Seungmin'in anlatımıyla
_________________________________________Sabah Chan'ın sesiyle uyandım. Yerimden doğrularak yüzümü yıkamak üzere lavaboya gittim. Kendimi çok değişik hissediyordum. Karnıma sanki biri dokunmuş gibi hissediyordum ama bu his nedense çok hoşuma gitti. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra salona indim ve Chan ikimiz için sandviç hazırlamıştı. Uzun zamandır sandviç de yemiyordum harika olmuştu. Yalnız ben yerken Chan sürekli bana bakıyordu. Kendimi tuhafa aldım. Derinden bakıyordu bana baya etkiliydi. Sandviçleri yedikten sonra ağzımda peynir parçaları kalmıştı. Ben fark etmedim ama Chan fark edince parmağıyla dudağımda kalan peynir parçalarını alıp parmağını kendi ağzına getirip aldığı peynir parçalarını yedi. O an yutkundum, Chan bunu yapınca bana biraz daha yaklaştı. Tüylerim ürpermişti. Chan bana yavşamayı mı çalışıyordu? Peki o bunu yapınca ben neden rahatladım? Çok garip duygular içerisindeyim.
Aradan 10-15 dk geçtikten sonra beraber çantalarımızı alıp evden çıktık.
Kapıdan çıkarken Chan hemen elimi tuttu ve çok sıkı tutuyordu. Bir an beni bırakmicak sanıyordum ama sınıfa geldiğimiz de bıraktı. Sıramıza oturduk ve her zaman ki gibi o zorba çocuklar sikecekmiş gibi bakıyorlardı. Chan de fark edip omzumdan tutarak beni kendine çekti ve çocuklara çok sert bakınca çocuklar önüne döndü. Anlamaya çalışıyordum. Daha geçen gün tanışmamıza rağmen bana çok ama çok yakın davranıyordu. Ama bu davranışları açıkçası hoşuma gidiyordu....
İlk iki ders bitmişti. Teneffüste herkes sınıftan çıktı ama Chan ile ikimiz sınıfta kaldık.
Rahat uyudun mu bu gece?
Evet beni evin de çok güzel ağırladın saol
Bir şey değil ne zaman istersen gelebilirsin kapım sadece sana her zaman açık
Teşekkür ederim Chan sen çok iyisin seni gerçekten çok sevdim daha önce bana hiç bu kadar değer veren beni koruyan biri görmedim.
(Bunu söylerken göz yaşlarımdan bir kaç tanesi akmaya başladı)Rica ederim ağlama senin gibi birisine nasıl zorbalık yapıyorlar hala aklım almıyor, ama bundan sonra kimse sana dokunamicak
Şeyy Chan sana bir şey sormak ve dürüst bir şekilde cevap vermeni istiyorum
Tabi söyle bakalım ne Soracaksın
Chan şeyy sen benden hoşlanıyor musun?
Neee, şeyy ben...
Chan'ın anlatımıyla
_________________________________________O an şok oldum. Çok mu belli ediyordum onu sevdiğimi? Bu kadar çok erken anlayacağını tahmin etmemiştim.
Doğruyu söyle şu ana kadar her şeyimizi paylaştık sadece doğruyu söyle
Evet seni seviyorum, senden hoşlanıyorum seungmin, aslında bunu sana ilk tanıştığımızda söylicektim ama korktum. Beni sevmezsin diye düşündüm.
Beni seven birisini neden sevmeyeyim ki bu benim hep istediğim şey di bir birimizi sevecek bir...
Bir?
Bir dost olması benim en çok istediğim şeydi
Chan bende sanırım senden hoşlanıyorum, bana yakın davranman bana huzur veriyor kendimi rahatlamış hissediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sudden Love/CHANMİN
Random~Benim olucaksın Seungmin, sadece benim olmak zorundasın (Argo, küfür, cinsel içerik içerir. Rahatsız olanların okumasını tavsiye etmem. Smuttır.)