Seungmin'in Anlatımıyla
Kahvaltımız bittiğinde beraber sofrayı topladık. Bugün haftanın son günü olduğu için evi biraz temizledikten sonra dışarı çıkmaya karar verdik. Banyodan temizlik malzemelerini almaya gittim. Biraz garip gelebilir ama bu malzemelerin kokuları o kadar çok hoş ki zararlı olmasalar bunlarla bile yıkanabilirdim. Beraber iş bölümü yaptık. Ben yerleri Chan'de camları silicekti. Sıkıcı olmasın diye Chan klasik müzik açmıştı desem... diyemem çünkü sıkıcı olmasın diye rack müzik açıp sesi de fullemişti. Şu an buna eminim ki kolu komşu gençliğimize küfrediyordur.
Bir kaç dakika sonra Chan bu müzikten sıkılmış, benim istediğim müziği açmamı söyledi. Benimde aklımda çok güzel bir bahar şarkısı vardı. Red lights açtım ve sesi bir tık kıstım valla komşunun hakaretlerini çekicek kafam yoktu. Şarkının nakarat kısmı geldiğinde Chan belimden tutup beni kendisine çekerek adem elmasımın olduğu yeri öpüp dilini gezdirdi. Ama şimdi şarkıya ayak uydurmak gerekiyordu değil mi?
Romantizm dolu temizlikten sonra hazırlanıp dışarı çıktık. Biraz alışveriş yapmak iyi olur diye düşünüp metro istasyonuna geldik. Metroyu beklerken Chan'ın telefonu çaldı. Arayan dayısıydı ve sohbet etmeye başladılar. Chan konuşurken sanki şu an izleniyormuşuz gibi bir his vardı içimde. Etrafımı gözetlemeye başladım. O adam bizi şu an gözetliyor olabilirdi derken hemen yan tarafımızda duran takım elbiseli adama baktım. Baya mafya dizilerindeki mafya liderinin sağ koluymuş gibi görünüyordu. Adamın yüzünde hem maske hem de siyah gözlük vardı. Kendimi Biraz geriye doğru çektiğimde adamın gözlüğün arasından gözlerine bakmaya çalıştım. Gözlerimiz bir birini kestiğini anlayınca adam hemen başka tarafa döndü. Belki bu değildi ama o adamdan biri gibime geliyordu. Chan dayısı ile konuşmasını bitirdikten sonra eve geri dönmemizi dayısının 2 günlüğüne bizimle kalması gerektiğini söyledi. Bu bence harikaydı çünkü bu adamı yolda bir daha görür müyüm görmez miyim öğrenmiş olurum.
Metro istasyonundan çıkıp eve doğru yol aldık. Giderken gözüm hep ortalıktaydı ama ne o adamı nede o adam gibi birini göremedim. Artık mafyacılık eğitimini nerden aldılarsa çok güzel eğitilmişler. Öyle eğitilmişler ki adamlar bukalemun olmayı öğrenmiş hatta bukalemuna tek atacak kadar kamufle olmayı öğrenmişler. Eve geldiğimizde elimizi yıkayıp mutfağa yemek hazırlamaya gittik. Chan yemekleri ocağa koyduğu an telefonu çaldı. Dayısı olduğumuz şehre geldiğini söyledi. Yemekleri ben hazırladım Chan'de dayısını almaya gitti. Chan dayısına çok bağlıydı Çünkü akrabalarından en iyi anlaştığı kişi dayısıydı. Birden bire bize gelmesi beni biraz olsun endişelendirmişti. Yemeklerin altını kapatıp salona geçip beklemeye başladım. Telefonumla oynadığım sırada kapı çaldı. Gelen Chan olamazdı daha yeni gitti çocuk ışınlanmayı buldu değil ya! Kapıya doğru yöneldim ama benim salak kafam, kapı deliğine bakmadan kapıyı açtım. Açtığım sırada önce bir el ağzımı tutarak kendisini arkama aldı. Yavaş yavaş beni yere doğru eğince elini ağzımdan çekip ensemi tuttu ve kulağıma doğru eğildi.
Karşımda çevik birini görmeyi bekliyordum sevgilin nerde?
Cehennemin dibinde sanane sevgilimden angut herif, bırak
beni!
(Cebindeki bıçağı gösterir)Şimdi bu bıçakla şahdamarını falan kessem sevgilin seni kanlı bir şekilde yerde görse şu an olduğu cehenneme gittiği için kendini asmazmıydı?
O bıçağı götüne sokar ters çeviririm
Korkusuzsun yani?
Hem de hiç olmadığım kadar
Bu kadar fazla yürek yedikten sonra adam beni sırt üstü yere itip ayağıyla göğsüme bastırıp arka cebindeki silahı çıkardı ve ağzımın içine yerleştirdi. Bundan zevk almışa benziyordu. Eğilerek "Korkuyor musun? Yaşamın bana bağlı gibi görünüyor" dedi. Tek tuhaf olan şey merminin namlusunun sıcak olmasıydı. Demek ki yeni bir atış yapmıştı. Adam benden tepki göremeyince sonunda işime yarayan konuya geçti.
Şu an kim tarafından gönderildiğimi merak ediyorsun dimi?
Evet ve bir zahmet söyle benimle işiniz ne?
Biraz merak et merak iyidir ama sana bir ipucu vericem. Bu kişiyi sen çok iyi tanıyorsun aslında. Hayatında ilk kez o kişiyle kavga etmiştin.
Peki bu kişinin benimle işi ne?
Bilmem ama eğer benimle gelirsen öğrenirsin
Aynen bende salağım ya hemen arkandan gelicem kimseye gitmiyorum ben
(Saçından tutar)
Sana reddetme seçeniğinj verdiğimi hatırlamıyorum
(Seungmin adamın bacak arasına geçirir)
Bende size gelicem dediğimi hatırlamıyorum eğer şimdi gitmezsen tüm mahalleyi başına toplarımNeyse en azından her gün burda olucam senin için
Siktir git sana benim için burda tüne diyen yok!
Adam siyah bir arabaya binip gitti. Giderken arabanın plakasını baktım ve unutmamak için not aldım. Bu sefer kılpayı kurtulmuştum. Ama her gün burda olacaklardı ve ben bu amk orospu evladını tanımıyordum. Ben en son ne zaman ve kiminle kavga ettiğimi hatırlamıyorum. Ama şimdi bir tanesi ayağıma kadar geldiyse yavaş yavaş bu işin sonu çıkacağı benziyor.
Bir yarın saat sonra Chan ve dayısı gelmişti. Chan'ın dayısı perişan haldeydi. Adam neredeyse ağlicaktı. Bir sorun olduğunu anlamıştım çünkü dayısı apar topar neden bize geleceğini söylesin ki? Hemen mutfağa gidip bir bardak su getirip adamın sakinleşmesini bekledik.
____________________________________
Ben cidden salak olabilirim. Hikayeyi yazmışım ve ben hikayeyi paylaşmamışım amk paylaştım sanıyorum. Bunu salaklığıma verin kusura bakmayın. Neyse işler biraz kızıştı ve hikayeye yeni kişiler eklenecek bakalım neler olucak.
İYİ OKUMALAR ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sudden Love/CHANMİN
Aléatoire~Benim olucaksın Seungmin, sadece benim olmak zorundasın (Argo, küfür, cinsel içerik içerir. Rahatsız olanların okumasını tavsiye etmem. Smuttır.)