Seungmin'in anlatımıyla
_________________________________________Çocuklar gittikten sonra Chan ile tekrardan baş başa kaldık
Evet, nerde kalmıştık
En son kalçamı sikiyordun
Aaa evet ama şimdi değil biraz sonra kalçanı sikmeye devam edicem şimdi deliğini kontrol etmek istiyorum bakıyım ne durumda
Acıyor sayende
Bir bakayım
Chan önce kendini sonra beni komple soydu. Bu sefer tepki vermedim çünkü bu iş gittikçe hoşuma gitmeye başlamıştı. Chan önce parmaklarını penisimde gezdirmeye başladı. Sonra aniden baş parmağını penisin içine soktu. O an duvarlarım ezilmiş gibi hissettim çok acıyordu. Chan parmağını daha çok soktukça daha çok acıyordu.
Aahh Chan hareket ettir acıyor
Hareket ettirmek istemiyorum
Ahh Chan hadi ama lütfen deliricem şimdi
Hareket ettiremem böyle iyi
Chan beni sinirlendirme açıyor
diyorum lütfenSinirlenince ne yapacaksın sen
Bir anda ayağa kalkıp Chan'ın penisine yapıştım ve hemen penisi kavrayıp emmeye başladım. Çok sert emdiğim için Chan inlemeye başladı. Geri çekildiğimde hemen parmağımı küçük deliğe soktum. Soktuğum an Chan zıplamaya başladı. Rahat durmayınca üstüne oturdum ve diğer ikinci parmağımıda deliğe sokup makas hareketi yapmaya başladım. Chan'ın de altımda kıvranması çok hoşuma gitmişti açıkçası. Delik genişlediği zaman parmaklarımı çektim ve Chan'ın dudaklarını öptüm. Öptükten sonra Chan ani bir şekilde belimden tutup beni altına yatırdı.
Alt tarafta sen olucaksın bebeğim bu değişmicek tamam mı
Tamam zaten becermek değil becerilmek hoşuma gidiyor
Aferin hazır deliğimi büyütmüşken içine girmemi ister misin
Ah tabikide evet lütfen
Chan dudaklarımı bir kez daha öptükten sonra içime girdi. Duvarlarının ezilme hissi ne kadar acı verici olsada baya hoştu. Chan üstümdeyken gözlerini benden ayırmıyordu çok romantik bakıyordu. İçimden çıktığı an beni kaldırıp duvara yasladı ve hemen boynuma girişti. Boyun kısmı en sevdiğim kısımda boynumu emmesi aşırı hoşuma gidiyordu. Sonra beni yere devirip üstüme yattı ve dudaklarımı emmeye başladı. Hiç kalkmak istemiyordum. O bırakana kadar bırakmak istemiyordum ve şu an aşırı eğleniyordum. Ardından Chan beni ters çevirip kalçama vurmaya ve sıkmaya başladı. Acısa bile kıvranmadım çünkü o anı neden bozayım ki? Daha sonra Chan beni düz çevirip alnımdaki terleri sildi.
Bugün bu kadarlık yeter bebeğim çok yorulduk. Yarın yine ama bir farklılık katarak tekrardan yapıcaz.
Hmm farklılık derken ne gibi bir farklılık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sudden Love/CHANMİN
Diversos~Benim olucaksın Seungmin, sadece benim olmak zorundasın (Argo, küfür, cinsel içerik içerir. Rahatsız olanların okumasını tavsiye etmem. Smuttır.)