11

396 17 24
                                    

Chan'ın anlatımıyla
_________________________________________

Seungmin'i kucaklayıp yatak odasında gittim. Seungmin'i yatağa bırakıp perdeleri kapatıp kapıyı kilitledim. Önce hem onu hemde kendimi soydum. Ondan sonra parmağımı Seungmin'in penisinde gezdirdikten sonra içeri soktum. Seungmin sokar sokmaz yerinde zıplamaya başladı. Parmağımı hareket ettirdikçe penisi genişlemişti. Parmağımı çekip içine girdim. İçine girdiğim an Seungmin rahat rahat nefes alıp bana bakıyordu ve bacağımı okşuyordu. Vücudundan terler akıyordu. Aralarda mırıldaması da çok hoştu. İçinden çıktıktan sonra Seungmin beni yatağa yatırıp dilini kaslarımda gezdirmeye başladı. Çok kötü gıdıklanıyordum. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Durduğu an geri yattı ve bende hemen onu ters çevirip kalçasını sıkmaya başladım. Seungmin beni itmeye çalıştıkça kalçasına vurmaya başladım. Bir den tırnaklarını sırtıma geçirdi. Sırtım acıyordu tırnaklarını çok sert batırıyordu. Bende hemen kalçasını bırakıp onu altıma doğru yatırdım ve hızlıca penisi ağzına soktum. Göğsüne oturduğum için kalkması çok zordu. Biraz ileri doğru gittiğimde boğazına değdiğinde emmeye başladı. Seungmin bırakmaya çalışıyordu ama ben ensesinden tutuyordum. Sonra dayanamadığını anlayınca bıraktım ve nefesinin düzelmesini bekledim. Ardından bana sarılmaya başladı. Kollarımın arasında onun olması harika vericiydi. Sarılırken yukarı doğru çıkıp kulağını yalamaya başladım ama Seungmin geri çekildi.

Kulağımı yalama çok garip oluyorum

Peki sen bilirsin

Chan artık uyusak mı yarın okula gidicez

Hayır şimdi uyumayalım

Ama Chan...

Sana şu an uyumicaz dedim

Chan bu kadarı yetmedi mi

Seungmin bunu dedikten sonra onu ayağa kaldırıp duvara yasladım ve iki kolumun arasına alarak "Sana uyumicaz dedim az sonra uyuruz şimdi sevişmeye devam edicez o dudaklarını öpmem lazım" dedim. Seungmin önce yutkundu ve biraz aşağı doğru kaydı bende onu yukarı doğru çekip dudaklarına yapıştım. Öptükten sonra Seungmin'in alt dudağını hafifçe ısırmaya başladım ve Seungmin geri çekildi.

Bu kadar yeter mi artık uyusak mı

Yeterli değil ama neyse uyuyalım artık

Lan iki saattir sevişiyoruz nerene yetmedi

Sabaha kadar sevişsek bana anca yeter sana dokunmadan duramıyorum

Ama artık uyumamız lazım Chan yarın okula gidicez

Peki bebeğim üstümüzü giyinelim ben seni bir daha öpeyim ondan sonra uyuruz

Bana dokunmadan yapamıyorsun dimi

Evet her saniye sana dokunmak istiyorum

Ardından Seungmin yanağıma bir öpücük kondurup ikimizde üstümüzü giyip yatağa geri yattık. Birbirimize iyi geceler dedikten sonra Seungmin'in dudağını öpüp uykuya daldık.

_________________________________________

Seungmin'in anlatımıyla

_________________________________________

Sabah olmuştu. Uyandığımda Chan gömleğini giyiyordu, uyandığımı fark edince formalarımı yatağa bırakıp beni beklemek için salona gitti. Kıyafetlerimi giyip salona gittim ve Chan'ın hazırladığı yumurtayı yiyip evden çıktık. Yolda Chan belimi tutuyordu ve bir çok kişi bize bakıyordu. O an biraz utanmıştım. Okula geldiğimizde bizim sınıftan gülme sesleri geliyordu. Sınıfa çıktığımızda kapıdan girer girmez birisi beni çantamdan tutup masaya doğru itti ve masanın sivri ucu penisime geldi. O an acıdan neredeyse ağlayacaktım. Chan hemen yanıma gelip beni sıraya oturtturdu ve beni iten çocuğun kafasını çöpün içine soktu. Çocuk çöplere deymemesi için direniyordu. En sonunda Chan çocuğun kafasını vurup burnu kanayan çocuk ile beraber diğer zorbalar lavaboya gitti. Chan yanıma geldiğinde önce yanaklarımı okşadı.


Sudden Love/CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin