Chan'ın anlatımıyla
_________________________________________Adama yumruğu geçirdikten sonra arkasından söve söve uzaklaştı. Kapıyı kapattım ve derin bir nefes aldım. Bu adam Seungmin'e zarar vereceği kesin. Bundan sonra Seungmin'i yanımdan ayırmamam gerekiyordu. Hatta beraber bile yaşamamız gerekiyordu.
Salona gittiğimde Seungmin'in yanaklarından yaşlar sürülüyordu. Yanına oturdum ve sırtını okşamıya başladım.Chan beni ona ver
Tabikide vermicem buda nerden çıktı
Lütfen Chan kendi iyiliğin için yoksa benim yüzümden zarar göreceksin
Seungmin bunu aklından bile geçirme o piç bize asla bir şey yapamaz tamam mı hem bundan sonra benimle yaşayacaksın. Evinin yerini öğrenmiş olmalı. Bu evide değiştiricez ben babamla konuşucam bize okula daha yakın bir ev ayarlar sen korkma tamam mı
(Ağlayarak)
Chan senden ayrılmak istemiyorumBende senden ayrılmak istemiyorum güzelim sen korkma bundan sonra yanından ayrılmicam
Bunu dedikten sonra yanağına öpücük kondurdum. Daha sonra babamı aradım ve bize bir ev ayarlamasını söyledim. Babam yanlız yaşamayacağımı öğrenince çok sevindi çünkü evden ayrıldığımda yanlız olduğum için endişelenirdi. Telefonu kapattım ve Seungmin ile kahve yapmak için mutfağa gittim. Kahve yaparken Seungmin'in elleri titriyordu. Bunu fark edince Seungmin'in ellerini tuttum ve masada duran krem şantiyi Seungmin'in ağzına sıktım ve bende ağzına sıktığım krem şantinin birazını dilimle aldım. Seungmin gülmeye başlayınca kalçasını sıkmaya başladım. Dayanamayıp kahkaha atmaya başladı.
Heh şöyle gül işte gülmek sana çok yakışıyor
Ah Chan seninle yaşayacağım için bundan sonra daha çok gülücem merak etme
İşte bunu duymak harika bebeğim hadi bakalım kahveleri alıp korku filmi izleyelim mi
Olur tabikide
Kahveleri alıp daha önce izlemediğimiz bir korku filmi açtık. Başları korkunç değildi ama sonlara doğru korkunçlaşmaya başladı. Seungmin en son bir sahnede korkudan kucağıma doğru zıpladı. Ben o an onu bırakmadım hemen Dudağına giriştim. Onu öperken televizyondan film devam ediyordu ama biz izlemek yerine öpüşüyorduk. Seungmin birden elini gömleğimin içine soktu ve kaslarımın olduğu yeri okşamaya başladı. Seungmin bunu yapınca ona sıkı sıkı sarıldım ve kulağına "Benim olucaksın sadece benim olmak zorundasın sadece benimsin Seungmin seni asla bırakmicam" diyerek fısıldadım. Oda kulağıma "Senin olacağım sevgilim sadece senin" bunu kulağıma fısıldadıktan sonra koltuğa yatıp benide üstüne alıp dudağımı emmeye başladı. Bende tabikide ensesinden tutup kendime daha çok yaklaştırdım. Daha sonra çekilip Seungmin televizyonu kapattı ve uyumak için yatak odasına gittik. Yatak odasına gittiğimizde Seungmin'in ve kendimin gömleğini çıkarttım ve Seungmin'i kucaklayıp yatağa yatırdım.
Evet bugünlük bu kadar bebeğim yarın
Babam evi ayarlarsan oraya taşınıcazSeninle yaşamak harika verici olucak Chan
İyi geceler bebeğim
________________________________________
Seungmin'in anlatımıyla
_________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sudden Love/CHANMİN
Diversos~Benim olucaksın Seungmin, sadece benim olmak zorundasın (Argo, küfür, cinsel içerik içerir. Rahatsız olanların okumasını tavsiye etmem. Smuttır.)