir halleri vardı. Seungmin bir an korkuyla yavaş yavaş merdivenlere doğru yürümeye başlayacakken ona doğru gelen öğrencilerden biri hızlanıp Seungmin'in saçını tutup onu erkekler tuvaletine doğru sürüklemeye başladılar.
Çocuklar Seungmin'i duvara yaslayınca Seungmin şaçını tutan kişinin onun sandalyesini çeken çocuğun olduğunu gördü.Ne o korktun mu
Ne istiyorsunuz benden
Yeni olduğun için sana bir hoş geldin sürprizi yapalım dedik
Bu şekilde hoş geldin süprizi yapacaksanız beni bırakın
Neden dövücen mi bizi ha?
Saçımı çekiştirmeyin!
İster çekiştiririm ister çekişirmem anlıyormusun keriz!
Hayır, vurmayın lütfen
vurmayın vur-Seungmin sözünü bitirmeden hemen biri gelip çocukları dövmeye başladı.
Neler oluyor, bu kişide kimdi böyle?
...Çocuklar sağlam bir yumruk yedikten sonra oradan uzaklaşmaya başladı.
Sonrasında çocukları döven kişi Seungmin'e döndüğünde o kişinin ona yardım eden kişinin olduğunu gördüİyi misin?
E-evet, s-sen nereden çıktın
Lavabodaydım kusura bakma seni beklettim benim yüzümden dayak yedin
Hayır, Hayır ben iyiyim önemli değil
Peki o zaman hadi gel okul girişine gidelim
_________________________________________
Off çok garip başladı umarım güzel bir şey çıkar ortaya
İyi okumalar dilerim♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sudden Love/CHANMİN
Random~Benim olucaksın Seungmin, sadece benim olmak zorundasın (Argo, küfür, cinsel içerik içerir. Rahatsız olanların okumasını tavsiye etmem. Smuttır.)