Chan'ın anlatımıyla
_________________________________________Derste derse odaklanmam gerekirken Seungmin'e odaklınıyordum. Hocaya bakmaya çalışıyorum ama gözlerim Seungmin'e kayıyordu. Lan dersin ortasındada çocuğa yapışırsam yuh artık. Vallahi disiplin oluruz tüm eğitim hayatı çöp olur valla. Ben dayanamamaya başladım artık tenefüs zilinin çalması için dakika saymaya başladım. Ama kurban olduğum bu nasıl çekicilik ders dinlerken bile beni kendisine aşık etti ya daha bir şey demiyorum. Sonunda zil çaldı ben Seungmin'in elinden tututup lavaboya gittik. Girer girmez boş bir tuvalete gidip kapıyı kilitledim. Önce Seungmin'e sarıldım. Bu nasıl rahat verici bir his lan harika. Sarılırken kulağıma "Dokun bana Chan dokun bana, bedenimin sana ihtiyacı var" dedi. Ben bu isteği geri çevirir miyim tabikide çevirmem, hemen ikimizinde gömleğini çıkardım. Önce göğüs uçlarına dil darbeleri atmaya başladığımda Seungmin kıpırdamamak için zor duruyordu ve o an saçlarımı okşamaya başladı. Sonra yukarı çıkıp boynunu yumuşak bir şekilde emmeye başladım o da bana yer açtı. Emme işini bitirdikten sonra dudaklarını kavrayıp emmeye başladım o da bana karşılık verdi. Ben onun alt dudağını o da benim üst dudağımı emiyordu. Geri çekilip ikimizi de komple soydum. Seungmin'i duvara yasladım. Bir kolumla omzundan tutup duvara sabitlemişken diğer elimle de penisine dokunuyordum. Birden parmağımı deliğe soktum ve o an Seungmin'in nefes alıp verişi hızlandı. Hareket etmeye başladığında arkasına geçip kollarımın arasına aldım ve parmağımı dairesel hareketler yaparak deliği genişlettim. Seungmin kendini salmış bir şekilde başını omzuma yasladı.
Böyle iyimi bebeğim?
Ah,evet ama daha fazla istiyorum zil çalana kadar oyna benimle, dokun bana harika hissediyorum böyle
Tabikide, bu isteğini geri çeviremem bebeğim
Diğer parmağımı da deliğe soktuğumda Seungmin minik minik inleyerek bana daha çok yaklaştı. Boynuma minik minik öpücükler bırakıyordu. Çıldırıcam harika bir şey bu. Parmağımı çektim ve Seungmin'i klozet kapağının üzerine oturtturdum ve içine girdim. Seungmin delirecek gibiydi. Gözlerini kaçıra kaçıra etrafa bakınıyordu. Duvarları eziliyordu şu an içindeydim ve bu onu deli ediyordu. İçinden çıktığımda Seungmin ayağa kalkıp kendini bana doğru bıraktı.
Ahh Chan, deliricem harikasın
Sende öyle bebeğim daha fazla ister misin?
Önce beni öpmeni istiyorum
Tabi hemenHemen dudaklarına yapıştım. Seungmin yanaklarımdan bende onun ensesinden tutuyordum. O an bir sessizlik oluştu. Sadece bizim öperken çıkan mırıldanma sesleri duyuluyordu. Zil çalmıştı. Ben bırakmaya çalışıyordum ama Seungmin bırakmıyordu. Ben kendimi geriye doğru çekerken onu beni kendisine doğru çekiyordu. Belliki bırakmak istemiyordu. O bırakmıyorken ben niye bırakayım ki? Bende ona daha çok yaklaştım ve alt dudağını emmeye başladım. Hoca bizi yok yazacaktı ama bundan bize ne? Zaten 1 günden başka yok yazıldığımız olmadı. Bir dersten de bir şey olmasın bir zahmet. Ama Seungmin de beni cidden bırakmıyordu. Bıraksak akşama kadar öpüşücektik neredeyse. Nefesi kesilince geri çekildi ve kollarını boynuma doladı.
Chan lütfen bu derse girmeyelim biraz daha sevişelim lütfen
Sen yeterki iste güzelim ben durmadan seninle sevişebilirim. Peki o zaman biraz daha sevişelim şu kalçalarını avuçlamadım henüz hem.
Kalçalarını avuçlamaya başladım. O da benim kaslarımı okşuyordu. Avuçlarken de dilimi dudaklarında gezdiriyordum. Seungmin de dilimi dudaklarının arasına alıyordu. Kıkırdamaya başladım gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Kalçasını bıraktım ve Seungmin'in dilini yakalayıp emmeye başladım ve ensesinden tutup onu kendime daha çok yaklaştırdım. Birden görevli personelin girdiğini fark ettim. Lan görevli kapıya tıklicak burayı temizlicem siktirin gidin dicek biz hala dillerimizi emiyorduk. Tam da tahmin ettiğim gibi personel kapıyı tıkladı. Seungmin tam bir küfür savuracakken dudağına yapıştım. Personel kapıyı sürekli tıklatınca Seungmin paniklemişti. Saçlarını okşayıp onu sakinleştirdim ve sakin bir şekilde 'dolu' dedim. Önce üstümüzü giyindik ve ben anahtar deliğinden personeli gözetliyordum. Personel arkasına dönüp diğer tarafa gittiğinde sessiz ve hızlı bir şekilde çıktık. Sınıfın olduğu kata gittiğimizde yerde rehber hocanın odasına geldiği öğrencilerin hocalara verdiği kağıdı gördük. O kağıdı aldık bu harika bir tesadüf oldu yok yazılmicaktık. Sınıf kapısına geldiğimizde Seungmin tam kapıyı çalacakken Seungmin'i duvara yaslayıp dudağını öpmeye başladım ve Seungmin de bana sarıldı. O anı müdür yardımcısının geliş sesi ile bozduk ve hemen sınıfa girdik ve hocaya kağıdı verdik. Hocada bunu yedi gerçekten.
Sıramıza geçtik ve 3-4 dakika sonra tekrar zil çaldı....
_________________________________________
Seungmin'in anlatımıyla
_________________________________________
Eve gitme vakti gelmişti. Okul bahçesine geldiğimizde tam bahçe kapısından çıkacakken babamı gördüm ve Chan'ı durdurdum. Bu adam benden ne istiyor? Ben ona ne yaptım oğlu olmam benim suçum mu? Hemen arka bahçeye gidip tam denizlerden atlayacakken müdür yardımcısı gördü. Çığlık ata ata bizi ordan uzaklaştırdı.
Şimdi sıçtık. Şu an çok pis sıçtık. Chan'a yaslana yaslana ön kapıya doğru ilerledik. Bir den Chan ön kapıdan geçen öğretmenleri gördü. Hemen öğretmenlerin arasına sızarak ön kapıdan çıktık ve eve giden sokak arasına doğru koştuk. Bizi görmemiş olması konusunda rahatladım. Ödüm vallahi bokuma karıştı. Bu adam okulunu nerden biliyor yaa! Kafamın içi bunlarla dolup taşarken eve vardık. Chan eve girdiğimizde endişeli olduğumu gördü. Koltuğa geçtik, Chan'ın kucağına oturdum haberleri seyrediyorduk. İlk kanalı açtığımızda babamın polis tarafından arandığını gördük. O an biraz rahatlamıştık en azından eninde sonunda yakalanacaktı. Haberde babamı gösterdiklerinde babam "O orospu çocuğunu öldürmeden gitmicem onun yüzünden hayatım karardı önce o pisliği ortadan kaldırıcam!" dedi. Göz yaşlarımı tutamadım birden hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Zararım dokunmadığı halde hayatına zarar verdiğimi söyleyen bana küfür ile hitap edip seni öldürürüm diyip bana tehditler yağdıran bir babaya sahiptim. Kalbin bile bu sözlere dayanamadı. Ya babam beni gerçekten öldürecekti yada babam ölecekti. Çünkü o an onu öldürme isteği oluşmuştu içimde ve bunu durdurmam neredeyse imkansıza yakındı.
_________________________________________
Hepinizden çok özür diliyorum vallahi bu üşengeçlik beni yedi bitirdi
SKZSKZSKZSKZSKZSKZSKZ
Baya geç oldu ama sonunda attım artık içim rahat uyuya bilirimArtık yeni bölümüde 5 ay sonra atarım SKZSKZSKZSKZSKZSKZSKZ
Şaka şaka bir kaç gün sonra yb gelicek bu sefer sözİYİ OKUMALAR♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sudden Love/CHANMİN
Random~Benim olucaksın Seungmin, sadece benim olmak zorundasın (Argo, küfür, cinsel içerik içerir. Rahatsız olanların okumasını tavsiye etmem. Smuttır.)